בכורי שבועות לשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו- עריכה.

.

מר ששון,

יותר נכון היה לעשות את השביל  לאופניים מכיכר הדמעות ועד  הרכבת  כשהשביל הקרוב לכביש  מיועד לרוכבי אופניים וקורקינטים  ואת השביל המרוחק מהכביש להולכי רגל.  אם תעשה כך השביל יהיה נוח יותר להורים וילדים לעשות טיול ערב עם מנוחה בגני המשחקים לאורך השביל.

.

כתובת החודש האביב.

בעת הזאת משדרים במוסרות את המלחמה עם דיווחים מהשטח ואתה צופה במלחמה כמו בקולנוע בסרט פעולה של ארנולד שוורצנגר, באיכות HD עם רמקולים וסאב וופר ופרסומות עם שחקן קולנוע אמריקאי ווליום מוגבר בעת צפיית שיא שמחיר זמן שידורן בערוץ המסחרי בעת מלחמה גבוה יותר..

כמו שיש השכלה בתחומי "אינטליגנציא רגישית" צריכה להיות מחלקה ריגשית בצנזורה הבטחונית.

הכלבים השחורים- גייס חמישי.

תראה,

הכנסת אנשי עסקים הסוחרים בבני אדם שהם מספקים אותם למוסדות מדינה, בתי משפט, משרד ראש הפרלמנט, בתי חולים וכו'

זה סיכון גדול מאוד. ברור לך שלשומר בלילה, יש כניסה לסודות מדינה, יש כניסה לחדרי חולים.. יש נגישות למידע אודות האזרחים.

אין לדעת אם השומר הוא עובד קבלן תמים המקבל שכר עוני שניר גלבוע עורץ אותו או סוכן מטעם אנשי עסקים שמחוברים לקבלן כח האדם שמבקשים להרוג בני אדם, שמבקשים להרע לבני אדם ולהשיג מידע.

הכנסת אנשים מסוגו של ניר גלבוע למוסדות מדינה היא עצימת עיניים למה שעושה הסוכן הסמוי בשרות אנשי עסקים כשיש לו כניסה חופשית למוסדות מדינה, בלילה…

ברור לכול שסוכן או סוכנת מסוג זה, מאוד אוהבים לעבוד אצל קבלן כח האדם ואוהבים את השכר שנותן להם הקבלן שלא דרך "תלוש המשכורת".

פיקודי הזכרים.

וַיְדַבֵּ֨ר יְהֹוָ֧ה אֶל-מֹשֶׁ֛ה בְּמִדְבַּ֥ר סִינַ֖י בְּאֹ֣הֶל מוֹעֵ֑ד בְּאֶחָד֩ לַחֹ֨דֶשׁ הַשֵּׁנִ֜י בַּשָּׁנָ֣ה הַשֵּׁנִ֗ית לְצֵאתָ֛ם מֵאֶ֥רֶץ מִצְרַ֖יִם לֵאמֹֽר:  שְׂא֗וּ אֶת-רֹאשׁ֨ כָּל-עֲדַ֣ת בְּנֵֽי-יִשְׂרָאֵ֔ל לְמִשְׁפְּחֹתָ֖ם לְבֵ֣ית אֲבֹתָ֑ם בְּמִסְפַּ֣ר שֵׁמ֔וֹת כָּל-זָכָ֖ר לְגֻלְגְּלֹתָֽם: מִבֶּ֨ן עֶשְׂרִ֤ים שָׁנָה֙ וָמַ֔עְלָה כָּל-יֹצֵ֥א צָבָ֖א בְּיִשְׂרָאֵ֑ל תִּפְקְד֥וּ אֹתָ֛ם לְצִבְאֹתָ֖ם אַתָּ֥ה וְאַֽהֲרֹֽן:  במדבר.

ברור לכל ש-TLV גפן ושכמותו שלא עשו צבא, אינם יכולים לקחת חלק ביום הזכרון להרוגים במלחמות למען קוממיות העם היהודי בארצו,

ומשכך הוא אינו יכול לקחת חלק בחגיגות יום הקוממיות.

שילכו הוא ודומיו לחגוג עם ההומואים בגן  העצמאות.

TLV גפן לא התפקד בפיקודי הגברים בישראל.

שואת פרעה.

תראה,

ברור לכל שהעת של יציאת מצרים של עם ישראל הייתה שחרור לישראל ושואה לפרעה.

מה צריך לעשות פרעה כדי שלא תהיה לו שואה שוב.

לפרעה יש שתי אפשריות:

להלחם בבורא עולם כדי להחיל את רצונו לתפוס את מקומו של בורא עולם.

או להכנע לבורא עולם כדי שלא  תהיה לו שואה שוב.

העם המצרי לאחר ימי פרעה בחר ללכת עם בורא עולם.

וְנוֹדַ֤ע יְהוָה֙ לְמִצְרַ֔יִם וְיָדְע֥וּ מִצְרַ֛יִם אֶת-יְהוָ֖ה בַּיּ֣וֹם הַה֑וּא וְעָֽבְדוּ֙ זֶ֣בַח וּמִנְחָ֔ה וְנָדְרוּ-נֵ֥דֶר לַֽיהוָ֖ה וְשִׁלֵּֽמוּ: וְנָגַ֧ף יְהוָ֛ה אֶת-מִצְרַ֖יִם נָגֹ֣ף וְרָפ֑וֹא וְשָׁ֙בוּ֙ עַד-יְהוָ֔ה וְנֶעְתַּ֥ר לָהֶ֖ם וּרְפָאָֽם: ישעיהו.

שליחות קטלנית- 3.

תראה,

אני טוענת שנתניהו הוא ה- T35  מהסרט שליחות קטלנית 1 ו-2.

ובנט הוא T-1000 משליחות קטלנית -2.

בשליחות קטלנית 1 (ההתנתקות) אמר ביבי – I'LL BE BACK.. וחזר בשליחות קטלנית-2.

אחר כך בא בנט. והלך.

צריך לעשות הכל שבנט לא WILL BE BACK.

שליחות קטלנית- 1. שליחות קטלנית-2.

.

מחיר נסיעה מחולון לנהריא הלוך חזור  ועוד כניסה לקאנטרי הצמוד לחוף הים, יותר נמוך מכניסה חד פעמית לקאנטרי חולון כולל שתי נסיעות עירוניות.

.

.

תושבי נהריא (כנראה הוותיקים שבהם) נוהגים להשאיר את הכיסא של הים קשור לגדר בכניסה לים. מנהג יפה. נהריא משדרת עיר נופש קטנה ליד הים ושמרה על מעמדה כעיר הגדולה ביחס לישובים הקטנים באזור. לא מפתיע שהמשביר עדיין  בעיר…

בשורה התחתונה כל עוד מנהג הכיסאות והמשביר קיימים בנהריא, נהריא תוכל לקבל ממיכל VISION חמש נקודות יופי.

ולא, אני לא אשים את שיר לאוהבים הותיקים של ז'ק ברל.

אני שומעת את –

…SAMI CLARK \ELIAS RHBANI- UMI TA NOROS

.

המחלה והתרופה.

ממקרה משעל למדנו שאתה יודע לייצר את המחלה ושיש לך את התרופה.

אני טוענת שאתה משתמש בשיטה ב"אזרחות".

תראה,

אנשי הצבא שהגיעו לעולם העסקים ולעולם ההנהגה האזרחית,

משתמשים באותה כלים שהם משלו על הפלסטינאים- באזרחות.

כולל מוסד… כולל שרותי ביון..

באותם כלים שהשתמש אליעזר שקדי לתקוף את עזה הוא תקף את עובדי אל על כשהוא אנס אותם לעבוד דרך קבלן כח אדם..

הוא הטיל פצצה מגבוה…הוא הנחית הוראה מגבוה..

 פולסא די נורא.

זאת נקודת זכות לישראל שאני יושבת בחולון ושומעת את המואזין ביפו.

…בארופה זה לא קורה

וַיֹּאמֶר יְהוָֹה אֶל מֹשֶׁה בֹּא אֶל פַּרְעֹה וְאָֽמַרְתָּ אֵלָיו כֹּה אָמַר יְהֹוָה שַׁלַּח אֶת עַמִּי וְיַֽעַבְדֻֽנִי:

כְּאֶזְרָח מִכֶּם יִהְיֶה לָכֶם הַגֵּר | הַגָּר אִתְּכֶם וְאָֽהַבְתָּ לוֹ כָּמוֹךָ כִּֽי-גֵרִים הֱיִיתֶם בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם אֲנִי יְהוָֹה אֱלֹֽהֵיכֶֽם:

זאת סכנה לישראל בעת שיש אנשים המבקשים להשתיק את המואזין ביפו, באבו גוש..

אסור שישראל "תגלם" את פרעה במגרש בישראל ביחס לגרים.

זאת תהיה בדיחה עצובה אם פרעה הומו/מוטי אלון/הציונות הדתית יחיל בדראג שואו שהוא מביים בישראל יצליח להוביל את עם ישראל להיות המצרים בעת שלטון פרעה בישראל.

אני טוענת שישיבות אלה לומדים מהתורה איך להרוס את ישראל.

תורמים ונתרמים.

אני אסביר לך,

רופא לומד בערך 20 שנה, 12 שנים בחינוך חובה של המדינה.

7 שנים לימודי רפואה.

אדם ממוצע בישראל לומד כ- 14 שנה.

משמע רופא לומד פי אחד וחצי זמן מאדם ממוצע.

שכר ממוצע לשעה במשק הוא כ- 50 שקל לשעה.

לפי השקעת הרופא ביחס לשארית העם שכר הרופא צריך להיות כ- 80 לשעה.

לצורך העניין בוא נגיד ששכר רופא (כולל השתלמויות על חשבון קופת חולים) – 200 שקל לשעה (כ- שלושים אלף לחודש).

אדם ממוצא פוגש רופא פעם בחודשים כ- 10 -15 דקות.

בשנה- כ- שעתיים. גם בהגזמה.  זאת אומרת 400 שקל.

שכר דירה לחודש לחדר לרופא הוא כ- 3000 שקל לחודש.

ל- שעתיים-   כ- עשרה שקלים. נכפיל בשתיים בעבור חשמל מים ארנונה וגז- 20 שקל .

זאת אומרת שאדם ממוצע צורך כ- 450 שקל לשנה שרותים רפואיים בפועל. יש הוצאות נלוות פקידות מטפלות נקיון וכו' נכפיל בשתיים- 1000 שקל.

שולחן כתיבה: מ- הראשון לחודש ועד ה- עשירי לחודש, החודש השני בשנת השבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.
שולחן כתיבה מ- העשירי לחודש ועד ארבע עשרה לחודש, בחודש השני בשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

כתובת השבוע שהחל ב- אחד ועשרים לחודש השני בשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו ופרק שמיני של בדרך לג'אז בים התיכון השלישי – OPENING MOOVE- FRANCE.

רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון השלישי- פרק תשיעי- OPENING MOOVE.

כתובת סוף החודש.

 

הבחירה בגלות לאחר אלפיים שנות.

תחשבו מה היה קורה אם בעת יציאת מצרים היו ישראלים שהיו בוחרים להשאר במצרים, להשאר בגלות…

ברור לכולם שבחירה זאת היתה מוציאה אותם מישראל.

אדלסון ומשפחתו בחרו בגלות.

צוקרברג ומשפחתו בחרו בגלות.

פישר ומשפחתו בחרו בגלות.

ודאי תגיד שהחזרה בעת הזאת היא באישור העמים שאשרו לנו את הארץ הזאת.

וזאת לא יציאה מגלות שבורא עולם הוציא אותנו כמו שהוא הוציא אותנו ממצרים ונלחם לנו.

ומפה יש לנו שתי אפשרויות מעולם המושגים שלך.

 ימין שקר.

הכי נכון להשתמש במשל הכלב כדי לתאר את מי שאתה.

אתה כמו AMSTAF.כלב AMSTAF הוא רוצח שאדוניו משלח אותו לרדוף אחרי העני שלא סר למרותו . הוא יכול לקרוע את העני לגזרים כמו שאומרים…

אממה כמו שאומרים…

אחרי שכלב ה- AMSTAF עשה את עבודתו הוא רץ לאדוניו ומלקק לו את הרגליים ובמבט מתחנן ומתרפס מבקש את שכרו – ליטוף ובשר.

כשמדובר בכלב אדם, הוא מקבל כסף ואדוניו תוקע אותו מאחורה..

יודעים שאתם הומואים ואת אדם כלב בועל אדון כמו שגבר בעל של אשה… כך מבקש האדון להיות בעלים במובן של אלוהים אחרים על זכר. והכלב מספק לו את הסחורה הזאת בסופו של יום.

ללא כלב אדם, האדון לא היה בעלים במובן של אלוהים אחרים.

בעת הזאת ניתן לראות כלבים שמבקשים להסב עצמם לאדונים.

כשיש לאדונים בעלים,

האדון הוא עבד כי ימלוך.

היות לכל ילד וילדה בישראל.

צריך לחשוב מדוע ללימודי מכונאות רכב הורי התלמידים לא נדרשים להוסיף כסף ואילו ללימודי מוסיקה ההורים נדרשים לשלם עוד כסף למשרד החינוך.

מבחינה הגיונית לימודי מוסיקה הם יותר זולים למשרד החינוך מלימודי מכונאות רכב. ללימודי מוסיקה נדרשת כיתה רגילה והכלי המוסיקאלי של הילד, ללימודי מכונאות רכב בית הספר נדרש לעשות מוסך בבית הספר.

אני טוענת שהמחיר היקר שגובה משרד החינוך בעבור לימודי מוסיקה בתיכון, הוא לצורך סינון- מי ילמד מוסיקה ומי לא.

אני טוענת שלימודי מוסיקה צריכים להיות נגישים לכל הילדים שיש להם כישרון למוסיקה  ללא תוספת תשלום במוסדות המדינה.

על פי כל הגיון אם כבר תוספת תשלום אז תוספת ללימודי מכונאות רכב.

וריפאת מחלה ולא מחלתו.

הדבר ידוע שהרבה אנשים מתים בבתי חולים שלא מהמחלה שבאו, כך אמר לי בחור שאבי היה בוולפסון לפני שמת הוא אמר שהרבה זקנים באים עם מכה ברגל ומתים בבית החולים מדלקת ריאות.

ידוע הדבר שגם באתרי הבנין הרבה עובדי בנין מתים מנפילה מגובה.

אני טוענת שבשני המקרים- אוזלת יד מכוונת. אין אכיפה נכונה.

בדיוק כמו שבגהה מאושפזים נשים וגברים במחלקה ג' באותה מחלקה.  ויש הוראה לא להתערב בעת מגע מיני. כך אמרה המטפלת הסיעודית בגהה כשהתלוננתי כשראיתי מגע מיני בין שני מטופלים.

אני טוענת שגם הקביעה לאשפז במצב כזה מאושפזים משני המינים וללא קשר להוראה לא להתערב בעת מגע מיני, היא אוזלת יד מכוונת. 

הפרדת דת מעסקים.

אני טוענת שיש לעשות הפרדת דת ולאום מעסקים גלובלים שראשיהם מזוהים  כיהודים. כולל עסקיו של הבן של סטן פישר. כולל עסקיו של צוקרברג כולל עסקיו של עידן עופר.

מבחינתי עידן עופר למרות ששולט בים המלח הוא איש עסקים זר נוכח מגוריו . בדיוק כמו INTEL.

עסקיו של עידן לא יכולים להקרא- החברה לישראל.

.

בישראל אשה מוסלמית יכולה ללכת חופשי עם כיסוי ראש בחוף הים.

ומשיחתי עם בחור מרמאללה בחוף TLV למדתי שלמוסלמים אין בעיה עם בחורות עם בקיני בחוף ביפו.. מתוך כוונה לחוף של מוסלמים.

ברור לכל שלגמעה מיפו מאוד יפריע אם בחורים עם בקיני יתחילו להופיע בחוף ביפו…

בדיוק כמו שלי מפריע שמוטי אלון והגמעה שלו רוצים לעשות  DRAG SHOW בהר הבית בירושלים של דתיים קיצונים הדורשים בשם הבית היהודי חזקה על הר הבית.

.

.

המשותף לי וללבנוני הוא אהבת מולדתנו.

SALAM ALEYKOM U RAHMAT ALLA U BARAKATO.

ההומו שנלחם בצבא לא נלחם למען בית מקדש בירושלים. ובטוח לא כדי שתצמח שפת התורה בישראל, תורת ישראל דורשת את מות האיש השוכב את זכר משכבי אשה, והאויב הפלסטינאי מקיים מצוות תורה כשהוא הורג חייל הומו אויב. ההומו נלחם כדי שיהיה לו את החופש לצעוד בגאווה בירושלים. צבא שחיליו הומואים לא יכול להקרא צבא ישראל.  מתוך המקום הזה תחשוב שחייל הומו עם מדי צבא ישראל עושה פעילות מבצעית ברמאללה.

הבן שלך שנולד במקום מדבר עם עמי המזרח התכון כזר למקום.

בגין כדור גלות נענה להצעת השלום של אנואר סאדאת בדרך המקום.

גם עראפת שבחר לברך את ישראל אמר בעברית- שנה טובה.

וכששאלו את אבינרי איך אתה מדבר עם עראפאת יש לו דם יהודי על הידיים, אבינרי אמר שלו יש דם פלסטינאי על הידיים.

.

לימודי תורה לשנת השבעים ואחת- פרשת בראשית.

וַיֹּ֣אמֶר אֱלֹהִ֗ים יִקָּו֨וּ הַמַּ֜יִם מִתַּ֤חַת הַשָּׁמַ֨יִם֙ אֶל־מָק֣וֹם אֶחָ֔ד וְתֵֽרָאֶ֖ה הַיַּבָּשָׁ֑ה וַֽיְהִי־כֵֽן׃ וַיִּקְרָ֨א אֱלֹהִ֤ים ׀ לַיַּבָּשָׁה֙ אֶ֔רֶץ וּלְמִקְוֵ֥ה הַמַּ֖יִם קָרָ֣א יַמִּ֑ים וַיַּ֥רְא אֱלֹהִ֖ים כִּי־טֽוֹב׃ וַיֹּ֣אמֶר אֱלֹהִ֗ים תַּֽדְשֵׁ֤א הָאָ֨רֶץ֙ דֶּ֗שֶׁא עֵ֚שֶׂב מַזְרִ֣יעַ זֶ֔רַע עֵ֣ץ פְּרִ֞י עֹ֤שֶׂה פְּרִי֙ לְמִינ֔וֹ אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ עַל־הָאָ֑רֶץ וַֽיְהִי־כֵֽן׃ וַתּוֹצֵ֨א הָאָ֜רֶץ דֶּ֠שֶׁא עֵ֣שֶׂב מַזְרִ֤יעַ זֶ֨רַע֙ לְמִינֵ֔הוּ וְעֵ֧ץ עֹֽשֶׂה־פְּרִ֛י אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ לְמִינֵ֑הוּ וַיַּ֥רְא אֱלֹהִ֖ים כִּי־טֽוֹב׃ וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם שְׁלִישִֽׁי׃ בראשית.

וַתּוֹצֵ֨א הָאָ֜רֶץ דֶּ֠שֶׁא עֵ֣שֶׂב מַזְרִ֤יעַ זֶ֨רַע֙ לְמִינֵ֔הוּ וְעֵ֧ץ עֹֽשֶׂה־פְּרִ֛י אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ לְמִינֵ֑הוּ וַיַּ֥רְא אֱלֹהִ֖ים כִּי־טֽוֹב׃ וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם שְׁלִישִֽׁי׃ בראשית.

עֵ֣ץ פְּרִ֞י

עֹֽשֶׂה־פְּרִ֛י

אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ

לְמִינֵ֑הוּ

.

וַיַּפֵּל֩ יְהוָ֨ה אֱלֹהִ֧ים ׀ תַּרְדֵּמָ֛ה עַל־הָֽאָדָ֖ם וַיִּישָׁ֑ן וַיִּקַּ֗ח אַחַת֙ מִצַּלְעֹתָ֔יו וַיִּסְגֹּ֥ר בָּשָׂ֖ר תַּחְתֶּֽנָּה׃ וַיִּבֶן֩ יְהוָ֨ה אֱלֹהִ֧ים ׀ אֶֽת־הַצֵּלָ֛ע אֲשֶׁר־לָקַ֥ח מִן־הָֽאָדָ֖ם לְאִשָּׁ֑ה וַיְבִאֶ֖הָ אֶל־הָֽאָדָֽם׃ בראשית.

עֵ֣ץ פְּרִ֞י עֹ֤שֶׂה פְּרִי֙ לְמִינ֔וֹ אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ.

פרשת לך לך. לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

וַיֹּ֣אמֶר יְהוָ֗ה לֹֽא־יָד֨וֹן רוּחִ֤י בָֽאָדָם֙ לְעֹלָ֔ם בְּשַׁגַּ֖ם ה֣וּא בָשָׂ֑ר וְהָי֣וּ יָמָ֔יו מֵאָ֥ה וְעֶשְׂרִ֖ים שָׁנָֽה׃ פרשת נח.

וַֽיְחִי־נֹ֖חַ אַחַ֣ר הַמַּבּ֑וּל שְׁלֹ֤שׁ מֵאוֹת֙ שָׁנָ֔ה וַֽחֲמִשִּׁ֖ים שָׁנָֽה׃ וַיִּֽהְיוּ֙ כָּל־יְמֵי־נֹ֔חַ תְּשַׁ֤ע מֵאוֹת֙ שָׁנָ֔ה  וַֽחֲמִשִּׁ֖ים שָׁנָ֑ה וַיָּמֹֽת׃ פרשת נח.

אֵ֚לֶּה תּֽוֹלְדֹ֣ת שֵׁ֔ם שֵׁ֚ם בֶּן־מְאַ֣ת שָׁנָ֔ה וַיּ֖וֹלֶד אֶת־אַרְפַּכְשָׁ֑ד שְׁנָתַ֖יִם אַחַ֥ר הַמַּבּֽוּל׃ וַֽיְחִי־שֵׁ֗ם אַֽחֲרֵי֙  הֽוֹלִיד֣וֹ אֶת־אַרְפַּכְשָׁ֔ד חֲמֵ֥שׁ מֵא֖וֹת שָׁנָ֑ה וַיּ֥וֹלֶד בָּנִ֖ים וּבָנֽוֹת׃

וּמֹשֶׁ֗ה בֶּןמֵאָ֧ה וְעֶשְׂרִ֛ים שָׁנָ֖ה בְּמֹת֑וֹ לֹאכָֽהֲתָ֥ה עֵינ֖וֹ וְלֹאנָ֥ס לֵחֹֽהדברים.

וַיְהִ֗י אַֽחֲרֵי֙ הַדְּבָרִ֣ים הָאֵ֔לֶּה וַיָּ֛מָת יְהוֹשֻׁ֥עַ בִּן–נ֖וּן עֶ֣בֶד יְהוָ֑ה בֶּן–מֵאָ֥ה וָעֶ֖שֶׂר שָׁנִֽיםיהושע.

וְגַםכָּ֖כָה אָמַ֣ר הַמֶּ֑לֶךְ בָּר֨וּךְ יְהוָ֜ה אֱלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֗ל אֲשֶׁ֨ר נָתַ֥ן הַיּ֛וֹם יֹשֵׁ֥ב עַלכִּסְאִ֖י וְעֵינַ֥י רֹאֽוֹת:  

חיים. מוות. ימים.

ימיו של דוד כמלך תמו כשבנו הומלך כשעיני דוד רואות.

חייו של דוד לא תמו בסוף ימיו כמלך.

לימודי תורה לשנת השבעים ואחת- פרשת נח.

וַיֹּ֣אמֶר יְהוָ֗ה לֹֽא־יָד֨וֹן רוּחִ֤י בָֽאָדָם֙ לְעֹלָ֔ם בְּשַׁגַּ֖ם ה֣וּא בָשָׂ֑ר וְהָי֣וּ יָמָ֔יו מֵאָ֥ה וְעֶשְׂרִ֖ים שָׁנָֽה׃ פרשת נח.

.

וּמֹשֶׁ֗ה בֶּןמֵאָ֧ה וְעֶשְׂרִ֛ים שָׁנָ֖ה בְּמֹת֑וֹ לֹאכָֽהֲתָ֥ה עֵינ֖וֹ וְלֹאנָ֥ס לֵחֹֽה: דברים.

גור אריה.

יעקב ליהודה:

יְהוּדָה אַתָּה יוֹדוּךָ אַחֶיךָ יָֽדְךָ בְּעֹרֶף אֹֽיְבֶיךָ יִשְׁתַּֽחֲווּ לְךָ בְּנֵי אָבִֽיךָ: גּוּר אַרְיֵה יְהוּדָה מִטֶּרֶף בְּנִי עָלִיתָ כָּרַע רָבַץ כְּאַרְיֵה וּכְלָבִיא מִי יְקִימֶֽנּוּ: בראשית.

משה לשבט דן:

וּלְדָן אָמַר דָּן גּוּר אַרְיֵה יְזַנֵּק מִןהַבָּשָֽׁן: דברים.

לימודי שנת השבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו- תהלים ללמידה עם פרשת לך לך.

וַיַּ֙עַן֙ יוֹנָתָ֔ן וַיֹּ֖אמֶר לַאֲדֹנִיָּ֑הוּ אֲבָ֕ל אֲדֹנֵ֥ינוּ הַמֶּֽלֶךְדָּוִ֖ד הִמְלִ֥יךְ אֶתשְׁלֹמֹֽהוַיִּשְׁלַ֣ח אִתּֽוֹהַ֠מֶּלֶךְ אֶתצָד֨וֹק הַכֹּהֵ֜ן וְאֶתנָתָ֣ן הַנָּבִ֗יא וּבְנָיָ֙הוּ֙ בֶּןיְה֣וֹיָדָ֔ע וְהַכְּרֵתִ֖י וְהַפְּלֵתִ֑י וַיַּרְכִּ֣בוּ אֹת֔וֹ עַ֖ל פִּרְדַּ֥ת הַמֶּֽלֶךְוַיִּמְשְׁח֣וּ אֹת֡וֹ צָד֣וֹק הַכֹּהֵ֣ן וְנָתָן֩ הַנָּבִ֨יא לְמֶ֜לֶךְ בְּגִח֗וֹן וַיַּעֲל֤וּ מִשָּׁם֙ שְׂמֵחִ֔ים וַתֵּהֹ֖ם הַקִּרְיָ֑ה ה֥וּא הַקּ֖וֹל אֲשֶׁ֥ר שְׁמַעְתֶּֽםוְגַם֙ יָשַׁ֣ב שְׁלֹמֹ֔ה עַ֖ל כִּסֵּ֥א הַמְּלוּכָֽהוְגַםבָּ֜אוּ עַבְדֵ֣י הַמֶּ֗לֶךְ לְ֠בָרֵךְ אֶתאֲדֹנֵ֜ינוּ הַמֶּ֣לֶךְ דָּוִד֮ לֵאמֹר֒ יֵיטֵ֨ב (אלהיךאֱלֹהִ֜ים אֶתשֵׁ֤ם שְׁלֹמֹה֙ מִשְּׁמֶ֔ךָ וִֽיגַדֵּ֥ל אֶתכִּסְא֖וֹ מִכִּסְאֶ֑ךָ וַיִּשְׁתַּ֥חוּ הַמֶּ֖לֶךְ עַלהַמִּשְׁכָּֽב:  וְגַםכָּ֖כָה אָמַ֣ר הַמֶּ֑לֶךְ בָּר֨וּךְ יְהוָ֜ה אֱלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֗ל אֲשֶׁ֨ר נָתַ֥ן הַיּ֛וֹם יֹשֵׁ֥ב עַלכִּסְאִ֖י וְעֵינַ֥י רֹאֽוֹת 

וְגַםכָּ֖כָה אָמַ֣ר הַמֶּ֑לֶךְ בָּר֨וּךְ יְהוָ֜ה אֱלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֗ל אֲשֶׁ֨ר נָתַ֥ן הַיּ֛וֹם יֹשֵׁ֥ב עַלכִּסְאִ֖י וְעֵינַ֥י רֹאֽוֹת:  

.

וּמֹשֶׁ֗ה בֶּןמֵאָ֧ה וְעֶשְׂרִ֛ים שָׁנָ֖ה בְּמֹת֑וֹ לֹאכָֽהֲתָ֥ה עֵינ֖וֹ וְלֹאנָ֥ס לֵחֹֽהדברים.

.

לִשְׁלֹמֹ֨ה | אֱֽלֹהִ֗ים מִ֭שְׁפָּטֶיךָ לְמֶ֣לֶךְ תֵּ֑ן וְצִדְקָתְךָ֥ לְבֶן-מֶֽלֶךְ:

יָדִ֣ין עַמְּךָ֣ בְצֶ֑דֶק וַעֲנִיֶּ֥יךָ בְמִשְׁפָּֽט:

יִשְׂא֤וּ הָרִ֓ים שָׁ֘ל֥וֹם לָעָ֑ם וּ֝גְבָע֗וֹת בִּצְדָקָֽה:

יִשְׁפֹּ֤ט | עֲֽנִיֵּי-עָ֗ם י֭וֹשִׁיעַ לִבְנֵ֣י אֶבְי֑וֹן וִֽידַכֵּ֣א עוֹשֵֽׁק:

תהלים.

.

ועד שתהיה רשות עירונית נפרדת של יפו מ- TLV אני אומרת לחולדאי שאם הוא יביא לחוף הים מול האנדרטא של פרסקי את החברה הדרוזים משוק הכרמל ואת הבחור מהמתוקים מנצרת משוק ראשון והם יעשו דוכן מול המסעדה של האשכנזים, אין אדם , אפילו גם התיירים, שיצרכו מהמסעדה של העשירים. המסעדה לא מתאימה למעמד הסוציואקונומי של רוב תושבי המקום.

המסעדה- זרה למקום.

כמובן שאפשר להגדיל לעשות ולתת שטח לאבו חסאן ביחד עם פרס ישראל לשלום בין עמים.

הלבנונים שרים הרבה שירי אהבה לארצם וודיע אל סאפי, קורא למולדתו – LUBNAN ARD EL HOB.

בישראל שרים הרבה שירי אהבת מולדת של עמים שאינם מולדתינו, שירים על פאריס ולונדון וניו אורלינס.. אני גם שרה עם אלהאם איל מודפעאי את שיר געגועיו לבגדאד. כמו כל השירים של יוצרים שאני אוהבת את שירתם ושרה ביחד איתם. במחשבה שנית, צריך לחשוב על הדבר ולא משנה אם המדינה היא אינה מדינת אויב, אלו שירים של מולדת שאינה מולדתי. ברור שכשאני שרה את ניו אורלינס של בוב דילן, אני לא שרה את השיר תוך שאני מזהה עצמי עימם. ברור שאני לא מזהה עצמי כפריסאית כשאני שרה את השיר של אדית פיאף. זה בדיוק כמו שאנחנו שרים עם שריף הילד הדרוזי את שיר אהבתו לסוכר שהיא לא אהבתנו שלנו.

יש לי את היכולת לשיר עם הלבנונים שירי אהבה למולדתם כמו שאני יכולה לשיר עם הפריסאים. לא הייתי בלבנון ולא בפאריס.

זה יפה שאמנים שרים שירי אהבה למולדתם. או געגועים למולדתם בעת גלות.

האפריקאים באמריקה לא שרים שירי געגועים לאפריקה.

ברור שאם האינדיאנים באמריקה היו גולים מחוץ לאמריקה הם היו שרים שירי געגועים לאמריקה.

אני לא חושבת שאפריקאים באמריקה היו שרים שירי געגועים לאמריקה אם היו חוזרים לאפריקה.

בתוכנית ג'אז בים התיכון השני עשיתי תוכנית עם מוסיקה של ילדים בני העדה האתיופית שאמרו שהתלונה שלהם כלפי המדינה היא אותה תלונה של הגר הפלסטינאי.

לצורך העניין,

גם מהאוזן דרך המלך GEORGE ועד סוף הכרמל כולל השכונות מסביב חיים על זמן מת. כמו בזכרון. כמו באולמות הקוצרטים שבטהובן הוא הלהיט החם.

אני טוענת שזה היה הזמן שהאנשים האלה מתו.

והדברים האמורים הם לא משוואה שפתרונה שאין חיים.

והם הקפיאו את הזמן בו הם הרגישו בפעם האחרונה בחיים ויש שיהרגו את הדבר החדש שיהרוג את הרגע.

לאמר על מרסל כליפה שהוא ממזמן.. כאילו היה עבדאל חאלים חאפז, זה בדיוק אותו הדבר אם תגיד את אותן מילים על שלום חנוך. ההבדל בין שלום חנוך לכליפה הוא שכליפה עושה חדש ויש מצב שהחדש של כליפה יפריע לשלאף שטונדה של הבחור ממחלקת הג'אז והקלאסית באוזן.  ואז הוא ישים שלט- נא לשמור על שקט בין שתיים לארבע, LIKE HIS DADY DONE.

תשים POINT BLANK.

בין כל הצבעים שצבעה עצמה TLV הוא צבע השלום ב- TLV יותר אנשים מצביעים למפלגות הידועות כדורשות שלום. כמו הציונות הדתית שכורכת את מצעה האנטישמי ביחד עם זכותו של ההומו להיות רב ותלמיד בישיבות שלהם,  כך TLV כורכת את דרישת השלום עם דרישת חופש האדם כולל דרישה לקיום אורחות חיים של סדום כולל העמדת מגרשים לזנות ממין זכר בעיר כולל קיומה של העיר כיעד תיירותי להומואים צורכי זנות ממין זכר. ברור ש-TLV היא מדינה הקוראת תיגר על תורת ישראל  הדורשת את מות שוכבי משכב הזכר. ומשכך בשם מי גרשו תושבי TLV את התושבים המוסלמים מהאדמה הזאת. בשם מי הם מתנחלים ביפו.

ברור לכל שאת אותה שאלה אפשר לשאול את הישיבה של ההומו מוטי אלון שדורש לגרש ערבים מהאדמה הזאת.

שיבת העם היהודי  לאדמה שהוריש בורא עולם לעם היהודי ככתוב בתורת ישראל, לא יכולה לנתק עצמה מתורת בורא עולם לישראל. ניתוק מסוג זה והחלת אורחות חיים הסותרים את דרך התורה שמה את תושבי TLV כפולשים שגרשו באכזריות מוסלמים מהאדמה הזאת.

מתוך המקום הזה אני מציעה לתושבי העיר TLV לא להריע לצועדים בגאווה בעירם בשבוע הבא. שיצעדו הגאים ברחובות שוממים.

שומר נפשו ירחק.

.

תהלים ללמידה עם פרשת לוט ואברם- לימודים לשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

וְחָרָ֣ה אַפִּ֣י ב֣וֹ בַיּוֹם-הַ֠ה֠וּא וַֽעֲזַבְתִּ֞ים וְהִסְתַּרְתִּ֨י פָנַ֤י מֵהֶם֙ וְהָיָ֣ה לֶֽאֱכֹ֔ל וּמְצָאֻ֛הוּ רָע֥וֹת רַבּ֖וֹת וְצָר֑וֹת וְאָמַר֙ בַּיּ֣וֹם הַה֔וּא הֲלֹ֗א עַ֣ל כִּי-אֵ֤ין אֱלֹהַי֙ בְּקִרְבִּ֔י מְצָא֖וּנִי הָֽרָע֥וֹת הָאֵֽלֶּה: וְאָֽנֹכִ֗י הַסְתֵּ֨ר אַסְתִּיר פָּנַי בַּיּ֣וֹם הַה֔וּא עַ֥ל כָּל-הָֽרָעָ֖ה אֲשֶׁ֣ר עָשָׂ֑ה כִּ֣י פָנָ֔ה אֶל-אֱלֹהִ֖ים אֲחֵרִֽים:

העובדה שאתה לא רואה את בורא עולם אינה מעידה על כך שבורא עולם לא רואה אותך.

הוֹי הַמַּעֲמִיקִים מֵֽיהוָה לַסְתִּר עֵצָה וְהָיָה בְמַחְשָׁךְ מַֽעֲשֵׂיהֶם וַיֹּאמְרוּ מִי רֹאֵנוּ וּמִי יוֹדְעֵֽנוּ:

פרשת חיי שרה- תולדות- לימודים לשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

משמע- חטא של איש ששכב עם בעולת בעל הוא חטא לבורא עולם.

וַיִּתְפַּלֵּ֥ל אַבְרָהָ֖ם אֶל־הָֽאֱלֹהִ֑ים וַיִּרְפָּ֨א אֱלֹהִ֜ים אֶת־אֲבִימֶ֧לֶךְ וְאֶת־אִשְׁתּ֛וֹ וְאַמְהֹתָ֖יו וַיֵּלֵֽדוּ׃

משמע למרות שבורא עולם ידע שאבימלך תמים הוא הוחלה.

עצם המשכב של איש עם בעולת בעל מחלה.

לא רק את האיש גם את אִשְׁתּ֛וֹ וְאַמְהֹתָ֖יו וַיֵּלֵֽדוּ.

המרפא הוא בורא עולם.

פרשת וַיֵּצֵ֥א יַֽעֲקֹ֖ב- לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

וַֽיַּחֲלֹ֗ם וְהִנֵּ֤ה סֻלָּם֙ מֻצָּ֣ב אַ֔רְצָה וְרֹאשׁ֖וֹ מַגִּ֣יעַ הַשָּׁמָ֑יְמָה וְהִנֵּה֙ מַלְאֲכֵ֣י אֱלֹהִ֔ים עֹלִ֥ים וְיֹֽרְדִ֖ים בּֽוֹ׃ וְהִנֵּ֨ה יְהוָ֜ה נִצָּ֣ב עָלָיו֮ וַיֹּאמַר֒ אֲנִ֣י יְהוָ֗ה אֱלֹהֵי֙ אַבְרָהָ֣ם אָבִ֔יךָ וֵֽאלֹהֵ֖י יִצְחָ֑ק הָאָ֗רֶץ אֲשֶׁ֤ר אַתָּה֙ שֹׁכֵ֣ב עָלֶ֔יהָ לְךָ֥ אֶתְּנֶ֖נָּה וּלְזַרְעֶֽךָ׃ וְהָיָ֤ה זַרְעֲךָ֙ כַּֽעֲפַ֣ר הָאָ֔רֶץ וּפָֽרַצְתָּ֛ יָ֥מָּה וָקֵ֖דְמָה וְצָפֹ֣נָה וָנֶ֑גְבָּה וְנִבְרְכ֥וּ בְךָ֛ כָּל־מִשְׁפְּחֹ֥ת הָֽאֲדָמָ֖ה וּבְזַרְעֶֽךָ׃ וְהִנֵּ֨ה אָֽנֹכִ֜י עִמָּ֗ךְ וּשְׁמַרְתִּ֨יךָ֙ בְּכֹ֣ל אֲשֶׁר־תֵּלֵ֔ךְ וַהֲשִׁ֣בֹתִ֔יךָ אֶל־הָֽאֲדָמָ֖ה הַזֹּ֑את כִּ֚י לֹ֣א אֶֽעֱזָבְךָ֔ עַ֚ד אֲשֶׁ֣ר אִם־עָשִׂ֔יתִי אֵ֥ת אֲשֶׁר־דִּבַּ֖רְתִּי לָֽךְ׃

בורא עולם לא הבטיח את ההטחה הזאת לעשיו.

זרע עשיו לא קיבל את התורה.

זרע עשיו לא שוחרר ממצרים.

גם אם עשיו יספור עצמו בספורות יעקב.

הוא לא יכול לאמר על עצמו שבורא עולם הבטיח לו ובורא עולם נתן לו את התורה.

תהלים ל- פרשת וַיִּשְׁלַ֨ח יַֽעֲקֹ֖ב- לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

יִגְמְלֵ֣נִי יְהוָ֣ה כְּצִדְקִ֑י כְּבֹ֥ר יָ֝דַ֗י יָשִׁ֥יב לִֽי: תהלים.

כְּבֹ֥ר יָ֝דַ֗י.

כקבצן אל בורא עולם.

הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל-יַד אֲֽדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל-יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל-יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּֽנוּ: תהלים.

לפניך אני נחשב בעיני כתולעת קטנה באדמה- איבן גבירול שפל הרוח והברך והקומה לפני בורא עולם.

פרשת לוט ואברם- לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

וַיִּקַּ֣ח אַבְרָם֩ אֶת־שָׂרַ֨י אִשְׁתּ֜וֹ וְאֶת־ל֣וֹט בֶּן־אָחִ֗יו וְאֶת־כָּל־רְכוּשָׁם֙ אֲשֶׁ֣ר רָכָ֔שׁוּ וְאֶת־הַנֶּ֖פֶשׁ אֲשֶׁר־עָשׂ֣וּ בְחָרָ֑ן וַיֵּֽצְא֗וּ לָלֶ֨כֶת֙ אַ֣רְצָה כְּנַ֔עַן וַיָּבֹ֖אוּ אַ֥רְצָה כְּנָֽעַן׃ פרשת לך לך.

וַיֹּ֥אמֶר מֶֽלֶךְ־סְדֹ֖ם אֶל־אַבְרָ֑ם תֶּן־לִ֣י הַנֶּ֔פֶשׁ וְהָֽרְכֻ֖שׁ קַֽח־לָֽךְ׃ פרשת לוט ואברהם.

מלך סדום ביקש לקנות נפש.

אברם ושרי ולוט- עשו נפש.

יש הבדל בין לקנות נפש לבין לעשות נפש.

תהלים לפרשת חיי שרה- לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

מִשֹּׁ֥ד עֲנִיִּים֮ מֵאַנְקַ֪ת אֶבְי֫וֹנִ֥ים עַתָּ֣ה אָ֭קוּם יֹאמַ֣ר יְהוָ֑ה אָשִׁ֥ית בְּ֝יֵ֗שַׁע יָפִ֥יחַֽ לֽוֹ: תהלים.

מהישע ניתן לדעת מה היה השוד:

וַיִּ֩יצֶר֩ יְהֹוָ֨ה אֱלֹהִ֜ים אֶת-הָֽאָדָ֗ם עָפָר֙ מִן-הָ֣אֲדָמָ֔ה וַיִּפַּ֥ח בְּאַפָּ֖יו נִשְׁמַ֣ת חַיִּ֑ים וַיְהִ֥י הָֽאָדָ֖ם לְנֶ֥פֶשׁ חַיָּֽה: בראשית.

תהלים לפרשת וַיֵּצֵ֥א יַֽעֲקֹ֖ב- לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

תראה,

אתה לא יכול להאשים דור שלם שנהג לברוח לים בעת ההיא.. את הדור שאחרי הצלחת לדכא שלא יתמרד, שלא יברח.. דחפת לו רטלין לאחר שהחלו בעיות קשב וריכוז ללמוד מקצוע שהילדים לא יועדו לו.. ברור לי ולך שזאת סיבת חוסר היכולת להקשיב למורים..

החומר הנלמד לא מעניין את התלמיד לכן הוא לא מקשיב לך.

אתה צריך לטפל ב- CAUSE ולא ב- SIMPTOM.

פרשת וַיִּשְׁלַ֨ח יַֽעֲקֹ֖ב- לימודים לשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

וַיָּ֧שֶׂם אֶת־הַשְּׁפָח֛וֹת וְאֶת־יַלְדֵיהֶ֖ן רִֽאשֹׁנָ֑ה

וְאֶת־לֵאָ֤ה וִֽילָדֶ֨יהָ֙ אַֽחֲרֹנִ֔ים וְאֶת־רָחֵ֥ל וְאֶת־יוֹסֵ֖ף אַֽחֲרֹנִֽים׃

כִּי-תִֽהְיֶיןָ לְאִישׁ שְׁתֵּי נָשִׁים הָֽאַחַת אֲהוּבָה וְהָֽאַחַת שְׂנוּאָה וְיָֽלְדוּ-לוֹ בָנִים הָֽאֲהוּבָה וְהַשְּׂנוּאָה וְהָיָה הַבֵּן הַבְּכֹר לַשְּׂנִיאָֽה: דברים.

אפשר לאמר שהבכורה נקבעת על ידי האשה, וזאת באם יש לך ילדים משתי נשים.

אך ברור לכל שבני יעקב לא נחשבים למשך זרע לבן או משך של אשתו של לבן האם של רחל ולאה. ומשכך ברור לכל שגם היהדות נקבעת על פי זרע האב של הנולד ולא על פי הזרע האב של אם הנולד ולא על פי האם של האם של הנולד.

בני יעקב נחשבים לזרע יעקב.

וַיֹּ֤אמֶר לָבָן֙ לְיַֽעֲקֹ֔ב הֲכִֽי־אָחִ֣י אַ֔תָּה וַֽעֲבַדְתַּ֖נִי חִנָּ֑ם הַגִּ֥ידָה לִּ֖י מַה־מַּשְׂכֻּרְתֶּֽךָ׃ וּלְלָבָ֖ן שְׁתֵּ֣י בָנ֑וֹת שֵׁ֤ם הַגְּדֹלָה֙ לֵאָ֔ה וְשֵׁ֥ם הַקְּטַנָּ֖ה רָחֵֽל׃ וְעֵינֵ֥י לֵאָ֖ה רַכּ֑וֹת וְרָחֵל֙ הָֽיְתָ֔ה יְפַת־תֹּ֖אַר וִיפַ֥ת מַרְאֶֽה׃ וַיֶּֽאֱהַ֥ב יַֽעֲקֹ֖ב אֶת־רָחֵ֑ל וַיֹּ֗אמֶר אֶֽעֱבָדְךָ֙ שֶׁ֣בַע שָׁנִ֔ים בְּרָחֵ֥ל בִּתְּךָ֖ הַקְּטַנָּֽה׃ וַיֹּ֣אמֶר לָבָ֗ן ט֚וֹב תִּתִּ֣י אֹתָ֣הּ לָ֔ךְ מִתִּתִּ֥י אֹתָ֖הּ לְאִ֣ישׁ אַחֵ֑ר שְׁבָ֖ה עִמָּדִֽי׃ וַיַּֽעֲבֹ֧ד יַֽעֲקֹ֛ב בְּרָחֵ֖ל שֶׁ֣בַע שָׁנִ֑ים וַיִּֽהְי֤וּ בְעֵינָיו֙ כְּיָמִ֣ים אֲחָדִ֔ים בְּאַֽהֲבָת֖וֹ אֹתָֽהּ׃ 

.

בשרותים של האוזן מישהו שם ללא ידיעת עובדי המקום מדבקות נגד ברית מילה.

יש מצב ששופט הומו יקבע שברית מילה היא התעללות בתינוק ויאסור לעשות ברית מילה בישראל.

עריכת תוכנית ג'אז בים התיכון השלישי תחל לאחר חג השבועות. אמעיט לכתוב בעת הזאת. אני עושה תור שני ב- ANGHAMI תור מיוחד לג'אז. 

רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון השלישי- OPENING MOOVE- פרק ראשון.
רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון- פרק שלישי.
רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון השלישי- GREECE- פרק חמישי.
רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון השלישי- OPENING MOOVE- BALADI- פרק שביעי.
רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון השלישי- פרק תשיעי- OPENING MOOVE.
רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון השלישי- OPENING MOOVE- פרק שני:
רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון- OPENING MOOVE- FALK- פרק רביעי.
רדיו זמן השלום- בדרך לג'אז בים התיכון- OPENING MOOVE- FALK- פרק שישי.
כתובת השבוע שהחל ב- אחד ועשרים לחודש השני בשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו ופרק שמיני של בדרך לג'אז בים התיכון השלישי – OPENING MOOVE- FRANCE.

תוכנית הדאנס היא התוכנית האחרונה בתוכניות על הדרך לג'אז בים התיכון השלישי. התוכנית נקראה- OPENING MOOVE מתוך כוונה לקרב לבבות לתבליני המוסיקה של ג'אז בים התיכון של רדיו זמן השלום. צרפתי לנגן את תוכנית ClubEast שעשיתי עם תוכניות EASTSEVENTIES.

בחודש השלישי , אם ירצה הבורא , אתחיל לערוך את תוכניות רדיו זמן השלום- ג'אז בים התיכון.

.

אין הגיון שרכבת לכיוון מזרח -דרום יוצאת מאותו רציף של רכבות לכיוון צפון. אני טוענת שיותר נכון לרכבת לכיוון מודיעין להיות ברציף לכיוון דרום. לכיוון באר שבע.

אין הגיון שהרכבת הישירה לנהריא לא עוצרת בתחנת הרצליא.

ואל תשכחו לאמר למורה שלכם בסיכום התור בזכרון- שזכרון נראית כמו מיצג ענק של – VINTAGE. ותגידו לה שמיכל אמרה.

.

הדרך מתחנת ההגנה לירושלים ברכבת  כל כך מהירה , כמעט כמו הדרך מחולון לכרמל, כך שאני חושבת ברצינות לעשות את קניות וה- דווארה השבועית בשוק מחנה יהודה שהתחנה בירושלים קרובה אליו.

התחלתי את הבוקר בקריעת דגל גאווה בשוק מחנה יהודה. משיחה עם כמה סוחרים הם אמרו שהם רוצים להוריד את הדגל מהשוק אך אם יעשו זאת המשטרה תעצור אותם או תסגור להם את החנות.

יש CAMERA שפזורות בשוק…

אז אני עשיתי זאת, קרעתי את הדגל מהחבל עליו הוא היה תלוי.

סיימתי את היום אצל קובה בפיתה. אכלתי קובה.

הם לא עושים קובה ב'לרוז…

.

לימודי תורה לשנת השבעים ואחת- פרשת בראשית.

עֵ֣ץ פְּרִ֞י עֹ֤שֶׂה פְּרִי֙ לְמִינ֔וֹ אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ.

וַיֹּ֣אמֶר אֱלֹהִ֗ים יִקָּו֨וּ הַמַּ֜יִם מִתַּ֤חַת הַשָּׁמַ֨יִם֙ אֶל־מָק֣וֹם אֶחָ֔ד וְתֵֽרָאֶ֖ה הַיַּבָּשָׁ֑ה וַֽיְהִי־כֵֽן׃ וַיִּקְרָ֨א אֱלֹהִ֤ים ׀ לַיַּבָּשָׁה֙ אֶ֔רֶץ וּלְמִקְוֵ֥ה הַמַּ֖יִם קָרָ֣א יַמִּ֑ים וַיַּ֥רְא אֱלֹהִ֖ים כִּי־טֽוֹב׃ וַיֹּ֣אמֶר אֱלֹהִ֗ים תַּֽדְשֵׁ֤א הָאָ֨רֶץ֙ דֶּ֗שֶׁא עֵ֚שֶׂב מַזְרִ֣יעַ זֶ֔רַע עֵ֣ץ פְּרִ֞י עֹ֤שֶׂה פְּרִי֙ לְמִינ֔וֹ אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ עַל־הָאָ֑רֶץ וַֽיְהִי־כֵֽן׃ וַתּוֹצֵ֨א הָאָ֜רֶץ דֶּ֠שֶׁא עֵ֣שֶׂב מַזְרִ֤יעַ זֶ֨רַע֙ לְמִינֵ֔הוּ וְעֵ֧ץ עֹֽשֶׂה־פְּרִ֛י אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ לְמִינֵ֑הוּ וַיַּ֥רְא אֱלֹהִ֖ים כִּי־טֽוֹב׃ וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם שְׁלִישִֽׁי׃ בראשית.

וַתּוֹצֵ֨א הָאָ֜רֶץ דֶּ֠שֶׁא עֵ֣שֶׂב מַזְרִ֤יעַ זֶ֨רַע֙ לְמִינֵ֔הוּ וְעֵ֧ץ עֹֽשֶׂה־פְּרִ֛י אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ לְמִינֵ֑הוּ וַיַּ֥רְא אֱלֹהִ֖ים כִּי־טֽוֹב׃ וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם שְׁלִישִֽׁי׃ בראשית.

עֵ֣ץ פְּרִ֞י

עֹֽשֶׂה־פְּרִ֛י

אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ

לְמִינֵ֑הוּ

.

וַיַּפֵּל֩ יְהוָ֨ה אֱלֹהִ֧ים ׀ תַּרְדֵּמָ֛ה עַל־הָֽאָדָ֖ם וַיִּישָׁ֑ן וַיִּקַּ֗ח אַחַת֙ מִצַּלְעֹתָ֔יו וַיִּסְגֹּ֥ר בָּשָׂ֖ר תַּחְתֶּֽנָּה׃ וַיִּבֶן֩ יְהוָ֨ה אֱלֹהִ֧ים ׀ אֶֽת־הַצֵּלָ֛ע אֲשֶׁר־לָקַ֥ח מִן־הָֽאָדָ֖ם לְאִשָּׁ֑ה וַיְבִאֶ֖הָ אֶל־הָֽאָדָֽם׃ בראשית.

עֵ֣ץ פְּרִ֞י עֹ֤שֶׂה פְּרִי֙ לְמִינ֔וֹ אֲשֶׁ֥ר זַרְעוֹ־ב֖וֹ.

כי האדם עץ השדה.

זרע של עגבניא לא מצמיח פרי הדר.

ברור לכל שאם תשתול זרע של עגבניא באדמת פרי ההדר לא יצמח מהזרע פרי הדר.

מרחם של אשה גרושה לא יוולד כהן. מרחם של אשה לא בתולה לא יוולד כהן אם בעלה הכהן לא הוא שפתח אותה. מרחם של אשה שאינה משבטי ישראל ושבעלה כהן, לא יוולד כהן. מרחם של אשה שבעלה לא כהן, לא יוולד כהן.

מזרע של עשו שהנשתל ברחם של יהודיה לא יוולד יהודי.

הזרע הוא הקובע את מין הפרי. לא האדמה.

. .

למקשיב מהצד שיחתי עם החבר'ה אודות מוסיקה קלאסית ערבית תראה לכם שיחה של זקנים.

הצעתי לכם-

תסתכלו על הדבר כאילו אתם שומעים את הבחור מהמחלקה של הג'אז באוזן עם הבחור מהקפה באוזן מדברים על PINK FLOYED. עם הפגנת ידע ומבטא אנגלי בעת שימוש במילים באנגלית…

שתי השפות הן שפות שאינן עברית.

להבדיל מאנגלית, ערבית ועברית הן מאותה משפחה.

מצב המלחמה הביא רבים בישראל להרגיש קרבה לאנגלית יותר מלערבית.

גם אצל הדור השני של יוצאי גלות המזרח התיכון, ניתן להבחין בדבר.

דיברנו על אומנים מה- SEVENTIES שעוד עושים חדש.. פיירוז רחבאני.. KHALIFE..

וגם צעירים יותר שעושים בעת הזאת כמו חבושה.. אני טענתי שחבושה מושפע  מיוצאי גלות חלאב.. הבחור טען שהוא יותר בכיוון של העיראקים.. התעקשתי בדבר.. חבושה מושפע מיוצאי גלות חלאב..

וודיע אל סאפי מת לפני שנה…..

גם אריק, מת לא מזמן…

התפללתי בשוק, גם הבחור שעובד בחנות הדגים עם ה"דוס" התפלל בנוסח האיסלאם…

היו חבר'ה מ- BELARUS בשוק.

גם בגין עלה לארץ מ- BELARUS.

.
.

הבחור ששתיתי אצלו קפה שם כנוהג המקום- קפה ARABIKA טחון במקום, שמונה עשר גרם לכוס. לא מגלה לכם את שם המקום. יש לו כדורי שוקולד משהו משהו.. וזה יהיה המקום הסודי שלי בשוק מחנה יהודה.

מחיר הקפה- 8 ש' .

מחיר כדור השוקולד- 6 ש'.

מחיר מנה- 14 ש'.

אצל קופיקס אותה מנה- 10 ש' או 12 ש'

אני חושבת שכץ וסשה יסכימו עימי שהמחיר הגון מאוד.

אני אקרא לכתובה הזאת- THE LOGYCAL SONG.

.

 it use to be my playground הוא לא השיר של מדונה, הוא השיר של הבחורה מהסרט אותה שיחקה מדונה.

שוק מחנה יהודה הוא לא ה- PLAYGROUND שלי, גם לא של יהודה קיסר.

אתמול היתה הפעם הראשונה שהייתי בשוק מחנה יהודה.

גם שוק הכרמל והשכונות שמסביב לו- אינו ה- PLAYGROUND שלי..

ה- PLAYGROUND שלי הוא השכונה בחולון וניהלתי קשרים הדוקים גם עם החבר'ה מה- PLAYGROUND של השכונות הסמוכות..

הייתי גם ב- PLAYGROUND של מקווה. תחשבו על כך במובן של כך:

ילד או ילדה בני 16.17.15 מבאר שבע שלומדים במקווה ואת הסרט השבועי הם עושים ב- SAVOY ואחר כך פיצה עם טרופית ענבים אצל סירוקו.

אני עשיתי את זה גם עם החבר'ה של מקווה וגם עם החבר'ה של התנועה עם פלאפל אצל נוני וטרופית ענבים אחרי סרט בקולנוע רינה. בעת ובעונה אחת.

.
אם תעשה על זה סרט תקרא לו- החרשים.
.

.

שִׁפְטוּ-דַל וְיָתוֹם עָנִי וָרָשׁ הַצְדִּֽיקוּ: תהלים.

בשורה התחתונה עובד הקבלן, השומר, המורה, העובדת הסוציאלית המוצבים במוסדות המדינה הם עובדים של קבלן כח האדם, הם סרים למרותו ולא למרות מוסד המדינה שהם מוצבים בו. ברור לכל שהעובד נאמן למשלם שכרו.

מוסדות המדינה המנוהלים על ידי נבחרי העם שמסרבים בכל תוקף לחוקק חוק העסקה ישירה ומשכך חלק משכר העובד מגיע לידי ניר גלבוע ולא לילדי עובדי הקבלן.

המדינה שהפקירה עובדים אלה לא יכולה לדרוש נאמנות מעובדים אלה למוסדות המדינה בהם הם עובדים.

במיוחד שאלה עובדים עניים שיש מצב שיבוא מישהו  שיציע להם עבודה מהצד…

ואם הוא מציע לו הצעה כזאת בזמן שצריך לשלם סל תרבות לבית הספר, יש מצב שעובד הקבלן יסכים להצעה זאת וזאת כדי שבית הספר לא יוריד בבושת פנים את בן עובד הקבלן מהאוטובוס לפני הטיול השנתי בבית הספר כי לאבא שלו לא היה כסף לשלם סל תרבות.

אישור חתימה- שבירת קסם.

ידוע לכל שבורא עולם הוא אבי יתומים ודין אלמנות, כך שברור לכל שאח גדול או דוד לא תופס את מקום האב לאחר מות האב.

משמע, לאח או לדוד אין אישור מסירה או מכירה. ולא רק בעת יתמות.

העובדה שאחי יוסף מכרו אותו לא מעידה שיש להם אישור לדבר, אחי יוסף חטפו אותו ומכרו אותו. הקונה לא קנה זכות קניין על יוסף, מכירה כזאת היא אינה הקרבת יוסף. למכירה מסוג מכירתו של יוסף אין אישור לפעולת המרה.

הרה אוון וילד שווא.

מלכות רביעית- פענוח צופן.

פענוח צופן:

כולם יודעים שהתפתחותו של עשיו היא מלכות רומי, היא מלכות החזיר (טייקונים), היא המלכות הרביעית.

בני עשיו חושבים שאם הם יפתחו עצמם דרך פי הטבעת הם יוכלו להבנות- להתמלא דרך משכב מאחור.. בדיוק על אותו עיקרון של שרה ששלחה את אברהם לשכב עם שפחתה למען תבנה ממנה. לכל עשיו יש כלה ממין זכר שהולך לאנוס בנים יהודים ועושה חש עתודות למו לבעלו כשהוא שוכב איתו כמו שגבר שוכב עם אשה.

ברור לכל שעשיו יורד על ארבע כשהכלב שלו מתרוקן עליו לאחר שאנס בחור יהודי.

פרשת לוט ואברם- לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

פרשת חיי שרה- תולדות- לימודים לשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

פרשת וַיֵּצֵ֥א יַֽעֲקֹ֖ב- לימודי שנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

פרשת וַיִּשְׁלַ֨ח יַֽעֲקֹ֖ב- לימודים לשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.

חשבונית מס- שבירת קסם.

תראה,

כשאני הולכת לקנות שוקו, אין לי צורך לקחת מהמכולת חשבונית או קבלה, מה אני אעשה עם הנייר..

אני לא צריכה להציג דוח למס הכנסה.

לבעל העסק יש אפשרות להוציא קבלה או לא להוציא קבלה.

שבעל עסק נותן לי שרות הוא קובע כמה כסף הוא לקבל בעבור השרות.

גם אם הוא יתן לי מחשב בשווי מליון שקל במחיר עשר שקל.

הוא לא נותן לי מתנות. הוא דרש תשלום בעבור המחשב ושילמתי כמה שהוא רצה.

נקודה.

בראשית לא היה אפס.

אֲנִי יְהוָה וְאֵין עוֹד זוּלָתִי אֵין אֱלֹהִים אֲאַזֶּרְךָ וְלֹא יְדַעְתָּנִי: לְמַעַן יֵדְעוּ מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה כִּי אֶפֶס בִּלְעָדָי אֲנִי יְהוָה וְאֵין עוֹד: ישעיהו.

בתורה כתוב שאפס בלעדי בורא עולם.

בְּרֵאשִׁ֖ית בָּרָ֣א אֱלֹהִ֑ים אֵ֥ת הַשָּׁמַ֖יִם וְאֵ֥ת הָאָֽרֶץ: וְהָאָ֗רֶץ הָֽיְתָ֥ה תֹ֨הוּ֙ וָבֹ֔הוּ וְח֖שֶׁךְ עַל-פְּנֵ֣י תְה֑וֹם וְר֣וּחַ אֱלֹהִ֔ים מְרַחֶ֖פֶת עַל-פְּנֵ֥י הַמָּֽיִם: בראשית.

ספר בראשית נפתח כשכתוב שבראשית היה תהו ובהו ורוח אלהים ריחפה על פני המים. כך שהראשית אצלנו היא אינה אפס.

לא נכון למספר נקודת התחלה כמו קומה ראשונה בספרה אפס.

כִּי אָפֵס עָרִיץ וְכָלָה לֵץ וְנִכְרְתוּ כָּל שֹׁקְדֵי אָוֶן: ישעיהו.

האפס הידוע לנו בתורה הוא העריץ. האדם שמבקש להיות אלהים על בני אדם הוא אפס.

 שְׁמַע יִשְׂרָאֵל יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ יְהֹוָה אֶחָֽד: דברים.

ובורא עולם הוא אחד ואין עוד.

אם אתה מבקש לתפוס את מקום בורא עולם- אתה אפס.

הפרדת דת מעסקים.

אני טוענת שיש לעשות הפרדת דת ולאום מעסקים גלובלים שראשיהם מזוהים  כיהודים. כולל עסקיו של הבן של סטן פישר. כולל עסקיו של צוקרברג כולל עסקיו של עידן עופר.

מבחינתי עידן עופר למרות ששולט בים המלח הוא איש עסקים זר נוכח מגוריו . בדיוק כמו INTEL.

עסקיו של עידן לא יכולים להקרא- החברה לישראל.

בשורה התחתונה ושיהיה ברור העובדה שעידן עופר נחשב עליון במגרש של אליזבת' לא עושה אותו עליון על ישראל. בישראל יהוה הוא אל עליון.

.

תחנת הרכבת של ירושלים היא מיצג הנדסי שהוא כ-חלון ראווה של יכולות הנדסיות של המהנדס והבנאים.

אני צריכה לחשוב אם חפירה לעומק נחשבת בניה.

.

.

.

החבר'ה הצעירים צריכים לחשוב מה לעשות עם האתר הזה בתחנת הרכבת, אני אומרת שאפשר לעשות יופי של PARTIYOT ואני בטוחה שיהיה יופי של SOUND וחשוב שהמדרגות הנעות יפעלו בארוע..

גם ארועי אומנות, חשוב שהכיאוגרפים למחול מודרני יחשבו לעשות ארוע מחול מודרני במקום.

.

.

מבחינתי בסיפור, אני כמו שירלי ולנטיין שעזבה את בעלה ונסעה ליוון, ככה אני אצא לגלות מישראל ליוון ואתם תרדפו אחרי עד ליוון לפייס אותי….

ואני ארקוד עם אלקיסטיס – LABANDA.

.

ברור שאין הגיון לאמר לבעלי הבננה ביץ ,

"ככה עושים קפה, ככה עושים קפה..  אשכנזים נהייתם…"  אסי דיין/ שייקה/גבעת חלפון אינה עונה.

.

.

עליתי לרכבת מירושלים בשעה 16.00 והגעתי לחולון 17.07-08 ולא תיכננתי מראש את מועדי הנסיעה.

זמן נסיעה נטו: 47-50 דקות.

מחיר הלוך חזור- 32 ש'. חופשי יומי משולב בין מטרו-פולין. רכבת ואוטובוס.

 

בכורי חודש האביב בשנת שבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו.
בכורי חודש שני בשנת השבעים ואחת לקוממיות העם היהודי בארצו:
.

כדי שנסגור את הסרט, אני לא יהודיה. אני משבט הלוי. העם היהודי לא יכול להקריב אותי מטעמו למען הטייקונים שתורמים לו. אין לי נחלה בישראל. כדי לקנות את נחלתי אתה  צריך לקנות את בורא עולם.

.

.