הומואים.

ילד בן שש אנס ילד בן שש- שומו שמיים על זאת.

"בן 6 נאנס על ידי "חברו" היחיד - ונאלץ ללמוד איתו בבית הספר במשך שנתיים

מכיתה א' ועד שעלו לכיתה ג', תלמיד שנאנס בידי תלמיד אחר, הגיעו כל יום לאותו הבית ספר. הדבר הוביל להתדרדרות במצבו של הילד שנאנס, ולמרות בקשות ההורים לעזרה מהרשויות, הילד הפוגע ממשיך ללמוד בבית הספר, ומי שהועמד בפני סכנה לסילוק הוא הקורבן." כאן.

צריך גם לחשוב, על איך ילד בן שש יודע לעשות דברים כאלה מאיפה הוא ידע על קיום משכב זכר,  ילדים יודעים איך באים ילדים לעולם, אך על האפשרות הזאת מאיפה נודע לילד הזה שהוא ממש אחרי גן חובה..

צריך לבדוק אם המקרבן קורבן בעצמו ובגיל שלו הוא תירגם את הדבר לא נכון וחושב שמותר על פי מערכת המושגים של ילד בן שש שלא יודע שאסור הדבר ומשכך עשה אותו הדבר לילד בן גילו.

לא מזמן היה מקרה של ילדים בני שלוש ישרה שנים, בערך, שאנסו ילד..זאת אומרת ילדים אונסים ילדים..נהוג להזהיר ילדים על סכנה כזאת ממבוגרים..ונוטים להזהיר יותר בנות.היום הסכנה כמעט זהה לבנים.והסכנה היא לא רק ממבוגרים.

לימודי הכנה למצוות- לימודי תהלים.

מחשבות אודות הסרט המדרשה.

 

גם במועדונים של הומואים יש אפליא מגדרית.

"סערה בעקבות הניסיונות לקיים ביום הכיפורים תפילות בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי. ראש הממשלה בנימין נתניהו הפנה היום (שני) אצבע מאשימה כלפי המוחים שמנעו את קיום התפילות, ואמר כי "למרבה התדהמה, דווקא במדינת היהודים, ביום הקדוש ביותר לעם היהודי, התפרעו מפגיני שמאל נגד יהודים בעת תפילתם". " כאן חדשות.

תראה, בני העדה האתיופית והמזרחית העידו על אפליא גזעית בעת אי מתן אישור כניסה להם בשל צבע עורם במועדון ב- TLV.גם הומואים לא נותנים לנשים להכנס.מי שלא מתאים לו נוסח התפילה הזה, שלא יבוא, מה הבעיא שלכם, מותר לשונה נהכלל לקיים בעיר את אורחותיו שלו ולא בחדרי חדרים.. כמסתתר כמתבייש בדרכו. למה לשים את המתפלל הזה בארון שהוא לא בהכרח חרדי.ושיהיה ברור לחרדים גם נשים מוסחות דעת בעת תפילה שיש חתיך בבית הכנסת.. אני בעד הפרדת תפילה כנוסח משה, אהרן ומרים:תפילה נפרדת, קודם הבנים בתפילה ארוכה אחר כך הבנות בתפילה קצרה בתופים ובמחולות:

מקרא קודש לחג הפסח- שירת הים.

ולענייני היום:

וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם: ספר ויקרא כ’.

אין מקום לפרשנויות בדבר, אם אתה מערער על הנכונות של משפט זה אתה מערער על נכונות משילותך על הארץ הזאת בדבר תורה זה שאתה דורש בדבר תורה בעניין זכותך להאחז בארץ הזאת.יען כי הדין על תועבות אלה במקום שאתה מקבל את אוחנה הוא:וּשְׁמַרְתֶּם אֶת כָּל חֻקֹּתַי וְאֶת כָּל מִשְׁפָּטַי וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם וְלֹא תָקִיא אֶתְכֶם הָאָרֶץ אֲשֶׁר אֲנִי מֵבִיא אֶתְכֶם שָׁמָּה לָשֶׁבֶת בָּהּ: וְלֹא תֵלְכוּ בְּחֻקֹּת הַגּוֹי אֲשֶׁר אֲנִי מְשַׁלֵּחַ מִפְּנֵיכֶם כִּי אֶת כָּל אֵלֶּה עָשׂוּ וָאָקֻץ בָּם: וָאֹמַר לָכֶם אַתֶּם תִּירְשׁוּ אֶת אַדְמָתָם וַאֲנִי אֶתְּנֶנָּה לָכֶם לָרֶשֶׁת אֹתָהּ אֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבָשׁ אֲנִי יְהוָֹה אֱלֹהֵיכֶם אֲשֶׁר הִבְדַּלְתִּי אֶתְכֶם מִן הָעַמִּים: ויקרא כ’.הדין של הזכר העושה (ולא מדובר שם על נשים) הוא:כִּי כָּל אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה מִכֹּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה וְנִכְרְתוּ הַנְּפָשׁוֹת הָעֹשֹׂת מִקֶּרֶב עַמָּם: ויקרא יח.אז יללה צא מהשטחים וסגור שלום עם סעודיא.אני מציעה לביבי שיסכים לויתורים כואבים בתמורה לשלום לא רק עם סעודיא, גם עם איראן, סוריא ולבנון.

זכר הוא זכר הוא זכר הוא זכר- פרשת קדשים.

וְאֶ֨ת-זָכָ֔ר לֹ֥א תִשְׁכַּ֖ב מִשְׁכְּבֵ֣י אִשָּׁ֑ה תּֽוֹעֵבָ֖ה הִֽוא: פרשת קדשים.

למרות שעושים בזכר משכבי אשה (פי הטבעת הוא הנקב שלו), הוא עדין נחשב זכר, ומשכך החטא.המצווה היא בלשון זכר.
.

בית הלהט"ב, אמת או שקר- או אולי חורבן בית הלהט"ב הראשון.

הצעה למחקר,

נגיד גבר ואשה מביאים ילד ביחד, ונפרדים לאחר שנה, הגבר משלם מזונות לילד עד בגרותו.

האב מבקר את הילד פעמיים בשבוע ולוקח את הילד אליו לסוף שבוע פעם בשבועיים.

באם יש יותר מילד אחד הילדים לא מופרדים הילדים הם אחים והם ממשיכים לגדול ביחד באותו בית.

והאב במקרה שהילד חולה, סועד את בנו בבית החולים, ממשכורתו מופרש ביטוח בריאות לילד וכו'.

ואם כמו האב הזה שמתחתן בשנית ומוליד ילדים מאשה חדשה, וילדיו מאשה זאת הם אחיו של ילדיו מאשתו הראשונה, כמו ששבט נפתלי אח של שבט יהודה והם נכונים להמשיך לשלם מזונות לילד מזרעם וכמובן ולהמשיך הכל כרגיל.

קיימים בארץ תאים משפחתים של זוגות חד מיניים כבר למעלה מעשרים שנה.

אתם יודעים, ראיתם בסרטים, שתי נשים הולכות לבנק הזרע ואחת מהן מוזרעת והילד נולד ומיומו הראשון בעולם שתיהן מתפקדות כאמהות שלו.ואחרי שנה הן מתגרשות.

יש לבחון אם הדבר מתקיים אצל זוגות כאלה שנפרדו, גם לאחר שנה של זוגיות.

שיהיה ברור לך, אחרי אישור הזוגיות שלכם את תצטרכי לעשות זאת ואם לא, זוגתך לשעבר תתבע אותך דרך ביטוח לאומי ויש מצב שכמו זכר גרוש יוקיעו אותך כסרבנית מזונות.

ונקודה למחשבה:

מדברים על חוסרים בתקציב,

איזו סיבה יש לתקצב תקציבים ללהט"ב.

הלהט"ב לא עניים, ההומואית היא לא אם חד הורית יש לה בת זוג, אין כל סיבה לתת לה סיוע בשכר דירה או דירה מעמידר, או כל מיני הטבות, כמו סל סיוע לשנה החדשה בבית הספר, הלהט"ב קבוצה נורמלית בישראל, יושב ראש הכנסת הוא הומו עם בן זוג, גם שר משפטים גם שר משטרה, גם שר הבריאות היה הומו, איזו סיבה יש לתת להם תקציבים, הם נורמלים בישראל, גם ההומו הוא לא אב יחידני, יש לו בן זוג.

הלסבית שדורשת שיכירו בזוגיות שלה ככל הזוגיות, לא מכירה בעצמה בזוגיות זאת שהיא דורשת סיוע כחד הורית.

תחשבו על זה.

אפשר לתת את הכסף לעניים.

ומשכך,

האם אתם רוצים להמשיך להפגין לשיוויון זכויות וכמובן חובות לציבור הלהט"ב.

     

כתובת סוף שבוע ראשון בחודש חמישי בשנת שבעים וחמש- רפורמה, עובדים זרים, סרבנות ועוד.

**

הֵן לְצֶדֶק יִמְלָךְ מֶלֶךְ וּלְשָׂרִים לְמִשְׁפָּט יָשֹׂרוּ: ישעיהו.

וּלְשָׂרִים

זה תאור מעשה, מלאכת השרים

יָשֹׂרוּ:

מבחינת משפט הלשון, זה כמו לאמור שהשרים ישירו.

מה ישורו:

לְמִשְׁפָּט יָשֹׂרוּ:

גם הבנות:

יִשְׂמַח הַר צִיּוֹן תָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ: תהלים.

כמו דבורה הנביאה שהיתה שופטת בישראל.

לגבי העובדים הזרים.

ישראל נכנס למצרים בהסכמה שאינה תחומה בזמן ולא בגנבה.

ישראל לא פרץ את גדרות מצרים להכנס למצרים.

וגנב שפורץ לך לבית אתה מגרש מהבית שלך.

ישראל לא התערב עם המצרים וגר בחלקה נפרדת מהעם המצרי.

הוא לא פלש לשכונות של המצרים,

יען כי במצרים ישראל היה תועבה למצרים בשל הבדלי דת וגזע, הם היו חם ואנחנו שם וזאת היתה ארצם ולא ארצנו.

חובה עליך להוציא את הזרים משכונות וערים של ישראל.

מקום המפגש של ישראל עם מצרים היה במקומות העבודה, ישראל גם היו מנהלים שם.

ישראל רצה לצאת ממצרים ופרעה ביקש לשבות אותו ולא להפך, יען כי ישראל היה כח אדם איכותי.

ומשכך אתה לא יכול להרשיע את ישראל בחטא לעובדים הזרים.

**

לגבי גרי צדק- אין בעיה, תורה אחת לכם ולגר, ומשכך אינם תועבה לנו.

בענין ההומו, הוא תועבה לישראל ומשכך אסור שיגור בערי ישראל, אסור שילדיו יתערבו עם ישראל.

וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּֽוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּֽם: ויקרא.

הֵן כָּל הַנְּפָשׁוֹת לִי הֵנָּה כְּנֶפֶשׁ הָאָב וּכְנֶפֶשׁ הַבֵּן לִי הֵנָּה הַנֶּפֶשׁ הַחֹטֵאת הִיא תָמוּת: יחזקאל.

**

אתה יכול להקצות את העיר אילת לטובת הענין, את כל העובדים הזרים וההומואים וילדיהם תשכן שמה.

רחוק רחוק מישראל.

ושיעשו שמה את מצעד הגאווה שלהם.

תחשוב גם על העובדים הזרים שמעלים את הביקוש לשכירות ומשכל את מחירי השכירות.

כך שתראה שיש הגיון כלכלי בדרישה זאת.

**

לגבי הצלב.

הנוצרים, נוצרים את הקרבתו של ישוע על ידי מלכות רומי.

הצליבה היא סמל לסיתרה המרשיעה אדם בדבר שהוא לא אשם בו.

ערך זה אינו סותר את תורת ישראל,  נהפוך הוא.

אני אסייג את דברי, אני לא מכירה את הדת הנוצרית, אך בידיעותי זה הרעיון של הצלב.

להזכירכם, הנוצרים מאמינים בבורא עולם, על פי תורת ישראל.

ולהזכירך, ישמעאל ויצחק קברו את אביהם ביחד במערת המכפלה.

**

מר לוין,

לנוכח אישוריך ואישורי חבריך יותר עדיף שתיסוג מהרפורמה.

לנוכח שהדוסים שנציגיהם יושבים בממשלה הזאת מסרבים להתגייס,

ברור שאין לממשלה הזאת זכות לאמר משהו על סרבנות.

תודה לנעם לניר שהאיר עיני לדבר.

**

ומשכך אני אומרת לבני ובנות השמונה עשרה שקיבלו צו גיוס להתחיל לשבש..

ולאמר לגלנט ושותפיו לממשלה שכל עוד הדוסים מסרבים להתגייס,

גם הם מסרבים להתגייס.

אני רואה את הדור הזה כשרוי ב"קומה" והוא מורדם ומונשם.

תתעוררו.

למחשבה:

 כָּל הַפְּקֻדִים אֲשֶׁר פָּקַד מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן וּנְשִׂיאֵי יִשְׂרָאֵל אֶת הַלְוִיִּם לְמִשְׁפְּחֹתָם וּלְבֵית אֲבֹתָם:  מִבֶּן שְׁלֹשִׁים שָׁנָה וָמַעְלָה וְעַד בֶּן חֲמִשִּׁים שָׁנָה כָּל הַבָּא לַעֲבֹד עֲבֹדַת עֲבֹדָה וַעֲבֹדַת מַשָּׂא בְּאֹהֶל מוֹעֵד: וַיִּהְיוּ פְּקֻדֵיהֶם שְׁמֹנַת אֲלָפִים וַחֲמֵשׁ מֵאוֹת וּשְׁמֹנִים: עַל פִּי יְהֹוָה פָּקַד אוֹתָם בְּיַד מֹשֶׁה אִישׁ אִישׁ עַל עֲבֹדָתוֹ וְעַל מַשָּׂאוֹ וּפְקֻדָיו אֲשֶׁר צִוָּה יְהֹוָה אֶת מֹשֶׁה: במדבר.

 כָּל הַפְּקֻדִים אֲשֶׁר פָּקַד מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן וּנְשִׂיאֵי יִשְׂרָאֵל אֶת הַלְוִיִּם לְמִשְׁפְּחֹתָם וּלְבֵית אֲבֹתָם:

מִבֶּן שְׁלֹשִׁים שָׁנָה וָמַעְלָה וְעַד בֶּן חֲמִשִּׁים שָׁנָה

לַעֲבֹד עֲבֹדַת עֲבֹדָה וַעֲבֹדַת מַשָּׂא בְּאֹהֶל מוֹעֵד:

לאלה אתה מותר לתת "תקציבי אברכים".

אתה יכול לתעל את הדוסים והדוסיות לטפל בזקנים, נכים, להוליך עיוורים, להתנדב במוסדות סיעודיים, במוסדות זקנים להיות כח עזר בבתי החולים וכו'.

יש התכנות שתאגיד קיבוצי גרנות ש"גוזר קופון" מעובדים זרים בתחום הסעודי, יתנגד לדבר.

זאת תהיה בדיחה.

לנוכח העובדה שהדבר יחסוך הרבה מאוד כסף למשרד הרווחה וביטוח לאומי, יהיה קל לסתום לפרזיטים האלה את הפה.

במקרה הזה הטייס הקיבוצניק יאשרו את הסרבנות של הדוסים.

זאת תהיה בדיחה.

**

מדברים הרבה על מה שקורה בעת הזאת מבחינת אחדות העם.

נקודה למחשבה:

 

וככה, על הדרך:

**

ולאגד החדשה אני אומרת ככה:

מעתה והלאה, את המצלמות והרב-קו באוטובוס תתקינו במוסך שלכם ושאנשים שלך יעשו זאת.

לא לתת לחברה שבונה את המרכב לעשות זאת.

אתה לא יודע מי עובד אצליהם ויכול להיות חרוש שיסכים לקבל שוחד.

לכייל את המצלמות הקיימות, להחליף סים ולנטרל את האפשרות של העין הכחולה מה- SEKURITATE לצפות באוטובוסים או לקבל מידע מהרב- קו על מיקום אדם שהם חפצים ברעתו.

אותו הדבר עם המחשב של המנוע של האוטובוס.

למחשבה, ברכבים החדשים עם המחשב יש יכולת לתקשר עם מערכת התפעול של האוטובוס (כמו שלאנדרואיד יש יכולת להגיע לטלפון ללא סים), פורצים למחשבים יכולים  גם להשבית אוטובוס באמצע נסיעה ובוחני התנועה יכולים להסיק שהיה אובדן שליטה רגעי של הנהג.

.

 

.

מתירים את שאסור ואוסרים את המותר.

כשהורוביץ אישר תרומות דם מהומואים כתבתי בדבר, בהקשר של הנפש היא בדם, והאיש השוכב את זכר משכבי אשה הוא אדם טמא לישראל מבחינת דמו, שנפשו של זה נכרתה מישראל ומשכך הדם שלו מטמא את ישראל וכורת נפש, ואסור לערב את זה עם זה.וְאֶת-זָכָר--לֹא תִשְׁכַּב, מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה:  תּוֹעֵבָה, הִוא.  וּבְכָל-בְּהֵמָה לֹא-תִתֵּן שְׁכָבְתְּךָ, לְטָמְאָה-בָהּ; וְאִשָּׁה, לֹא-תַעֲמֹד לִפְנֵי בְהֵמָה לְרִבְעָהּ--תֶּבֶל הוּא. אַל-תִּטַּמְּאוּ, בְּכָל-אֵלֶּה:  כִּי בְכָל-אֵלֶּה נִטְמְאוּ הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר-אֲנִי מְשַׁלֵּחַ מִפְּנֵיכֶם. וַתִּטְמָא הָאָרֶץ, וָאֶפְקֹד עֲוֺנָהּ עָלֶיהָ; וַתָּקִא הָאָרֶץ, אֶת-יֹשְׁבֶיהָ.  וּשְׁמַרְתֶּם אַתֶּם, אֶת-חֻקֹּתַי וְאֶת-מִשְׁפָּטַי, וְלֹא תַעֲשׂוּ, מִכֹּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה:  הָאֶזְרָח, וְהַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכְכֶם.  כִּי אֶת-כָּל-הַתּוֹעֵבֹת הָאֵל, עָשׂוּ אַנְשֵׁי-הָאָרֶץ אֲשֶׁר לִפְנֵיכֶם; וַתִּטְמָא, הָאָרֶץ. וְלֹא-תָקִיא הָאָרֶץ אֶתְכֶם, בְּטַמַּאֲכֶם אֹתָהּ, כַּאֲשֶׁר קָאָה אֶת-הַגּוֹי, אֲשֶׁר לִפְנֵיכֶם.  כִּי כָּל-אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה, מִכֹּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה--וְנִכְרְתוּ הַנְּפָשׁוֹת הָעֹשֹׂת, מִקֶּרֶב עַמָּם.  וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-מִשְׁמַרְתִּי, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת מֵחֻקּוֹת הַתּוֹעֵבֹת אֲשֶׁר נַעֲשׂוּ לִפְנֵיכֶם, וְלֹא תִטַּמְּאוּ, בָּהֶם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם:ויקרא.לא שכנעתי כשהתלוננתי בדבר, הרבנות לא התנגדה לדבר ולא הוציאה כל פסק הלכה בדבר.

**וְנִכְרְתוּ הַנְּפָשׁוֹת הָעֹשֹׂת, מִקֶּרֶב עַמָּם.

כִּי נֶפֶשׁ הַבָּשָׂר בַּדָּם הִוא וַאֲנִי נְתַתִּיו לָכֶם עַל הַמִּזְבֵּחַ לְכַפֵּר עַל נַפְשֹׁתֵיכֶם כִּי הַדָּם הוּא בַּנֶּפֶשׁ יְכַפֵּר: עַל כֵּן אָמַרְתִּי לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל כָּל נֶפֶשׁ מִכֶּם לֹא תֹאכַל דָּם וְהַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכֲכֶם לֹא יֹאכַל דָּם: וְאִישׁ אִישׁ מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל וּמִן הַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכָם אֲשֶׁר יָצוּד צֵיד חַיָּה אוֹ עוֹף אֲשֶׁר יֵאָכֵל וְשָׁפַךְ אֶת דָּמוֹ וְכִסָּהוּ בֶּעָפָר: כִּי נֶפֶשׁ כָּל בָּשָׂר דָּמוֹ בְנַפְשׁוֹ הוּא וָאֹמַר לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל דַּם כָּל בָּשָׂר לֹא תֹאכֵלוּ כִּי נֶפֶשׁ כָּל בָּשָׂר דָּמוֹ הִוא כָּל אֹכְלָיו יִכָּרֵת: ויקרא.

כִּי נֶפֶשׁ הַבָּשָׂר בַּדָּם הִוא

לפני כמה ימים הודיעו שיש לחסן חיסונים מיוחדים את ההומוסקסואלים בגלל מחלות מאופינות הוצואים ולא את כלל בני האדם כפי שדווח בכאן חדשות:
ההומואים נבדלים מישראל מבחינת אורחות משכבים שמביאים להם מחלות ולא רק איידס:
ברור לכל שעירוב של זה עם זה יביא לזה את זה וזאת מבחינת השכלתכם ומשכך חלה חובה על משרד הבריאות אם לא מכבד את תורת ישראל לפחות שיכבד את השכלתו שלו וימנע הדבר.גם מבינתך שלך אסור הדבר.

** אני שוב אומרת, יש למחוק את התואר יהודי מהומו וילדיו יען כי:

חַי-אָנִי, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה:  אִם-יִהְיֶה לָכֶם עוֹד, מְשֹׁל הַמָּשָׁל הַזֶּה--בְּיִשְׂרָאֵל.  הֵן כָּל-הַנְּפָשׁוֹת לִי הֵנָּה, כְּנֶפֶשׁ הָאָב וּכְנֶפֶשׁ הַבֵּן לִי-הֵנָּה:  הַנֶּפֶשׁ הַחֹטֵאת, הִיא תָמוּת: יחזקאל.

משפט מעלמא דדכורא הוא אינו כמשפט מעלמא די נוקבא.

מבחינת חוק תורה הלסבית לא חוטאת בחטא שהדין שלו כריתות נפש ומיתה.

**הלסבית לא נמצאת במקום הזה,

כך גם הסטרייטית, כך גם הגיי פרנדלי.

חוק ישראל הוא אינו חוק הגויים.

ההומו פה הוא לא כהומו פה מבחינת חוקי אלהי הארץ הזאת.

אני מציעה לאלה לא להיות הרוח הגבית של אלה בארץ הזאת  משנה זאת והלאה.

אני טוענת שהשנה הזאת השבועות הנכון הוא באותו מועד של מצעד הגאוה השנה.

אני מציעה לאלה להשאר בבית.

**בדיוק כמו שהדין ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך, הוא דין לעלמא די נוקבא ולא לעלמא דדכורא, כך גם הדין על האיש השוכב את זכר משכבי אישה שהוא מדיני עלמא דדכורא ולא דיני עלמא דנוקבה.האם יש מישהו שרוצה לסתור עיצה זאת.. מישהו יקום לסתור עיצה זאת.אם עד מחרתיים איש לא יקום, אוכל לשיר:אף אחד לא קם.במקרה הזה, אחלה.תשבו. תנוחו.תרבחו וותיסעדו.תראה,הפרה השמנה שדאגה שהפרה הרזה תאכל את שצברה בשנות השובע, שלחה את האנורקסית לאכול את שצברה הרזה בשנות הרעב.אני טוענת שהאנורקסית מהונדסת.תכלס בשטח,אז מה אם היא בולמית, יש לה מלא כסף בבנק.. מהבחינה הזאת, גם לפרה השמנה וגם לאנורקסית יש בעיה נפשית. השמנה לא יודעת שובע והאנורקסית משוגעת לחשוב שהיא שמנה. זה בתכלס. בתכלס חשבון הבנק של האנורקסית וחשבון הבנק של השמנה גדול יותר מחשבון הבנק של הרזה.ובמקרה העובדים הזרים, אתה יודע, עשו יבוא של אנורקסים. במקרה הזה האנורסים והרזים לא אשמים. הביאו את זה כדי להרשיע את זה ומשכך להצדיק את זה.
.

ומה עם החיילים העניים- לימודים מספר ישעיהו.

וַתֹּאמֶר צִיּוֹן, עֲזָבַנִי יְהוָה; וַאדֹנָי, שְׁכֵחָנִי.  הֲתִשְׁכַּח אִשָּׁה עוּלָהּ, מֵרַחֵם בֶּן-בִּטְנָהּ; גַּם-אֵלֶּה תִשְׁכַּחְנָה, וְאָנֹכִי לֹא אֶשְׁכָּחֵךְ.  הֵן עַל-כַּפַּיִם, חַקֹּתִיךְ; חוֹמֹתַיִךְ נֶגְדִּי, תָּמִיד.  מִהֲרוּ, בָּנָיִךְ; מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִיבַיִךְ, מִמֵּךְ יֵצֵאוּ.  שְׂאִי-סָבִיב עֵינַיִךְ וּרְאִי, כֻּלָּם נִקְבְּצוּ בָאוּ-לָךְ; ישעיהו.

הֲתִשְׁכַּח אִשָּׁה עוּלָהּ, מֵרַחֵם בֶּן-בִּטְנָהּ;

אֶל-הָאִשָּׁה אָמַר, הַרְבָּה אַרְבֶּה עִצְּבוֹנֵךְ וְהֵרֹנֵךְ--בְּעֶצֶב, תֵּלְדִי בָנִים; וְאֶל-אִישֵׁךְ, תְּשׁוּקָתֵךְ, וְהוּא, יִמְשָׁל-בָּךְ.  וּלְאָדָם אָמַר, כִּי-שָׁמַעְתָּ לְקוֹל אִשְׁתֶּךָ, וַתֹּאכַל מִן-הָעֵץ, אֲשֶׁר צִוִּיתִיךָ לֵאמֹר לֹא תֹאכַל מִמֶּנּוּ--אֲרוּרָה הָאֲדָמָה, בַּעֲבוּרֶךָ, בְּעִצָּבוֹן תֹּאכְלֶנָּה, כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ: בראשית.אותה מלחמה מתמשכת והצער שדיכא רגש האשה לאחר ההלימה שבא עם הידיעה על מות בנה אותו צער שנולד לאחר אכילת פרי עץ הדעת  במקום הזה שהתיאשת ואמרת לעד נחיה על חרבנו כעשיו ולא כישראל שמובטח לו שלום, שיגור זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ:במקום הזה שהרמת ידים בורא עולם לא שכח את צערך:

וְאָנֹכִי לֹא אֶשְׁכָּחֵךְ. 

חשוב לזכור שלא בורא עולם הביא את הצער ואת העול הזה על האשה, חטא גן עדן הוא העוון שעשה האדם והאשה שהביאו לו את העול הזה כשלא עשו כציווי הבורא, זה כמו שהבן שלך בעוונו יושב בכלא ואביו איתו:

הֵן בַּעֲוֺנֹתֵיכֶם נִמְכַּרְתֶּם, וּבְפִשְׁעֵיכֶם שֻׁלְּחָה אִמְּכֶם.  מַדּוּעַ בָּאתִי וְאֵין אִישׁ, קָרָאתִי וְאֵין עוֹנֶה--הֲקָצוֹר קָצְרָה יָדִי מִפְּדוּת, וְאִם-אֵין-בִּי כֹחַ לְהַצִּיל; הֵן בְּגַעֲרָתִי אַחֲרִיב יָם, אָשִׂים נְהָרוֹת מִדְבָּר, תִּבְאַשׁ דְּגָתָם מֵאֵין מַיִם, וְתָמֹת בַּצָּמָא.  אַלְבִּישׁ שָׁמַיִם, קַדְרוּת; וְשַׂק, אָשִׂים כְּסוּתָם.  ישעיהו.

הֵן בַּעֲוֺנֹתֵיכֶם נִמְכַּרְתֶּם, וּבְפִשְׁעֵיכֶם שֻׁלְּחָה אִמְּכֶם. 

שֻׁלְּחָה

במקום הזה שלעתים היתה נפילה באמונה ובתקוה שלך לשלום שיחסוך את הצער הזה מהאשה גם לעתים כמבקשת נקמה או לא יכולה לסלוח:

וְאָמַרְתְּ בִּלְבָבֵךְ, מִי יָלַד-לִי אֶת-אֵלֶּה, וַאֲנִי שְׁכוּלָה, וְגַלְמוּדָה; גֹּלָה וְסוּרָה, וְאֵלֶּה מִי גִדֵּל--הֵן אֲנִי נִשְׁאַרְתִּי לְבַדִּי, אֵלֶּה אֵיפֹה הֵם.

מִי יָלַד-לִי אֶת-אֵלֶּה, וַאֲנִי שְׁכוּלָה,

בורא עולם לא שכח אותך ואת צערך אמא ששלחת את בנך למלחמה עם אויבי ישראל.כמובן שהדבר לא מדבר לדוסית הממוצעת, שבעלה ובנה לא לוקחים חלק בסיפור הזה של ישראל:וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה בְּמִדְבַּר סִינַי, בְּאֹהֶל מוֹעֵד:  בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ הַשֵּׁנִי בַּשָּׁנָה הַשֵּׁנִית, לְצֵאתָם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם--לֵאמֹר. שְׂאוּ, אֶת-רֹאשׁ כָּל-עֲדַת בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, לְמִשְׁפְּחֹתָם, לְבֵית אֲבֹתָם--בְּמִסְפַּר שֵׁמוֹת, כָּל-זָכָר לְגֻלְגְּלֹתָם.  מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמַעְלָה, כָּל-יֹצֵא צָבָא בְּיִשְׂרָאֵל--תִּפְקְדוּ אֹתָם לְצִבְאֹתָם, אַתָּה וְאַהֲרֹן. וְאִתְּכֶם יִהְיוּ, אִישׁ אִישׁ לַמַּטֶּה--אִישׁ רֹאשׁ לְבֵית-אֲבֹתָיו, הוּא.הפיקודים נעשים לאחר הצבא:מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמַעְלָה, כָּל-יֹצֵא צָבָא בְּיִשְׂרָאֵל--תִּפְקְדוּ אֹתָם לְצִבְאֹתָם,אחרי הצבא, יש פיקודים של צבאות ישראל כעבדי הבורא שלאחר הצבא הזה, לצבא הזה. שרות בצבא הזה, הוא תנאי סף לשרות בצבא הזה.

אתם לא בפיקודי ישראל לצבאותם.

צריך לחשוב על הדבר שצבא המשטרה נוהל על ידי השוכב את זכר משכבי אישה שישב עם הדוסים שמינו אותו כחברי קואליציא לשר משטרה ויושב ראש הכנסת מטעמם גם לאבטח אותם במירון.ולכן הדין במירון:וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-כָּל-חֻקֹּתַי וְאֶת-כָּל-מִשְׁפָּטַי, וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם; וְלֹא-תָקִיא אֶתְכֶם, הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אֲנִי מֵבִיא אֶתְכֶם שָׁמָּה, לָשֶׁבֶת בָּהּ. וְלֹא תֵלְכוּ בְּחֻקֹּת הַגּוֹי, אֲשֶׁר-אֲנִי מְשַׁלֵּחַ מִפְּנֵיכֶם:  כִּי אֶת-כָּל-אֵלֶּה עָשׂוּ, וָאָקֻץ בָּם.  וָאֹמַר לָכֶם, אַתֶּם תִּירְשׁוּ אֶת-אַדְמָתָם, וַאֲנִי אֶתְּנֶנָּה לָכֶם לָרֶשֶׁת אֹתָהּ, אֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבָשׁ:  אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר-הִבְדַּלְתִּי אֶתְכֶם מִן-הָעַמִּים: ויקרא.אלה מסקנות ועדת החקירה.ברור שאם בורא עולם לא ישמור- שווא שקד שומר.אני טוענת שעשיתם טעות גדולה שעם התועבה הזאת אושרה לכם הגדלת הקצבאות.אני טוענת שהדוסית שבעת הזאת נושאת בעול בזיעת אפך תאכל לחם ומשכך מפרנסת את בעלה ומשכך מושלת בו נסכה רוח של אשה בדוס שרואים היום יותר ויותר שיש החלפת תשוקה שתשוקת האשה לזכר ננסכה על בעלה, לכן אין לו בעיה לשבת  עם ההומו... וגם לשכב עימו.ברור שלאשה הזאת אין בעיה לקרוא קריאות קרב, הבן שלה רואה את בני עמנו נלחמים ולא נלחם עמם.(אגב, כהן שמתחתן עם אשה לא בתולה משחית זרעו, ומשכך אינו זכאי לתרומות הקדשים וכמובן שלמשפחתו אסור לאכול מתרומות אלה, מהבחינה הזאת כהן מתאבד על בעולתו ביום קידוש הכלה הזאת).ביבי,שכחת את החילים העניים בתקציב החדש, אני לא כועסת עליך כי התקציב נעשה תחת אש.חשוב שתבין אי הגדלת שכר חילינו העניים תאלץ אותם לעבוד בחופש.בדיוק כמו שהגדלת התקציב של בני הישיבות תניא אותם לא לרצות לעבוד.תעשה הדבר. בפקודה.ואם ביבי לא יעשה, אז אני מציעה לחילים שעובדים בשבת ושלא יצאו לשבת במצע חץ מגן להגיש תביעה לממונה על השכר בצבא ותבוע כמו שתובע חיל מילואים שכר מהמדינה בגלל שלא יכל לעבוד.תביעה יצוגית, שיותר תשים ללעג את האנשים האלה שבזמן שאתם נלחמתם עשו חלוקת שלל.יַצִּילֵנִי, מֵאֹיְבִי עָז;  וּמִשֹּׂנְאַי, כִּי-אָמְצוּ מִמֶּנִּי.יְקַדְּמוּנִי בְיוֹם-אֵידִי;  וַיְהִי-יְהוָה לְמִשְׁעָן לִי. תהלים.
.

חומות ירושלים- לימודי תהלים.

הֵיטִ֣יבָה בִ֭רְצוֹנְךָ אֶת-צִיּ֑וֹן תִּ֝בְנֶ֗ה חוֹמ֥וֹת יְרוּשָׁלִָֽם: מזמור אחד וחמישים.

תִּ֝בְנֶ֗ה חוֹמ֥וֹת יְרוּשָׁלִָֽם:

וַיִּשְׁלַח חִירָם מֶלֶךְ-צוֹר אֶת-עֲבָדָיו, אֶל-שְׁלֹמֹה, כִּי שָׁמַע, כִּי אֹתוֹ מָשְׁחוּ לְמֶלֶךְ תַּחַת אָבִיהוּ:  כִּי אֹהֵב, הָיָה חִירָם לְדָוִד--כָּל-הַיָּמִים.  וַיִּשְׁלַח שְׁלֹמֹה, אֶל-חִירָם לֵאמֹר. אַתָּה יָדַעְתָּ אֶת-דָּוִד אָבִי, כִּי לֹא יָכֹל לִבְנוֹת בַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהָיו, מִפְּנֵי הַמִּלְחָמָה, אֲשֶׁר סְבָבֻהוּ--עַד תֵּת-יְהוָה אֹתָם, תַּחַת כַּפּוֹת רגלו (רַגְלָי). וְעַתָּה, הֵנִיחַ יְהוָה אֱלֹהַי לִי מִסָּבִיב:  אֵין שָׂטָן, וְאֵין פֶּגַע רָע.  וְהִנְנִי אֹמֵר--לִבְנוֹת בַּיִת, לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהָי:  כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר יְהוָה, אֶל-דָּוִד אָבִי לֵאמֹר, בִּנְךָ אֲשֶׁר אֶתֵּן תַּחְתֶּיךָ עַל-כִּסְאֶךָ, הוּא-יִבְנֶה הַבַּיִת לִשְׁמִי: מלכים.

אֵין שָׂטָן, וְאֵין פֶּגַע רָע.

אָ֤ז תַּחְפֹּ֣ץ זִבְחֵי-צֶ֭דֶק עוֹלָ֣ה וְכָלִ֑יל אָ֤ז יַעֲל֖וּ עַל-מִזְבַּחֲךָ֣ פָרִֽים: מזמור אחד וחמישים.

אָ֤ז תַּחְפֹּ֣ץ זִבְחֵי-צֶ֭דֶק

החומות הן אלה ששומרות על העיר מפני אלה, ושהעיר נקיה מאלה אז...ומה הם החומות ועל מה שומרים השומרים על החומה הזאת, שלא יכנס לעיר שטן ופגע כאלה שדוד הוציא מהעיר.יש העומדים על הברכה, כדי שתהיה ברכה לישראל:וַיְצַו מֹשֶׁה אֶת-הָעָם, בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר.  אֵלֶּה יַעַמְדוּ לְבָרֵךְ אֶת-הָעָם, עַל-הַר גְּרִזִים, בְּעָבְרְכֶם, אֶת-הַיַּרְדֵּן:  שִׁמְעוֹן וְלֵוִי וִיהוּדָה, וְיִשָּׂשכָר וְיוֹסֵף וּבִנְיָמִן: דברים.ויש העומדים כדי שלא יקולל ישראל, שלא יפול דין חובה על ישראל:וְאֵלֶּה יַעַמְדוּ עַל-הַקְּלָלָה, בְּהַר עֵיבָל:  רְאוּבֵן גָּד וְאָשֵׁר, וּזְבוּלֻן דָּן וְנַפְתָּלִי: דברים.שוב המשל הוא האיש השוכב את זכר משכבי אשה במיצובו כמיצוב אוחנה והורוביץ , קיומם של אלה לא רק שאינו שומר על ישראל מפני חטא, דין, ואורחות שיפיאו על ישראל דין חובה, הם הפורצים את החומה הזאת, הם לא שומרים מפני קללה, אנשי נפתלי האלה, הם הפוכים הם משמרים את פריצת החומות ואת הקלל על ישראל, גם אנשי הציונות הדתית במיוחד וגם אנשי הליכוד או כל המגדירים עצמם ימנים מקבלים את התופעה ומשמרים את קיומה גם דרך הערוצים שלהם ולא רק בערוצי השמאל.אלה הפוכים לשומרי על החומות שלנו ואלה מנהיגיכם שבמקום לשמור הם פורצים את החומות.כמובן שבענין הזה של הרשעת ישראל יש כאלה שרואים הפוך, שעם ישראל מקולל כמושם במקום חוטא, הם מבקשים להתברך מהרשעה זאת.יש שומרים ויש שומרים, יש את השומרים הסובבים בעיר שזה התפקיד שלהם לשמר את הקללה ולא מפני קללה והם הפוכים לדבר ששמו להם את שמות העומדים על הדבר כלועגים לתורתנו..במצב כזה על המזבח לא עולים פרים... על המזבח הזה, שהוא כנדנדה, באיטלקית אלטלנה, מועלים שני בני אדם, שהעני, הדם הנקי, למעשה נושא חטאי החוטא שמוריד אותו בעלייתו שלו.צו שמונה- צו שמיני- קרבן למילואים- פרשות ויקרא, צו, שמיני- לימודי תורה- תוכנית לימוד- שנת שבעים ושלוש לקוממיות שהפכה לעצמאות.