יחורים ותרביות ריקמה- ריבוי זנים משובחים.
תרביות ריקמה.יש שתי דרכים להרבות זנים משובחים, של עצי פרי או שיחי פרי.יחורים ותרביות רקמות.יחורים- על ידי כריתת ענף מהזן המשובח והשרשתו או על ידי טבילה בסוג אגרטל עם מים שתילה באדמה לחה או הלחמתו לגזע עץ כרות או במקום ענף כרות.זה יותר משול לזיווג מהונדס בין גבר ואשה. גם בהפוך מניעת זיווג של איש עם אשה או מניעת זיווג של אשה עם איש. כמו שלזרע יעקב אסור להתחתן עם זרע כנען גם עם הבנים וגם עם הבנות. וכדי לשמור על הבנות בישראל לבנות אסור להתחתן עם מישהו שאינו יהודי, כדי להוליד יהודים.הלחמה ברעיוניות ההלחמה יכולה להעשות גם להשתלת אברים כמו רגלים וידים, אפשר לראות סוג של דרך לחשוב איך לעשות זאת עם בניית האשה מצלעו של האדם-וַיַּפֵּל יְהוָה אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל-הָאָדָם, וַיִּישָׁן; וַיִּקַּח, אַחַת מִצַּלְעֹתָיו, וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר, תַּחְתֶּנָּה. וַיִּבֶן יְהוָה אֱלֹהִים אֶת-הַצֵּלָע אֲשֶׁר-לָקַח מִן-הָאָדָם, לְאִשָּׁה; וַיְבִאֶהָ, אֶל-הָאָדָם. וַיֹּאמֶר, הָאָדָם, זֹאת הַפַּעַם עֶצֶם מֵעֲצָמַי, וּבָשָׂר מִבְּשָׂרִי; לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה, כִּי מֵאִישׁ לֻקְחָה-זֹּאת: בראשית.תרביות ריקמה- באמצעות עלי העץ או השיח. הוצאת האפידרמיס מהעלה ובאמצעות טיפול מיוחד ברמות העלה יוצרים סוג של זרע שניתן לשתול אותו באדמה וממנו צומח עץ או שיח בעל תכונות זהות לזן הרצוי להרבותו.אני טוענת שיש יכולת באמצעות תאי עור של אדם ליצור זרע כזה, גם מגבר וגם מאשה ולהפרות בביצית (צריך לחשוב אם יש יכולת לא להעזר בביצית ובמקום סוג של טיפול טרמי עם מים (כמו בהשרשה של ענף עם מים) יכול לייצר משהו שדומה לקליטת הזרע עם הביצית ולאחר מכן לשתול אותו ברחם) שלמעשה משולה לאדמה. וכמובן שגם במקרה זה הזרע והנולד ממנו הוא עם תכונות דומות לאיש או האשה שמרקמות עורם נוצר הזרע.ואם כך צריך לחשוב מה קורה מבחינת- והוא גוזי ממעי אימי מבחינת נפח באפו נשמת חיים עם היווצרות האף בעבר.בשורה התחתונה יצא הנחל לשדות, ועשה הרכבה, אחר כך עשה השבחה, אני טוענת שלא היה טעם לשבח, כי ההרכבה לא היתה נכונה. |
הבדלה בין התאמה להתערות.
ברור לכל שהדוב הסיבירי והכלב ההאסקי הסיבירים ברואים להתאמה לחיות באזורים קרים. ראיתי פעם PHOTO של דוב סיבירי שבעת עליה של מעלה או שתיים שהפשירו גם את הקרח, הוא נשכב על גוש קרח גדול כדי לקרר עצמו. מפה אנו יכולים ללמוד שחם לכלב האסקי הסיבירי בישראל.ומשכך אני מבקשת מהוטרינרים לחקור ,אם לאחר ריבוי גזעי של כמה דורות של כלב האסקי סיבירי בישראל יש התאמת ביולוגית או יותר נכון לאמר שינוי ביולוגי של הכלב להתאמה לחיות באזור זה ואם לא, אשמח שישמיעו מה הצעתם לעשות עם למידה זאת.צריך להבין, שיש הבדל בין התאמה למקום, לבין התערות עם המקןם במשמעות שהכלב נולד במקום ולומד או מקבל את סבלות החום כדבר שהוא נולד אליו והלאה.. |
האכלת ציפורים
לגבי האכלת ציפורים,מידי פעם אני זורקת את שאריות הלחם לציפורים.ידוע הדבר שתושבי רחובות מסחרים או שיש בסמוך להם גינות ללקהל העם, מתלוננים על החרא על התריסים והמעקות.חשבתי על הדבר.תופעת צואת הציפורים נולדה בעקבות מנהג קבוע של מאכילי ציפורים לאורך שנים, והציפורים באזור למדו הדבר והן באות לאכול פה.ידוע הדבר שבאזורים אשפה גדולים כמו חיריא, יש הרבה ציפורים מכל הסוגים, אוכלות לחם, אוכלות דגנים ואוכלות בשר כמו העורבים. במקומות אלה יש מספיק מזון לכל הציפורים באזור. הפסקת האכלתן בערים תחזיר את הציפורים בארץ למקומן. ומידי פעם ציפורים יעופו בשמי הערים או ינחתו לך על אדן החלון לרגע.. או על העץ בגינה מול החלון שלך.. אך הן לא יאכלו פה את מירב מזונן ולא ישאירו פה כמויות צואה גדולות במרכזי האכלה. גם מבחינת בריאות הצפור, הדבר נכון לה יותר.לא משנה איפה אתה זורק את הלחם לציפור, היא תגיע לשם והיא תאכל מהלחם שזרקת, מתוך המקום הזה תזרקו מזון לאשפה.הדבר מזכיר לי את מאכיל הדגים בים. הוא זורק לחם לדגים לים, הדגים אוכלים כמה שהם יכולים עד שזרמי המים פולטים את הלחם לחוף ואז באות היונים לאכול את הלחם שנפלט לחוף. |
בחשיבה הראשונית שלכם, נזקי עישון הם נזקים מעשן סיגריות. אז-זהו שלא רק..
אני טוענת שבקרב מתים אלה יש יותר מתים מנזקי עישון מכוניות אוטובוסים משאיות מנגל מוצת על נפט או גז וארובות מפעלים. ואני טוענת שגם מעשני סגריות מתים מעשן זה כמעשנים פאסיבים של עשן מסוג זה.האם הטכניון ירצה לסתור אותי בדבר לפני שהוא הולך לעבוד את הטייקון.העובדה שאבחנת את העשן כגורם למוות לא אומרת שמקור העשן הוא עשן סגריות בלבד.יש לבדוק כמה מהם נוסעים באוטובוסים וכמה זמן ביום הם מחכים בתחנת האוטבוס.יש לבדוק כמה מהם גרים קרוב לאזורי תעשיה מאופיני עשן, כמו במפרץ. |
שהכפיר הולך לישון.
בָּרְכִ֥י נַפְשִׁ֗י אֶת-יְה֫וָ֥ה יְהוָ֣ה אֱ֭לֹהַי גָּדַ֣לְתָּ מְּאֹ֑ד ה֭וֹד וְהָדָ֣ר לָבָֽשְׁתָּ:עֹֽטֶה-א֭וֹר כַּשַּׂלְמָ֑ה נוֹטֶ֥ה שָׁ֝מַ֗יִם כַּיְרִיעָֽה:הַ֥מְקָרֶֽה בַמַּ֗יִם עֲֽלִיּ֫וֹתָ֥יו הַשָּׂם-עָבִ֥ים רְכוּב֑וֹ הַֽ֝מְהַלֵּ֗ךְ עַל-כַּנְפֵי-רֽוּחַ:עֹשֶׂ֣ה מַלְאָכָ֣יו רוּח֑וֹת מְ֝שָׁרְתָ֗יו אֵ֣שׁ לֹהֵֽט:יָֽסַד-אֶ֭רֶץ עַל-מְכוֹנֶ֑יהָ בַּל-תִּ֝מּ֗וֹט עוֹלָ֥ם וָעֶֽד:תְּ֭הוֹם כַּלְּב֣וּשׁ כִּסִּית֑וֹ עַל-הָ֝רִ֗ים יַֽעַמְדוּ-מָֽיִם:מִן-גַּעֲרָ֣תְךָ֣ יְנוּס֑וּן מִן-ק֥וֹל רַֽ֝עַמְךָ֗ יֵחָפֵזֽוּן:יַעֲל֣וּ הָ֭רִים יֵרְד֣וּ בְקָע֑וֹת אֶל-מְ֝ק֗וֹם זֶ֤ה | יָסַ֬דְתָּ לָהֶֽם:גְּֽבוּל-שַׂ֭מְתָּ בַּל-יַֽעֲבֹר֑וּן בַּל-יְ֝שׁוּב֗וּן לְכַסּ֥וֹת הָאָֽרֶץ:הַֽמְשַׁלֵּ֣חַ מַ֭עְיָנִים בַּנְּחָלִ֑ים בֵּ֥ין הָ֝רִ֗ים יְהַלֵּכֽוּן:יַ֭שְׁקוּ כָּל-חַיְת֣וֹ שָׂדָ֑י יִשְׁבְּר֖וּ פְרָאִ֣ים צְמָאָֽם:עֲ֭לֵיהֶם עוֹף-הַשָּׁמַ֣יִם יִשְׁכּ֑וֹן מִבֵּ֥ין עֳ֝פָאיִ֗ם יִתְּנוּ-קֽוֹל:מַשְׁקֶ֣ה הָ֭רִים מֵעֲלִיּוֹתָ֑יו מִפְּרִ֥י מַ֝עֲשֶׂ֗יךָ תִּשְׂבַּ֥ע הָאָֽרֶץ:מַצְמִ֤יחַ חָצִ֨יר | לַבְּהֵמָ֗ה וְ֭עֵשֶׂב לַעֲבֹדַ֣ת הָאָדָ֑ם לְה֥וֹצִיא לֶ֝֗חֶם מִן-הָאָֽרֶץ:וְיַ֤יִן | יְשַׂמַּ֬ח לְֽבַב-אֱנ֗וֹשׁ לְהַצְהִ֣יל פָּנִ֣ים מִשָּׁ֑מֶן וְ֝לֶ֗חֶם לְֽבַב-אֱנ֥וֹשׁ יִסְעָֽד:יִ֭שְׂבְּעוּ עֲצֵ֣י יְהוָ֑ה אַֽרְזֵ֥י לְ֝בָנ֗וֹן אֲשֶׁ֣ר נָטָֽע:אֲשֶׁר-שָׁ֭ם צִפֳּרִ֣ים יְקַנֵּ֑נוּ חֲ֝סִידָ֗ה בְּרוֹשִׁ֥ים בֵּיתָֽהּ:הָרִ֣ים הַ֭גְּבֹהִים לַיְּעֵלִ֑ים סְ֝לָעִ֗ים מַחְסֶ֥ה לַֽשְׁפַנִּֽים:עָשָׂ֣ה יָ֭רֵחַ לְמוֹעֲדִ֑ים שֶׁ֝֗מֶשׁ יָדַ֥ע מְבוֹאֽוֹ:תָּֽשֶׁת-חֹ֭שֶׁךְ וִ֣יהִי לָ֑יְלָה בּֽוֹ-תִ֝רְמֹ֗שׂ כָּל-חַיְתוֹ-יָֽעַר:הַ֭כְּפִירִים שֹׁאֲגִ֣ים לַטָּ֑רֶף וּלְבַקֵּ֖שׁ מֵאֵ֣ל אָכְלָֽם:תִּזְרַ֣ח הַ֭שֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפ֑וּן וְאֶל-מְ֝עוֹנֹתָ֗ם יִרְבָּצֽוּן:יֵצֵ֣א אָדָ֣ם לְפָעֳל֑וֹ וְֽלַעֲבֹ֖דָת֣וֹ עֲדֵי-עָֽרֶב:מָֽה-רַבּ֬וּ מַעֲשֶׂ֨יךָ | יְֽהוָ֗ה כֻּ֭לָּם בְּחָכְמָ֣ה עָשִׂ֑יתָ מָלְאָ֥ה הָ֝אָ֗רֶץ קִנְיָנֶֽךָ:זֶ֤ה | הַיָּ֥ם גָּדוֹל֮ וּרְחַ֪ב יָ֫דָ֥יִם שָֽׁם-רֶ֭מֶשׂ וְאֵ֣ין מִסְפָּ֑ר חַיּ֥וֹת קְ֝טַנּ֗וֹת עִם-גְּדֹלֽוֹת:שָׁ֭ם אֳנִיּ֣וֹת יְהַלֵּכ֑וּן לִ֝וְיָתָ֗ן זֶֽה-יָצַ֥רְתָּ לְשַֽׂחֶק-בּֽוֹ:כֻּ֭לָּם אֵלֶ֣יךָ יְשַׂבֵּר֑וּן לָתֵ֖ת אָכְלָ֣ם בְּעִתּֽוֹ:תִּתֵּ֣ן לָ֭הֶם יִלְקֹט֑וּן תִּפְתַּ֥ח יָֽ֝דְךָ֗ יִשְׂבְּע֥וּן טֽוֹב:תַּסְתִּ֥יר פָּנֶיךָ֮ יִֽבָּהֵ֫ל֥וּן תֹּסֵ֣ף ר֭וּחָם יִגְוָע֑וּן וְֽאֶל-עֲפָרָ֥ם יְשׁוּבֽוּן:תְּשַׁלַּ֣ח ר֭וּחֲךָ יִבָּרֵא֑וּן וּ֝תְחַדֵּ֗שׁ פְּנֵ֣י אֲדָמָֽה:יְהִ֤י כְב֣וֹד יְהוָ֣ה לְעוֹלָ֑ם יִשְׂמַ֖ח יְהוָ֣ה בְּמַעֲשָֽׂיו:הַמַּבִּ֣יט לָ֭אָרֶץ וַתִּרְעָ֑ד יִגַּ֖ע בֶּהָרִ֣ים וְֽיֶעֱשָֽׁנוּ:אָשִׁ֣ירָה לַיהוָ֣ה בְּחַיָּ֑י אֲזַמְּרָ֖ה לֵאלֹהַ֣י בְּעוֹדִֽי:יֶעֱרַ֣ב עָלָ֣יו שִׂיחִ֑י אָ֝נֹכִ֗י אֶשְׂמַ֥ח בַּיהוָֽה:יִתַּ֤מּוּ חַטָּאִ֨ים | מִן-הָאָ֡רֶץ וּרְשָׁעִ֤ים | ע֤וֹד אֵינָ֗ם בָּרְכִ֣י נַ֭פְשִׁי אֶת-יְהוָ֗ה הַֽלְלוּיָֽהּ:תהלים..יִ֭שְׂבְּעוּ עֲצֵ֣י יְהוָ֑ה אַֽרְזֵ֥י לְ֝בָנ֗וֹן אֲשֶׁ֣ר נָטָֽע:אֲשֶׁר-שָׁ֭ם צִפֳּרִ֣ים יְקַנֵּ֑נוּ חֲ֝סִידָ֗ה בְּרוֹשִׁ֥ים בֵּיתָֽהּ:כמו שרשרת המזון כך גם ארז הלבנון ביחס לחסידה,ארז הלבנון שובע וצומח לגובה כדי שיהיה לחסידה בית ולציפור מקום לקנן..עָשָׂ֣ה יָ֭רֵחַ לְמוֹעֲדִ֑ים שֶׁ֝֗מֶשׁ יָדַ֥ע מְבוֹאֽוֹ:תָּֽשֶׁת-חֹ֭שֶׁךְ וִ֣יהִי לָ֑יְלָה בּֽוֹ-תִ֝רְמֹ֗שׂ כָּל-חַיְתוֹ-יָֽעַר:הַ֭כְּפִירִים שֹׁאֲגִ֣ים לַטָּ֑רֶף וּלְבַקֵּ֖שׁ מֵאֵ֣ל אָכְלָֽם:תִּזְרַ֣ח הַ֭שֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפ֑וּן וְאֶל-מְ֝עוֹנֹתָ֗ם יִרְבָּצֽוּן:יֵצֵ֣א אָדָ֣ם לְפָעֳל֑וֹ וְֽלַעֲבֹ֖דָת֣וֹ עֲדֵי-עָֽרֶב:שהשמש זורחת הכפירים יֵאָסֵפ֑וּן וְאֶל-מְ֝עוֹנֹתָ֗ם יִרְבָּצֽוּן:וזאת לאחר ששבעו בלילה..שהכפיר הולך לישון, כשהשמש זורחת יֵצֵ֣א אָדָ֣ם לְפָעֳל֑וֹ וְֽלַעֲבֹ֖דָת֣וֹ עֲדֵי-עָֽרֶב: |
.
הבדל של חסינות גוף האדם מבחינת מיקום האדם.
חמאה.מבחינת בריאות עולמית, יש לבדוק אם יש הבדל בין חלב של פרה מישראל לחלב של פרה מסין בבחינת החיידקים המיקרוביוטים.. ואם יש הבדל מה השפעתו של חלב זה על התכנות למחלות..יש הבדל של חסינות גוף האדם מבחינת מיקום האדם. גוף האדם מפתח לעתים נוגדנים או מזון ואורחות חיים שהם נוגדנים לתחלואי המקום בו הוא חי ומשכך יש מצב שבחלב של פרה מישראל יש חיידקים שמחלים בני אדם שלא מישראל.צריכים לבדוק אם יש קשר בין יצוא החמאה מישראל למגפת הקורונה בבחינה הזאת.אם יש יותר חולים באזורים מחוץ לאזור של ישראל שתנובה וטרה מכרו להם חמאה/זבת חלב ואם התפרצות המחלה היא ממקומות אלה.צריך להבין שאת כל החמאה המיוצרת בישראל, חברות אלה מכרו מחוץ לישראל. זאת כמות משפיעה. זאת צריכה של מליוני בני אדם.אם זה מקור המחלה, יהיה יותר קל לפתח חיסון.וְהָיָה כִֽי יְבִֽיאֲךָ יְהֹוָה אֶל אֶרֶץ הַֽכְּנַֽעֲנִי וְהַֽחִתִּי וְהָֽאֱמֹרִי וְהַֽחִוִּי וְהַיְבוּסִי אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַֽאֲבֹתֶיךָ לָתֶת לָךְ אֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבָשׁ וְעָֽבַדְתָּ אֶת הָֽעֲבֹדָה הַזֹּאת בַּחֹדֶשׁ הַזֶּֽה: שמות.זבת החלב היא מברכות ישראל. מכירת החמאה משולה למכירת ברכת ישראל לעמי נכר. |
פרשת שופטים ושוטרים- לימודי שנת שבעים ואחת- הציפור והביצה- המשך למידה.
כִּ֣י יִקָּרֵ֣א קַן-צִפּ֣וֹר | לְפָנֶ֡יךָ בַּדֶּ֜רֶךְ בְּכָל-עֵ֣ץ | א֣וֹ עַל-הָאָ֗רֶץ אֶפְרֹחִים֙ אוֹ בֵיצִ֔ים וְהָאֵ֤ם רֹבֶ֨צֶת֙ עַל-הָ֣אֶפְרֹחִ֔ים א֖וֹ עַל-הַבֵּיצִ֑ים לֹֽא-תִקַּ֥ח הָאֵ֖ם עַל-הַבָּנִֽים: שַׁלֵּ֤חַ תְּשַׁלַּח֙ אֶת-הָאֵ֔ם וְאֶת-הַבָּנִ֖ים תִּֽקַּֽח-לָ֑ךְ לְמַ֨עַן֙ יִ֣יטַב לָ֔ךְ וְהַֽאֲרַכְתָּ֖ יָמִֽים: פרשת שֹֽׁפְטִ֣ים וְשֹֽׁטְרִ֗ים.וְהָאֵ֤ם רֹבֶ֨צֶת֙ עַל-הָ֣אֶפְרֹחִ֔ים א֖וֹ עַל-הַבֵּיצִ֑ים לֹֽא-תִקַּ֥ח הָאֵ֖ם עַל-הַבָּנִֽים:זאת אומרת שאסור להפסיק את דגירת הציפור ויש להניח לה לביצים גם לאחר הבקיעה וכל עוד הבן נחשב אפרוח.האם גם רובצת על האפרוח, זאת אומרת שתום הרביצה הוא לא בעת התבקעות הביצה.צריך לחשוב אם נכון לאכול ביצים.לקחת את הביצה מהאם, זה בדיוק כמו לקחת את האם מהביצה. שאתה לוקח את הביצה אתה מפריד בין האם לביצה או האפרוח. זה לא משנה באיזו דרך אתה מפריד בין הביצה או האפרוח לאם.נכתב לפני בעת פרשת שופטים ושוטרים.לאחר מחשבה ובדיקה:וְאֶת אֵלֶּה תְּשַׁקְּצוּ מִן הָעוֹף לֹא יֵאָכְלוּ שֶׁקֶץ הֵם אֶת הַנֶּשֶׁר וְאֶת הַפֶּרֶס וְאֵת הָעָזְנִיָּה: וְאֶת הַדָּאָה וְאֶת הָאַיָּה לְמִינָהּ: אֵת כָּל עֹרֵב לְמִינוֹ: וְאֵת בַּת הַיַּעֲנָה וְאֶת הַתַּחְמָס וְאֶת הַשָּׁחַף וְאֶת הַנֵּץ לְמִינֵהוּ: וְאֶת הַכּוֹס וְאֶת הַשָּׁלָךְ וְאֶת הַיַּנְשׁוּף: וְאֶת הַתִּנְשֶׁמֶת וְאֶת הַקָּאָת וְאֶת הָרָחָם: וְאֵת הַחֲסִידָה הָאֲנָפָה לְמִינָהּ וְאֶת הַדּוּכִיפַת וְאֶת הָעֲטַלֵּף: כֹּל שֶׁרֶץ הָעוֹף הַהֹלֵךְ עַל אַרְבַּע שֶׁקֶץ הוּא לָכֶם: אַךְ אֶת זֶה תֹּאכְלוּ מִכֹּל שֶׁרֶץ הָעוֹף הַהֹלֵךְ עַל אַרְבַּע אֲשֶׁר (לא) לוֹ כְרָעַיִם מִמַּעַל לְרַגְלָיו לְנַתֵּר בָּהֵן עַל הָאָרֶץ: אֶת אֵלֶּה מֵהֶם תֹּאכֵלוּ אֶת הָאַרְבֶּה לְמִינוֹ וְאֶת הַסָּלְעָם לְמִינֵהוּ וְאֶת הַחַרְגֹּל לְמִינֵהוּ וְאֶת הֶחָגָב לְמִינֵהוּ: וְכֹל שֶׁרֶץ הָעוֹףאֲשֶׁר לוֹ אַרְבַּע רַגְלָיִם שֶׁקֶץ הוּא לָכֶם: וּלְאֵלֶּה תִּטַּמָּאוּ כָּל הַנֹּגֵעַ בְּנִבְלָתָם יִטְמָא עַד הָעָרֶב: ויקרא.כָּל צִפּוֹר טְהֹרָה תֹּאכֵלוּ: וְזֶה אֲשֶׁר לֹא תֹאכְלוּ מֵהֶם הַנֶּשֶׁר וְהַפֶּרֶס וְהָעָזְנִיָּה: וְהָרָאָה וְאֶת הָאַיָּה וְהַדַּיָּה לְמִינָהּ: וְאֵת כָּל עֹרֵב לְמִינוֹ: וְאֵת בַּת הַיַּעֲנָה וְאֶת הַתַּחְמָס וְאֶת הַשָּׁחַף וְאֶת הַנֵּץ לְמִינֵהוּ: אֶת הַכּוֹס וְאֶת הַיַּנְשׁוּף וְהַתִּנְשָׁמֶת: וְהַקָּאָת וְאֶת הָרָחָמָה וְאֶת הַשָּׁלָךְ: וְהַחֲסִידָה וְהָאֲנָפָה לְמִינָהּ וְהַדּוּכִיפַת וְהָעֲטַלֵּף: וְכֹל שֶׁרֶץ הָעוֹף טָמֵא הוּא לָכֶם לֹא יֵאָכֵלוּ: כָּל עוֹף טָהוֹר תֹּאכֵלוּ: דברים.ביצה היא אינה שרץ עוף אֲשֶׁר לוֹ אַרְבַּע רַגְלָיִם.בספר דברים יש הבדלה בין הציפור לבין העוף.אין איסור ואין היתר לאכול ביצים.זאת אומרת שביצה אינה מטמאת מהבחינה הזאת:כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה לַיהֹוָה אֱלֹהֶיךָ וּבְךָ בָּחַר יְהֹוָה לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה מִכֹּל הָעַמִּים אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה: לֹא תֹאכַל כָּל תּוֹעֵבָה:ועופות לצורך ביצים שמטילות לא מגיעות לשלב רביצה:"רצפת הכלוב בנויה מרשת מתכת משופעת. השימוש ברשת מאפשר להפרשות התרנגולות ליפול החוצה מהכלוב, והשיפוע גורם לביצים להתגלגל לקדמת הכלוב, אל מתקן האיסוף." WIKIPEDIA.אני מסכימה עם העושים למען בעלי חיים שצריך להגדיל את הכלובים ואת ההוראה צריכים לתת אנשים שאמונים על הכשרות.אין איסור על אכילת ביצה כאיסור לא יבשל גדי בחלב אימו.העוף לא מזינה את הביצה בעת הרביצה וכמובן שלא לפני הרביצה.אך חשוב להקפיד בדבר לא לקחת את העופות בעת שהן בעת שהיא רובצות על הביצים והאפרוחים בלולים לבשר:"ניסוי שנערך באוניברסיטת בריסטול בבריטניה תוך שימוש במכשירי הדמיה, מצא כי תרנגולות מסוגלות להפגין אמפתיה כלפי תרנגולות אחרות וכלפי אפרוחיהן, וכי הן מגלות רמות מתח גבוהות יותר כאשר אפרוחיהן במצוקה. במהלך הניסויים התברר לחוקרים, שכל התרנגולות הראו באופן ברור תגובה גופנית והתנהגותית של עקה, כמו עליית טמפרטורת הגוף והערנות, הגברת קצב הלב וקריאות תקשורתיות, בתגובה למצוקת אפרוחיהן[7][8]. במחקר בריטי נוסף לא נמצאו ראיות לכך שלתרנגולות יש העדפה לשכנותיהן בלול, העשויה ללמד על קשרי חברות ביניהן" WIKIPEDIA.אפשר לאכול ביצים, זה לא מסוכן מבחינת טומאה.מבחינת הנכונות, אני עוד צריכה לחשוב בדבר..מבחינת בשר למאכל-כִּ֣י יִקָּרֵ֣א קַן-צִפּ֣וֹר | לְפָנֶ֡יךָ בַּדֶּ֜רֶךְ בְּכָל-עֵ֣ץ | א֣וֹ עַל-הָאָ֗רֶץ אֶפְרֹחִים֙ אוֹ בֵיצִ֔ים וְהָאֵ֤ם רֹבֶ֨צֶת֙ עַל-הָ֣אֶפְרֹחִ֔ים א֖וֹ עַל-הַבֵּיצִ֑ים לֹֽא-תִקַּ֥ח הָאֵ֖ם עַל-הַבָּנִֽים: שַׁלֵּ֤חַ תְּשַׁלַּח֙ אֶת-הָאֵ֔ם וְאֶת-הַבָּנִ֖ים תִּֽקַּֽח-לָ֑ךְ לְמַ֨עַן֙ יִ֣יטַב לָ֔ךְ וְהַֽאֲרַכְתָּ֖ יָמִֽים: פרשת שֹֽׁפְטִ֣ים וְשֹֽׁטְרִ֗ים.שַׁלֵּ֤חַ תְּשַׁלַּח֙ אֶת-הָאֵ֔ם וְאֶת-הַבָּנִ֖ים תִּֽקַּֽח-לָ֑ךְ לְמַ֨עַן֙ יִ֣יטַב לָ֔ךְ וְהַֽאֲרַכְתָּ֖ יָמִֽים:וְאֶת-הַבָּנִ֖ים תִּֽקַּֽח-לָ֑ךְזאת אומרת שמותר לאכול עוף רק ממין זכר.שַׁלֵּ֤חַ תְּשַׁלַּח֙ אֶת-הָאֵ֔ם |
שנת שמיטה.
מִקֵּץ שֶׁבַע שָׁנִים תַּעֲשֶׂה שְׁמִטָּה: וְזֶה דְּבַר הַשְּׁמִטָּה שָׁמוֹט כָּל בַּעַל מַשֵּׁה יָדוֹ אֲשֶׁר יַשֶּׁה בְּרֵעֵהוּ לֹא יִגֹּשׂ אֶת רֵעֵהוּ וְאֶת אָחִיו כִּי קָרָא שְׁמִטָּה לַיהֹוָה: אֶת הַנָּכְרִי תִּגֹּשׂ וַאֲשֶׁר יִהְיֶה לְךָ אֶת אָחִיךָ תַּשְׁמֵט יָדֶךָ: אֶפֶס כִּי לֹא יִהְיֶה בְּךָ אֶבְיוֹן כִּי בָרֵךְ יְבָרֶכְךָ יְהֹוָה בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ נַחֲלָה לְרִשְׁתָּהּ: רַק אִם שָׁמוֹעַ תִּשְׁמַע בְּקוֹל יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ לִשְׁמֹר לַעֲשׂוֹת אֶת כָּל הַמִּצְוָה הַזֹּאת אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם: כִּי יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ בֵּרַכְךָ כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר לָךְ וְהַעֲבַטְתָּ גּוֹיִם רַבִּים וְאַתָּה לֹא תַעֲבֹט וּמָשַׁלְתָּ בְּגוֹיִם רַבִּים וּבְךָ לֹא יִמְשֹׁלוּ: כִּי יִהְיֶה בְךָ אֶבְיוֹן מֵאַחַד אַחֶיךָ בְּאַחַד שְׁעָרֶיךָ בְּאַרְצְךָ אֲשֶׁר יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ לֹא תְאַמֵּץ אֶת לְבָבְךָ וְלֹא תִקְפֹּץ אֶת יָדְךָ מֵאָחִיךָ הָאֶבְיוֹן: כִּי פָתֹחַ תִּפְתַּח אֶת יָדְךָ לוֹ וְהַעֲבֵט תַּעֲבִיטֶנּוּ דֵּי מַחְסֹרוֹ אֲשֶׁר יֶחְסַר לוֹ: הִשָּׁמֶר לְךָ פֶּן יִהְיֶה דָבָר עִם לְבָבְךָ בְלִיַּעַל לֵאמֹר קָרְבָה שְׁנַת הַשֶּׁבַע שְׁנַת הַשְּׁמִטָּה וְרָעָה עֵינְךָ בְּאָחִיךָ הָאֶבְיוֹן וְלֹא תִתֵּן לוֹ וְקָרָא עָלֶיךָ אֶל יְהֹוָה וְהָיָה בְךָ חֵטְא: נָתוֹן תִּתֵּן לוֹ וְלֹא יֵרַע לְבָבְךָ בְּתִתְּךָ לוֹ כִּי בִּגְלַל הַדָּבָר הַזֶּה יְבָרֶכְךָ יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ בְּכָל מַעֲשֶׂךָ וּבְכֹל מִשְׁלַח יָדֶךָ: דברים.יודע חקלאי פיקח, שבשנה השביעית גם אם לא ישקה את מטע ה- אבוקדו, מנגו, תפוחים, תפוזים ויניח למטע, המטע יצמיח פרי.צריך לבדוק מה קורה עם הפרי שצמח בשנת השמיטה. ברור לכולנו שאם הפרי של שנת השמיטה לא מגיע לעני, לאביון לגר, ליתומים ולאלמנות, החקלאי לא יקבל תעודת הכשר. |
ירוק ועוד..
הבדלה בין התאמה להתערות.ברור לכל שהדוב הסיבירי והכלב ההאסקי הסיבירים ברואים להתאמה לחיות באזורים קרים. ראיתי פעם PHOTO של דוב סיבירי שבעת עליה של מעלה או שתיים שהפשירו גם את הקרח, הוא נשכב על גוש קרח גדול כדי לקרר עצמו. מפה אנו יכולים ללמוד שחם לכלב האסקי הסיבירי בישראל.ומשכך אני מבקשת מהוטרינרים לחקור ,אם לאחר ריבוי גזעי של כמה דורות של כלב האסקי סיבירי בישראל יש התאמת ביולוגית או יותר נכון לאמר שינוי ביולוגי של הכלב להתאמה לחיות באזור זה ואם לא, אשמח שישמיעו מה הצעתם לעשות עם למידה זאת.צריך להבין, שיש הבדל בין התאמה למקום, לבין התערות עם המקןם במשמעות שהכלב נולד במקום ולומד או מקבל את סבלות החום כדבר שהוא נולד אליו והלאה.. |
שנת שמיטה- וְהַשְּׁבִיעִ֞ת תִּשְׁמְטֶ֣נָּה.לגבי שנת שמיטה. לא יתכן שהחקלאים ינזקו כי הם שומרים כשרות. תראה,רוב העובדים בשוק הזה הם עובדים זרים. העובד הזר יעבוד שש שנים ובשנה השביעית יחזור לארצו. בשנה זאת האדמה תנוח, עניי ישראל יורשו ללקט חופשי מעצי הפרי שיצמיחו גם ללא טיפול והשקיה (אפשר שבשנה זאת מתנדבים יקטפו ויחלקו לעניים דרך ביטוח לאומי). בשנה זאת עם ישראל ישלם שכר (דמי אבטלה- השווה לשכרו הממוצע בשנתיים שקדמו לשנת השמיטה) לעובדי החקלאות אזרחי ישראל. כמו שאתה נותן למצילים בחורף.במשל האדם עץ השדה צריך לחשוב אם צריכה להיות שנת מנוחה לאדם בכל שנה שביעית. אדם .. אדמה… אתם יודעים… |
לכל חי רצון.עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ: פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן: תהלים.וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:רָצוֹן:ולא רעב.כמו שיש/ משל של שובע לרצון, אז יש גם צום לרצון. כמו לא ללכת לים, או לחדול ממנהג שעושה לנו טוב ואם אנחנו לא עושים אותו זה כמו לצום ממזון מבחינת עינוי הנפש שאנו מתענים שאנו חדלים לעשות משהו שאנחנו אוהבים במשך זמן כזה או אחר.התנזרות מדבר שאינו מזון לעתים גם הוא צום מדבר שאנו רעבים אליו ויש צורך להשביע את הרצון. |
ספירת הבריאה.ספירת המועדים לפי הירח כפי שנוהגים המוסלמים והיהודים מתואמת עם הבריאה מבחינת הימים בחודש לפי הירח, משך החודש לפי הירח ומשך השנה לפי השמש, זאת ספירת בריאה. לא כך הספירה הנוצרית החודשית שאין לה קשר למעשה הבריאה.יש לחשוב על הבחירה של הנוצרים להחיל ספירה חודשית שאין לה קשר למעשה הבריאה וזאת למרות שבעת החלת ספירה זו כבר היה קיים הידע למדוד מועדים על פי הירח. |
בהמשלת עונות השנה למועדי היום,הקייץ הוא כמו הצהרים, הסתיו הוא כמו הערב והחורף הוא כמו הלילה והאביב הוא הבוקר.. שהכל מתעורר.. שהכל פורח…השנה מתחילה באביב והאדם מתעורר בבוקר להתחיל את יומו, באביב התחיל יומו של ישראל כשיצא ממצרים. |
יש שיר של רומן של בעלי הכלבים, ששרה יודית רביץ המספר על בעל כלב ובעלת הכלבה שאימצו כלבים ונתנו להם בית חם והם נפגשו בשדרה הוא והכלב שלו והיא עם הכלבה שלה…וככה הכלבים התאהבו ו"האו האו והאו דו יו דו יו דו…"..וגם בעלי הכלבים התאהבו..ברור לכולנו שכל הרומן קרה כשחסר הבית ישן על הספסל בשדרה ויודית רביץ, לסבית, אתם יודעים.סביר להניח שהכלב של משפחת נתניהו, מקבל אוכל מכספי המיסים של העם היהודי. אצלנו בתורה כתוב- עניי עירך קודמים. ידוע לנו שיש עדת כלבים. סביר להניח שהכלבים הם עניי עירו של נתניהו.. לכן הוא דואג קודם לכלבים ולא לבני אדם עניים. |
אני טוענת שישי דוידי- עבד.וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ וְחשֶׁךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי אוֹר וַיְהִי אוֹר: וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת הָאוֹר כִּי טוֹב וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ: וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי רָקִיעַ בְּתוֹךְ הַמָּיִם וִיהִי מַבְדִּיל בֵּין מַיִם לָמָיִם: וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת הָרָקִיעַ וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ וַיְהִי כֵן: וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָרָקִיעַ שָׁמָיִם וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שֵׁנִי: בראשית.וַֽיְהִי מִֽמָּחֳרָת וַיֵּשֶׁב מֹשֶׁה לִשְׁפֹּט אֶת הָעָם וַיַּֽעֲמֹד הָעָם עַל מֹשֶׁה מִן הַבֹּקֶר עַד הָעָֽרֶב: שמות.וַיַּכֵּם יְהוֹשֻׁעַ אַחֲרֵי כֵן וַיְמִיתֵם וַיִּתְלֵם עַל חֲמִשָּׁה עֵצִים וַיִּהְיוּ תְּלוּיִם עַל הָעֵצִים עַד הָעָרֶב: יהושע.יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב: תהלים. |
מי שראה את הסרט סימה ועקנין מכשפה, יוכל לאבחן שערוץ 2 נראה בעת הזאת כמו הערוץ השכונתי הנצפה בסרט.נטע ברזילי פרצה דרך לשמנות. השמן השיג הכרה ומתקבל איך שהוא. אני טוענת שלא נכון הדבר להשיג פריצת דרך בתחום הזה, כי השמנות קיבלו סוג של נכות שמקבלים אותן איך שהן. זה קיבוע של מצב מיוחד שעושה את השמן כנכה שהתקבל. אני טוענת שקיבוע מסוג זה מקבע את הנכות במקום שאין צורך שתהיה נכות.אני טוענת שהשמנת יתר הוכרזה כמחלה חשוכת מרפא כשהיא לא כזאת. על כל מה שמשתמע מכך כולל אקט הקבלה, כולל התייחסות להצלחתה של נטע ברזילי כפורצת דרך כמו המזרחי שהצליח…בסופו של יום ולפני תחילתו של יום יאיר לפיד היה נטע זר שפרץ לרעות במגרש של תלונת העני שהחלה ב- 2011 לפי הספורות הנוצריות. כך שאין להתפלא שבתחילתו של יום יאיר ששאל איפה הכסף ואחר כך ביקש שיוויון בנטל קרא לבוחריו שנאוצרים כשהם שאלו בדרכם את יאיר איפה הכסף לאחר שיאיר התיישב על כיסא שר האוצר. זאת היתה תשובתו של יאיר למתלוננים ששאלו את שר האוצר יאיר לפיד- איפה הכסף, אז שר האוצר יאיר לפיד במקום להגיד להם איפה הכסף או שהוא עדיין בחיפושים, הוא קרא להם שנאוצרים. |
נכות נפש.נכות נפש/רוח היא דבר שלא נראה לעין. נכי הנפש אינם מפגרים ואינם אוטיסטים. נכי הנפש הם אינם נכים בגוף. לעתים אתה לא מכיר בנכי נפש מהסיבה שאתה לא מכיר בקיימות של דבר שאתה לא יכול לראותו.על אותו המשל של אנשים שבורא עולם נשגב מבינתם ואינו נראה לעיניהם, לכן הם לא מאמינים בבורא עולם. |
בשורה התחתונה העובדה שאתה קורא לעצמך חזיר ולמשרת שלך כלב, כי כלבים וחזירים לא מקריבים ולא אוכלים, היא לא משוואה שאנחנו כבשים להקרבה או למאכל. |
אין לאן לברוח- חיטוי\ טהרה.וְרָאָה הַכֹּהֵן אַחֲרֵי הֻכַּבֵּס אֶת הַנֶּגַע וְהִנֵּה לֹא הָפַךְ הַנֶּגַע אֶת עֵינוֹ וְהַנֶּגַע לֹא פָשָׂה טָמֵא הוּא בָּאֵשׁ תִּשְׂרְפֶנּוּ פְּחֶתֶת הִוא בְּקָרַחְתּוֹ אוֹ בְגַבַּחְתּוֹ: וְאִם רָאָה הַכֹּהֵן וְהִנֵּה כֵּהָה הַנֶּגַע אַחֲרֵי הֻכַּבֵּס אֹתוֹ וְקָרַע אֹתוֹ מִן הַבֶּגֶד אוֹ מִן הָעוֹר אוֹ מִן הַשְּׁתִי אוֹ מִן הָעֵרֶב: וְאִם תֵּרָאֶה עוֹד בַּבֶּגֶד אוֹ בַשְּׁתִי אוֹ בָעֵרֶב אוֹ בְכָל כְּלִי עוֹר פֹּרַחַת הִוא בָּאֵשׁ תִּשְׂרְפֶנּוּ אֵת אֲשֶׁר בּוֹ הַנָּגַע: וְהַבֶּגֶד אוֹ הַשְּׁתִי אוֹ הָעֵרֶב אוֹ כָל כְּלִי הָעוֹר אֲשֶׁר תְּכַבֵּס וְסָר מֵהֶם הַנָּגַע וְכֻבַּס שֵׁנִית וְטָהֵר: זֹאת תּוֹרַת נֶגַע צָרַעַת בֶּגֶד הַצֶּמֶר אוֹ הַפִּשְׁתִּים אוֹ הַשְּׁתִי אוֹ הָעֵרֶב אוֹ כָּל כְּלִי עוֹר לְטַהֲרוֹ אוֹ לְטַמְּאוֹ: ויקרא.ראיתי עובדי בית חולים גם עם מדים כחולים וגם עם מדים לבנים נכנסים לבית החולים.משמע באים מהבית מהרחוב מהאוטובוס עם בגדי עבודה.אני טוענת שעובדי בית החולים צריכים לעשות פעולת טהרה בכניסה לאחר מכן לבישת בגדי עבודה ואותו הדבר ביציאה כדי לשמור על בני משפחתם וקרוביהם. |
קולגן.המלומדים מסבירים את יתרונות הקולגן למתבגרים, מתוך למידה שאומרת שנסיגת הקולגן בהתבגרותנו היא זאת שמייצרת את הקמטים, לכן קולגן כתוסף מזון עוזר בהחלקת קמטים.אם כך הדבר,ידוע שלהרבה אנשים מתבגרים, מזדקנים, יש נסיגה בשמיעה. יש התכנות שהחוסר בקולגן משפיע גם על עור התוף באוזן ולכן בעיית השמיעה אצל מזדקנים.יש התכנות שקולגן כתוסף תזונה מכוון לדבר, יכול לשפר שמיעה ולמנוע בעיות שמיעה.החוקרים המלומדים אם לא חקרו בדבר, מוזמנים לחקור בדבר. |
חומרים רעילים במי ים המיועדים למי שתיה לאחר התפלה.בעת הזאת העם שותה מים מותפלים מהים. צריך לבדוק אם יש יכולת למתקני ההתפלה לסנן רעלים אלה.הרתחה פועלת לטיהור חיידקים סינון מסנן לכלוך או חול, אך לא נוזל רעיל.בדיוק כמו שנפט וגז נוזלי מתאדים והופכים לנוזל בחזרה. |
אבטלה\אטום\סיאנס פיקשן\עולם טוב יותר.למשל השקענו בכור האטומי, אני יכולה להבין את החשיבה שמאחורי ההחלטה להשקיע בכור האטומי, אבל אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שהיא יצרה רצון אצל אויבנו להשיג לעצמם כור אטומי. משמע, אנחנו יצרנו רצון אצל אויבנו להשיג נשק שיכול להשמידיינו.אז אם מדינת ישראל יצרה את האופציה לאטום במזרח התיכון , משמע שמדינת ישראל נלחמת בעצמה.ברמת המודעות העמוקה, כשמדינת ישראל תלחם באיראן בגלל שישראל לא יכולה לסבול שלאיראן יש כור אטומי, היא תלחם במה שהיא יצרה, היא תלחם בעצמה, איך שלא תסתכל על זה, איך שלא תהפוך בדבר, בשורה התחתונה זה המצב, וזה מבאס.בחשיבה גלובלית כשאנחנו מדברים על שלום ועל מחר טוב יותר אנחנו מדברים על עניין של הרוח. המדע מתמקד בענייני הרוח והחומר בצורה לא מאוזנת, המדע נותן מישקל רב יותר לענייני החומר. המדברים בשפת התורה היהודית יאמרו לך שאין איזון בין רוח לחומר כי על כך מתבססת היהדות. |
תאורה סולארית.מעניין מדוע ראשי הערים לא פועלים להעברת תאורת הרחוב לאנרגיא סולארית. יש שתי אפשרויות לעשות זאת.אחת על ראש כל עמוד יותקן פאנל סולארי עם מטען צובר.או לעשות חוות פאנלים סולארים בפאתי הערים שתחובר לזרם של הסניף המרכזי, עם צובר לחורף.זה יחסוך הרבה כסף, אולי בכסף שיחסך תממן עיריית חולון הנחה לנכים לבריכה המרכזית.. 102 שקל לאחר הנחת נכה זה לא רק יקר לנכה..תתבייש לך מוטי ששון. אין לך לב.לצורך הענין אם למנורות האלה שמחירן עשרה שקלים מוצמד קולט שמש זעיר שמטעין צובר של 300Mha עובד מצויין ודולק כל הלילה, אין בעיה לייצר על כל גב מכשיר חשמלי קולטן כזה. מבחינת מחיר ברור לכל שבמחיר כזה לא תהיה כל השפעה על מחיר הטלפון שהגב שלו יכול להיות קולטן שמש או האוזניות שהקשת שלהן יכולה להיות גם קולטן שמש, כמובן שניתן לייצר את מנורת הגינה הסולארית בגדול לצורך תאורת רחוב שהכיפה של גוף התאורה ברחוב תהיה קולטן שמש עם צובר שאוטומטית לעת ערב- לילה מאיר. בישראל גם בחורף יש מים חמים באמצעות הקולטן. כך שעם צוברים גדולים תאורת הרחוב תעבוד רוב החורף על מהשמש. הדבר יכול לעזור משמעותית בטווח הארוך לקופות האוצר של המדינה והערים. |
השבר הסורי האפריקאי.כידוע לכולנו כדי ליצר כלי מחרס צריך לשים בחול מים וזאת כדי לעשות צורה לחומר וכפי שידוע לכולנו המים הם שיוצרים את הדבקות גרגירי החול ואת החוזק של הכלי שהיסוד שלו הוא אדמה.מתוך המקום הזה תחשבו על מה שקורה באזור ים המלח ועין גדי וזאת מבחינת שאיבת המים שיצרה את התפוררות האדמה שיצרה את הבולענים.בדיוק כמו בתחילתו של יום שקיבוץ עין גדי שאב בדרך כזו שאילצה את היעלים והשפנים לצאת מהאזור, והנמרים שהיעלים והשפנים הם המזון שלהם ובאין להם מזון ככוונת הבריאה, החלו הנמרים להכנס לקיבוץ עין גדי כדי לטרוף בני אדם. הקיבוצניקים לא התיאשו, גרשו הנמרים והמשיכו לשאוב ואז באו הבולענים. |
איפה שיש חושך יש ערפדים. אם יש ערפדים, אז תדע שיש חושך. אפילו שאתה לא רואה את החושך, הוא שם, כי יש ערפדים. |
אני אסביר לכם,יש את הטרילוגיא של קישלובסקי, אדום, כחול ולבן. כל סרט הוא סרט בפני עצמו שאין קשר תוכן בינו לבין קודמו, אך בכל אחד מהסרטים יש את האשה הזקנה ששמה את הבקבוקים דרך החור לפח המחזור, והיא החוט המקשר היחיד בין שלושת הסרטים. ורואים אותה עושה את אותה פעולה בשלושת הסרטים לזמן שנמדד בזמן שהוא כמעט כהרף עין ואתה לא יכול לשכוח אותה.. בשבילי זה אותו הדבר כמו לראות בהרבה מקומות את האשה, עובדת קבלן כח האדם עם המדים עם השם של קבלן כח האדם, שלהרבה מאיתנו אין קשר איתה אך היא נמצאת בכל הסרטים. |
וְשַׂמְתֶּם אֶת-דְּבָרַי אֵלֶּה, עַל-לְבַבְכֶם וְעַל-נַפְשְׁכֶם; וּקְשַׁרְתֶּם אֹתָם לְאוֹת עַל-יֶדְכֶם, וְהָיוּ לְטוֹטָפֹת בֵּין עֵינֵיכֶם. וְלִמַּדְתֶּם אֹתָם אֶת-בְּנֵיכֶם, לְדַבֵּר בָּם, בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ, וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ. וּכְתַבְתָּם עַל-מְזוּזוֹת בֵּיתֶךָ, וּבִשְׁעָרֶיךָ. דברים. אני טוענת שלנוכח הציווי לשים את דבר הבורא על מזוזות ושערי הבתים, יש חשיבות לשמירת טוהר המזוזות והשערים , לכן לא טוב שיש שתן של כלבים על מזוזות ושערי הבתים. |
וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת לְכָל הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם וּלְכֹל חַיַּת הַשָּׂדֶה וּלְאָדָם לֹא מָצָא עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ: וַיַּפֵּל יְהֹוָה אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל הָאָדָם וַיִּישָׁן וַיִּקַּח אַחַת מִצַּלְעֹתָיו וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר תַּחְתֶּנָּה: וַיִּבֶן יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת הַצֵּלָע אֲשֶׁר לָקַח מִן הָאָדָם לְאִשָּׁה וַיְבִאֶהָ אֶל הָאָדָם: בראשית.כִּי הָֽאָדָם עֵץ הַשָּׂדֶה. דברים.וַיִּבֶן יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת הַצֵּלָע אֲשֶׁר לָקַח מִן הָאָדָם לְאִשָּׁה. בראשית.כל עובד אדמה חכם, יודע שאפשר לקחת ענף מעץ הקלמנטינה ולהלחים אותו במקום ענף של תפוזים שנחתך מעץ התפוזים והענף שנחתך מעץ הקלמנטינה יצמיח קלמנטינות על עץ התפוזים.למרות ששתלו את משה אצל בת פרעה הוא הצמיח את הפירות של אביו, בדיוק כמו הזרע שצמח בתוך הביצית.ברור לכל שיש את היכולת לבנות מן האדם היחיד- עוד אדם.צריך לחשוב על כך שבורא עולם המשיל את האדם לעץ השדה ולא לחית השדה.האדם משול במקרה זה לעץ השדה מבריאתו, יש עתות שהאדם הומשל לבהמה וזאת בגלל דרך השכלתו ופועלו בהתאם להשכלתו..שָׂרֶיהָ בְקִרְבָּהּ כִּזְאֵבִים טֹרְפֵי טָרֶף לִשְׁפָּךְ דָּם לְאַבֵּד נְפָשׁוֹת לְמַעַן בְּצֹעַ בָּצַע: יחזקאל.כִּי אֱוִיל עַמִּי אוֹתִי לֹא יָדָעוּ בָּנִים סְכָלִים הֵמָּה וְלֹא נְבוֹנִים הֵמָּה חֲכָמִים הֵמָּה לְהָרַע וּלְהֵיטִיב לֹא יָדָעוּ: ירמיה.חכמה היא לא תכונה שניתן לאמר אם היא טובה או רעה. חכמה היא חכמה. אם אתה חכם להרע, אתה לא נבון. אם השרים לא יודעים להטיב עם חכמתם ומרעים עם חכמתם, הם בנים סכלים ולא נבונים |
הביצה והתרנגולת.הרבה שואלים מה היה קודם, התרנגולת או הביצה..ברור שהתרנגולת. עוף הכנף.וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הַתַּנִּינִם הַגְּדֹלִים וְאֵת כָּל נֶפֶשׁ הַחַיָּה הָרֹמֶשֶׂת אֲשֶׁר שָׁרְצוּ הַמַּיִם לְמִינֵהֶם וְאֵת כָּל עוֹף כָּנָף לְמִינֵהוּ וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי טוֹב: וַיְבָרֶךְ אֹתָם אֱלֹהִים לֵאמֹר פְּרוּ וּרְבוּ וּמִלְאוּ אֶת הַמַּיִם בַּיַּמִּים וְהָעוֹף יִרֶב בָּאָרֶץ: |
מבחינת בריאות עולמית, יש לבדוק אם יש הבדל בין חלב של פרה מישראל לחלב של פרה מסין בבחינת החיידקים המיקרוביוטים.. ואם יש הבדל מה השפעתו של חלב זה על התכנות למחלות..יש הבדל של חסינות גוף האדם מבחינת מיקום האדם. גוף האדם מפתח לעתים נוגדנים או מזון ואורחות חיים שהם נוגדנים לתחלואי המקום בו הוא חי ומשכך יש מצב שבחלב של פרה מישראל יש חיידקים שמחלים בני אדם שלא מישראל.צריכים לבדוק אם יש קשר בין יצוא החמאה מישראל למגפת הקורונה בבחינה הזאת.אם יש יותר חולים באזורים מחוץ לאזור של ישראל שתנובה וטרה מכרו להם חמאה/זבת חלב ואם התפרצות המחלה היא ממקומות אלה.צריך להבין שאת כל החמאה המיוצרת בישראל, חברות אלה מכרו מחוץ לישראל. זאת כמות משפיעה. זאת צריכה של מליוני בני אדם.אם זה מקור המחלה, יהיה יותר קל לפתח חיסון.וְהָיָה כִֽי יְבִֽיאֲךָ יְהֹוָה אֶל אֶרֶץ הַֽכְּנַֽעֲנִי וְהַֽחִתִּי וְהָֽאֱמֹרִי וְהַֽחִוִּי וְהַיְבוּסִי אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַֽאֲבֹתֶיךָ לָתֶת לָךְ אֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבָשׁ וְעָֽבַדְתָּ אֶת הָֽעֲבֹדָה הַזֹּאת בַּחֹדֶשׁ הַזֶּֽה: שמות.זבת החלב היא מברכות ישראל. מכירת החמאה משולה למכירת ברכת ישראל לעמי נכר. |
חריפות כחיסון לשפעת.“החיסון המוחלש ניתן בישראל בגילאי 2–49, כתרסיס אף. הוא מכיל נגיף חי-מוחלש אשר אינו מסוגל להתרבות בטמפרטורת פנים הגוף, אלא מסוגל להתרבות רק בטמפרטורות קרות יותר.” WIKIPEDIA.מי שאוכל חריף יודע שיש חריף שאחרי שהיד נוגעת בו, נגיעה של היד בעין לאחר שהיד נגעה בו צורבת קלות את העין. כמו צריבה של מגע עם משהו חם מאוד לא בדרגת כוויה.אם חיידק השפעת מתרבה בטמפרטורות קרות, יש התכנות שאכילה מרובה של חריף כמו שום יכולה לעזור, ברור שהיא לא תזיק.אני חותכת את השום לחתיכות קטנות ואת הרוב אני בולעת כמו שאתם בולעים תרופות רגילות.. הקיבה מפרקת ומשכך יש את השפעת החריפות של השום על הקיבה והמעיים וגם מעלה את חום הגוף הפנימי. אין לי כלים לבדוק את הדבר , אך אנשים שאוכלים חריף לעיתים מרגישים את עליית חום הגוף לאחר האכילה..בכל מקרה לא מזיק.. |
רזון של אשה רזה יתר על המידה כמו שומן של אשה שמנה יתר על המידה נובע מבעיות נפש שקוראים לה הפרעות אכילה זאת אומרת שגם השמנה יש לה בעית רזון נפש למרות שחומרית שמנה. המחלה היא אותה מחלה הסימפטום לא אותו סימפטום.ומשכך אתה לא יכול להמשיל רזון בגוף לרזון בנפש.וזאת שבירת קסם לנסיונות ליצר געילה במשמעות הזאת-וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם: תהלים. |
אני טוענת שהארץ הזאת נהיתה קטנה יותר בעיני התושבים יען כי כלי הרכב מהירים יותר.מאז שאני נוסעת בתחבורה העממית הארץ התרחבה והתארכה בעיני. הרכבת נוסעת מהר גם האוטובוס, אך הזמן מהיציאה מהבית עד ההגעה ליעד הרבה פעמים ארוך משמעותית מנסיעה באוטו. אני אוהבת את הדבר. יש יותר מראות וקורות בדרך…ברכבת יש מתקן מיוחד להעלאת נוסעים נכים על כיסא גלגלים לקרון, יש גם אנשי צוות שאמונים לעזור לנכים לעלות לקרון שמפעילים את המתקן בעבור הנכים.אני מציעה להנהלת הרכבת לעשות קרון מיוחד לנכים עם מערכת הידראולית אוטומטית כמו של המשאיות שמלגזה יכולה להעלות למשאית לצורך העמסת סחורות. מערכת אוטומטית כזאת קיימת בקרונות שמחברת את הקרון לרציף.מערכת כזאת לנכים תקטין את הצורך שלהם בעזרה מבני אדם ומשכך תקטין את אחוזי נכותם. |
עָשָׂ֣ה יָ֭רֵחַ לְמוֹעֲדִ֑ים שֶׁ֝֗מֶשׁ יָדַ֥ע מְבוֹאֽוֹ:תָּֽשֶׁת-חֹ֭שֶׁךְ וִ֣יהִי לָ֑יְלָה בּֽוֹ-תִ֝רְמֹ֗שׂ כָּל-חַיְתוֹ-יָֽעַר:הַ֭כְּפִירִים שֹׁאֲגִ֣ים לַטָּ֑רֶף וּלְבַקֵּ֖שׁ מֵאֵ֣ל אָכְלָֽם:תִּזְרַ֣ח הַ֭שֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפ֑וּן וְאֶל-מְ֝עוֹנֹתָ֗ם יִרְבָּצֽוּן:יֵצֵ֣א אָדָ֣ם לְפָעֳל֑וֹ וְֽלַעֲבֹ֖דָת֣וֹ עֲדֵי-עָֽרֶב:שהשמש זורחת הכפירים יֵאָסֵפ֑וּן וְאֶל-מְ֝עוֹנֹתָ֗ם יִרְבָּצֽוּן:וזאת לאחר ששבעו בלילה..שהכפיר הולך לישון, כשהשמש זורחת יֵצֵ֣א אָדָ֣ם לְפָעֳל֑וֹ וְֽלַעֲבֹ֖דָת֣וֹ עֲדֵי-עָֽרֶב: |
לגבי האכלת ציפורים,מידי פעם אני זורקת את שאריות הלחם לציפורים.ידוע הדבר שתושבי רחובות מסחרים או שיש בסמוך להם גינות ללקהל העם, מתלוננים על החרא על התריסים והמעקות.חשבתי על הדבר.תופעת צואת הציפורים נולדה בעקבות מנהג קבוע של מאכילי ציפורים לאורך שנים, והציפורים באזור למדו הדבר והן באות לאכול פה.ידוע הדבר שבאזורים אשפה גדולים כמו חיריא, יש הרבה ציפורים מכל הסוגים, אוכלות לחם, אוכלות דגנים ואוכלות בשר כמו העורבים. במקומות אלה יש מספיק מזון לכל הציפורים באזור. הפסקת האכלתן בערים תחזיר את הציפורים בארץ למקומן. ומידי פעם ציפורים יעופו בשמי הערים או ינחתו לך על אדן החלון לרגע.. או על העץ בגינה מול החלון שלך.. אך הן לא יאכלו פה את מירב מזונן ולא ישאירו פה כמויות צואה גדולות במרכזי האכלה. גם מבחינת בריאות הצפור, הדבר נכון לה יותר.לא משנה איפה אתה זורק את הלחם לציפור, היא תגיע לשם והיא תאכל מהלחם שזרקת, מתוך המקום הזה תזרקו מזון לאשפה.הדבר מזכיר לי את מאכיל הדגים בים. הוא זורק לחם לדגים לים, הדגים אוכלים כמה שהם יכולים עד שזרמי המים פולטים את הלחם לחוף ואז באות היונים לאכול את הלחם שנפלט לחוף. |
אתה מבין שאתה מפעיל בתי חרושת מאוד גדולים כולל כח אדם כדי לעזור לחיות הרבה הרבה יותר ממה שאתה עוזר לבני אדם. ברור לנו שמדובר פה בחולי חברתי שיש קבוצה של אנשים שאוהבת חיות יותר משהיא אוהבת בני אדם. אתה לא יכול להרגיש טוב בעת הזו שעזרת לחיות כשיש כל כך הרבה בני אדם שזקוקים לעזרה, אני טוענת שאתה בדרגת רשע כשאתה עושה זאת. אתם יודעים כמה יחידות דיור ניתן היה לבנות לבני אדם חסרי בית רק בשטח של צער בעלי חיים ב- TLV. |