לפני שאתה נכנס, קודם כל תציע שלום- מעודכן.

וְיָסְפוּ הַשֹּׁטְרִים לְדַבֵּר אֶל הָעָם וְאָמְרוּ מִי הָאִישׁ הַיָּרֵא וְרַךְ הַלֵּבָב יֵלֵךְ וְיָשֹׁב לְבֵיתוֹ וְלֹא יִמַּס אֶת לְבַב אֶחָיו כִּלְבָבוֹ: וְהָיָה כְּכַלֹּת הַשֹּׁטְרִים לְדַבֵּר אֶל הָעָם וּפָקְדוּ שָׂרֵי צְבָאוֹת בְּרֹאשׁ הָעָם:כִּי תִקְרַב אֶל עִיר לְהִלָּחֵם עָלֶיהָ וְקָרָאתָ אֵלֶיהָ לְשָׁלוֹם: דברים.

וְאִם לֹא תַשְׁלִים עִמָּךְ וְעָשְׂתָה עִמְּךָ מִלְחָמָה וְצַרְתָּ עָלֶיהָ:  וּנְתָנָהּ יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ בְּיָדֶךָ וְהִכִּיתָ אֶת כָּל זְכוּרָהּ לְפִי חָרֶב: דברים.

לפני שאתה נכנס, קודם כל תציע שלום לנסראללה ולאסאד.

זה החוק.

פרשת ירושת הארץ- ירושת ישראל, עשיו ובני לוט.

 

 

שנצחק..

ברור שהחוקתיות הזאת היא חוקתיות מלחמה בין עם לעם, חוקתיות כיבוש ומלחמה זאת אינה חוקית בגבולות הארץ או בקרב העם..

 

**פרשת אחרי המגפה- לא תיסוב נחלה ממטה למטה.

אם לא תפתחי את הדלת לשכן אם הוא יהודי או **נכרי או גר, או **עובד זר  וגם לאח, הדבר לא אומר שיש לו זכות להכות כל זכורך.. אם לא בא לך לדבר עם בחור ברחוב הדבר אינו נותן לבחור זכות להכות את כל זכורך..

העובדה שאתה לא מדבר עם אדם אינה אומרת שאתה במלחמה איתו.

לעתים התנתקות מקיימת שלום. אם לא תהיה התנתקות תהיה מריבה, תהיה מלחמה.

יכול להיות שאדם כזה בקרב הארץ נוהג כאויב כזה שקיבל אזרחות והוא לא יהודי בכלל ובדרך כזאת הוא כובש את הארץ על פי חוקות המלחמה בתורתינו ואנחנו לא ידענו שהוא כזה..

על פי תורתינו באם הוא לא יהודי, אז הוא במעמד של גנב בארץ שבגנבה נכנס לארץ.. ומשכך יש עוד חוקה שפועלת עליו וביחס אליו.. הוא לא במעמד של יורש ארץ על פי דבר בורא עולם.

**למשל:

וְהָאָרֶץ לֹא תִמָּכֵר לִצְמִתֻת כִּי לִי הָאָרֶץ כִּֽי גֵרִים וְתֽוֹשָׁבִים אַתֶּם עִמָּדִֽי: וּבְכֹל אֶרֶץ אֲחֻזַּתְכֶם גְּאֻלָּה תִּתְּנוּ לָאָֽרֶץ: ויקרא.

בעת הזאת התנחל יהודה גם בתל אביב/דן וגם במטה אשר/מצובה.

מחוקת הנחלות ליהודה אין כל זכויות בשטחים אלה.

כאמור, אני משבט הלוי, כהנים..

לאבותי ומשכך גם  לי אין חלק ונחלה בארץ.

אני לא בסרט הזה.