גם דרך המזגן שנמצא מחוץ לבית להכניס אויר מורעל לבית… בלילה כשישנים עם המזגן פתוח ככה הפורץ מרדים אותך… הוא יכול לאנוס את הבת שלך וגם אתה ואשתך וגם הבת שלך לא תרגישו או תחשדו בדבר בבוקר— מחברת כתיבה- כללי- עמוד מתעדכן.

מחברת כתיבה- כללי- עמוד מתעדכן.

כתובות על הדרך:

"חוששים מנפילת הממשלה: חברי כנסת מהמפלגות החרדיות אומרים כי סוגיית חוק הגיוס היא עניין מהותי שעלול להביא להפלת הממשלה. מבחינת החרדים, מוטב להימנע מחקיקה כעת, גם אם הדבר אכן יביא לשלילת תקציבים מישיבות. הדברים פורסמו היום (חמישי) בתוכנית "הבוקר הזה" עם אילאיל שחר בכאן רשת ב" כאן חדשות אחרי..

הצעה נכונה. רק חבל שבשיחות סגורות.

במקור מחשבתי בדבר, אני טוענת שיש לחכות לדיון הזה לאחר המלחמה במשמעות לעשות הארכה עד אחרי המלחמה ואחר המלחמה לדבר על החוק והמשכו וככה אני חושבת נכון לעשות על הסכם תחום בזמן שנפתח בעת המלחמה, לכל הסכם כזה הארכה עד תום המלחמה ואחרי המלחמה לדבר על המשכיות הלאה אם בכלל ואיך.

על פי תורת ישראל בני שבט הלוי מתחילים לעבוד באהל מועד מבן עשרים וחמש עד בן חמישים שנה ולא מבן שמונה עשרה ועל כך מקבל הלוי שכר חלף בעבור עבודתו בקודש. פיקודי ישראל לנחלותיהם כל יוצא צבא מבן עשרים שנה ומעלה, בשני המקרים לא מבן שמונה עשרה ומעלה. כך שלא ניתן לקטרג על ישראל כמתנגדים ללימודי תורה בהתנגדותם לאלה**.

***שלא יהיו אי הבנות בענין דברי.

אני חושבת שזה חשוב לשמור חזק חזק על לימודי הספר ויש לתת לעוסקים בדבר שכר.

צריך בדרך אחרת.

סקיצה למבנה ארגוני של המוסד ללימודי תורת ישראל בישראל:

תנאי קבלה לישיבה:

עמידה במבחן קבלה.

רשאים להבחן:

מבן ובת עשרים וחמש ומעלה- כל יוצאי צבא או **שרות לאומי- לויאים, לויאים כהנים, יהודים וגרים נשים וגברים אזרחי מדינת ישראל.

** לצורך הענין, התנדבות בזק"א, קדישא, שומרי כשרות , צער בעלי חיים, בתי חולים, בתי אבות, וסיעוד לזקנים וזקנות, מד"א, שיטור אזרחי יוכרו כשרות לאומי.

מכסות- שמונה עשרה אלף תלמידים.

יתקבלו תחילה מקבלי הציון הגבוה במבחן עד שמונה עשרה אלף תלמידים ותלמידות.

שכר התחלתי לתלמיד שכר ממוצע במשק. השכר יעלה בהתאם לפעילות התלמיד והתלמידה בקהילה הערונית המתחדשת.

בהמשך אציג עוד רעיונות ונסמכות מתורת ישראל להצעתי. אחרי פסח אגיש את הצעתי לראש הממשלה.

 

מדברים על איחוד בעם.

שיש קרע.

מדברים שזה בגלל ככה וככה אולי בגלל שככה ואלה ככה וההם ככה וזה רוצה ככה וזה לא רוצה ככה ולכן ככה וככה..

אני טוענת שהכל זה סימפטום.. כמו שהבחורה מהטבעונות אומרת- צריך לפתור את הבעיה מהשורש..

קלטו ת'סרט..

נגיד בבית הספר ישראל בשכונת ישראלי.

בכיתה ז-ח הבנים נכנסים לענין הבר מצווה.

כידוע לכולנו בבר מצווה קוראים את ההפטרה ויש שבת אחת שההפטרה שלה היא הפטרה כפולה, יענו יש הפטרה לאשכנזים והפטרה למזרחים. בבית הכנסת של האשכנזים באותה שבת לא קוראים את אותה ההפטרה כמו בבית הכנסת של המזרחים בשכונת ישראלי.

ויצא המקרה שבשבת זאת מאותה כיתה יש שלושה ילדים, ישראלוביץ' ישראליאן וישראלשטיין  שזאת השבת חתן שלהם, וישרלוביץ' וישראלשטיין הולכים ביחד ללמוד אצל הרב האשכנזי והם ביחד עולים לתורה בבית הכנסת של האשכנזים בשכונת ישראלי  ואילו ישראליאן הולך ללמוד אצל הרב מבית הכנסת המזרחי ובשבת החתן הוא בבית עולה לתורה בבית הכנסת המזרחי בשכונת ישראלי.

מפה כמעט ודאי וברור לאן ילכו ומי ילך לשבת חתן של זה ושל זה..

והלאה..

זאת הבעיה חברה'לך.. זאת שורש הבעיה.

ואם יש בעיה, אז פתרון,

ישבו  הרבנים ויקבעו הפטרה מאוחדת לכל ישראל וזאת כדי שהאיחיוד יהיה מאוחד.

ואולי יבוא היום ויהיה רב ראשי לישראל אחד בנוסח אחד לעם אחד.

שיהיה חודש טוב לעם ישראל ולגר התושב עמנו.

.

שהכדור של הילד של השכנים מהקומה השלישית מכה ברצפה יש קול לדבר, לקול הזה יש הד שנשמע מגג הדירה שמעליה. לעתים בסדרת קולות חוזרים על הרצפה של הדירה בקומה השלישית, בקומה מעליה נשמע כאילו מישהו הולך על הגג.

אני מאירה מהמרפסת לגג בלילה. ערפדים לא באים למקומות מוארים.

יכול אדם להכנס לגג מכניסה ב' שם יש דלת לגג הבנין ומשם דרך החלון לדירה מכניסה א' ואז יצא בחזרה דרך החלון לגג ויצא מהבנין בחזרה דרך כניסה ב'. ומשכך לא נראה אדם חשוד שנכנס ויוצא מכניסה א' והאדם שנראה שנכנס ויוצא מכניסה ב'- לא נחשב כחשוד.

במלחמת המפרץ אטמנו את הבתים בדרך כזאת למנוע כניסה של אוויר מורעל לתוך הבית. לעתים יש ריח של בושם שנכנס דרך החלון לדירה, ברור שאם יש אוויר עם ריח שנכנס דרך החלון לדירה אז סוג של כימיקאל נכנס לנו לבית, יש התכנות שזה כימיקאל פוגעני ולא ריח של דאודוראנט או בושם או שמפו מהמקלחת של השכנים.

לשכנה מקומה ראשונה יש מבשם על השולחן במרפסת, אני מכירה את הריח. כשהיא פותחת את התריס הגז המבושם יוצא מהחלון שלה וככל גז הוא עולה למעלה והריח מגיע אלי, אני מריחה את הריח בסלון, משמע הכימיקאל המבושם הזה נכנס אלי הביתה. ואם כך, יכול אדם לעמוד בשביל לרסס כימיקאל מורעל והכימיקאל הזה יגיע אלי הביתה. אפשר גם דרך המזגן שנמצא מחוץ לבית להכניס אויר מורעל לבית… בלילה כשישנים עם המזגן פתוח ככה הפורץ מרדים אותך… הוא יכול לאנוס את הבת שלך וגם אתה ואשתך וגם הבת שלך לא תרגישו או תחשדו בדבר בבוקר…

מהכרותי את הדירה ממול אני יודעת שהברז של המטבח שלהם מקביל לשלי ועל אותו קיר. בעבודת חציבה בקיר המשותף ניתן להגיע לצינור המים שלי לעשות חור להלחים לו צינורית שתצא דרך הקיר של הדירה ממול ולשים לו פקק ומדי פעם להזרים לצינור ברז המטבח חומר רעיל שיגיע לכוס הקפה שלי לתבשיל עם מים מהברז וכו'.  קשה מאוד להוכיח דבר כזה. כי המים לא מזוהמים כל הזמן, הכניסה לצינור יכולה להעשות ברגעים מתוזמנים. אפשר גם לעשות זאת מהחצר האחורית דרך הצינור הראשי לבית… נראה לי יותר קל..

נכנסים לי לבית כשאני לא בבית, היתה פעם מעט לפני המלחמה שמישהו נכנס לבית וכתב את האות ק' מעל המזגן. בן אחותי שראה זאת איבחן שמי שכתב זאת היתה לו יד רועדת..

.

הרשו נא לי לגחך בענין התבטאותו של ברקת בענין הטייקונים שהעלו מחירים במלחמה.. ברקת כלובש בגדי רובין הוד מסמן את אלה שהעלו מחירי יענו גבר מאיים יענו הוא משלנו ולא משלהם..

במקומו של ברקת הוא צריך לרסן כשיש צורך לרסן..

ממקומי נראה שברקת מרוסן, מסורס שמביע תרעומות ממקומו של שר שלא בדבר למרות שיכול לעשות בדבר מורת רוחו היא כמכסה על נכותו זאת.

שר הכלכלה יכול היה להוציא צו חירום שחברות המזון בישראל לא יעלו מחירים בזמן המלחמה עם הבטחה מצידו שחברה ישראלית שבעליה בני העם הזה שתקלע לקשיים בעקבות החוק הזמני, תקבל עזרה מהמדינה.

 

ממחיר מגשי האלומיניום החד פעמיים- עשר בעשר, ניתן ללמוד שאלומיניום הוא חומר שיכול להתמודד מבחינה כלכלית- תחרותים עם מוצרי הנייר החד פעמים.

אלומיניום יכול להחליף צלחות חד פעמיות, אלומיניום בשילוב פלסטיק דק, יכול לשמש לייצור כוסות חד פעמיות,  ומשכך יכול להיות כלי יעיל לפתור את בעיית כריתת העיצים המרובה על הסימפטום המזיק הנלווה לדבר. השימוש באלומיניום לא יהיה פתרון בעיה בבעיה, הדבר לא ייצר פגיעה סביבתית חדשה.

.

מתפילת ערבית:

שָׁמְרָה וְהַצִּילָה שָׁנָה זוֹ מִכָּל דָּבָר רָע. וּמִכָּל מִינֵי מַשְׁחִית וּמִכָּל מִינֵי פֻרְעָנוּת. וַעֲשֵׂה לָהּ תִּקְוָה טוֹבה וְאַחֲרִית שָׁלוֹם.

וַעֲשֵׂה לָהּ תִּקְוָה טוֹבה

בקשה שלא יבוא יאוש ואם יבוא יאוש, תקווה לא טובה, אז שיעשה שיהפך לתקווה טובה.

.

אם אמות תדעו שלא התאבדתי.

"שני החיילים, בני זוג, שהו בריתוק בבסיס לאחר שהחיילת נמצאה במגורי הבנים. בזמן הריתוק הסתובבו ברחבי הבסיס כשהם אוחזים זה בידה של זו – ונשפטו לעשרה ימי מחבוש" כאן חדשות.

אני אגיד לך את זה ככה,

מפקד ששוכב עם פקודה שלו נחשב למנצל מרות גם אם הדבר בהסכמה, גם המפקדת שהפקוד נצפה חודר לחדר שלה בלילה..

ברור שסוהרת עם המפתח לתא ועם המפתח לאזיקים ועם הנשק, היא זאת שמטרידה מינית את האסיר הכלוא והאזוק שהיא מזדיינת איתו ולא להפך….

ברור לכולנו שאם סינוואר ישחרר את חיליו בעסקה הם נוחתים ישר למלחמה ברפיח וציר פילדלפי ושם ימצאו רובם את מותם.

ברור שלסינוואר (שיודע עוד לפני העסקה שביבי למרות העסקה יתקוף ברפיח) אין כל אינטרס לשחרר אסורים בעת הזאת.

האסירים האלה ישתחררו בסופו של יום בעסקה, עדיף לו לשמור את החילים האלה כצבא לאחר המלחמה ועד אז ברור שלחיילים של סינאוור יש תנאים טובים מבעזה בעת הזאת

וזאת  מבחינת מזון, קורת גג, .. מקלחת ושירותים.. מלון הכל כלול שני כוכבים..

השבוי הפלסטינאי בישראל נח בכלא מהנוראות של עזה בעת הזאת.

ברור שאם האמריקאים מזהירים את עובדי המדינה שלהם בארץ לא לצאת מתל אביב ירושליים ובאר שבע ושפיקוד העורף מפרסם הערכות לתקיפה בצפון ובדרום ומבקש מהרשויות להערך ולהיות מוכנים אז האיראנים יכוונו לאן שלא מוכנים למתקפה. אני מזהירה גם את תושבי המרכז להערך למתקפה ולהיות קרובים למרחבים מוגנים גם לעובדי השגרירויות אני מציעה להיות קרובים למרחב מוגן להשאר בבית לא לנסוע מחוץ לבית גם בתוך ערי גוש דן.

פרשת השבוע- פרשת בראשית.

שתהיה שבת שלום.