קצרצרים- רביעי- חמישי- שנת שבעים ושש להכרזה.

 

לאחר שנות הקורונה ולאחר מכן המלחמה, חשבתי בענין עסקים איסטרטגיים, יש עסקים בישראל שהוגדרו איסטרטגים ולכן…

אני חשבתי היום על המכולת. בכל השנים האלה, שהיה סגר ואנשים לא עבדו והיו טילים וגם אנשים לא עבדו. המכולת היתה שם.

באים לחנות כל בוקר, גם בסגר גם בטילים. אני טוענת שיש לשים את המכולות וגם את הסופרים שהיו שם בימים האלה וכל הימים האלה כעסקים איסטרטגים.

מה היינו עושים אם בעל המכולת כמו הרבה מאוד עובדים במשק היה סוגר את המכולת בימים אלה. תחשבו על זה.

 

חברת פפסי חזקה בעולם הערבי בגלל שפפסי הצטרפה לחרם הערבי ולא ניהלה קשרים מסחריים עם ישראל. בישראל. קוקה קולה ניהלה קשרי מסחר עם ישראל בעת החרם ולכן הרבה שנים ואולי עד עצם היום הזה פפסי יותר חזקה בעולם הערבי. מבחינה מסחרית, המדינה יכולה לגמול טובה בתיעדוף קוקה קולה, כמו הקלות מס. צריך לזכור להם את הטובה הזאת.

 

תארו לכם שכל חברי הכנסת חברי מפלגה אחת שפיצלה את עצמה, לימין, שמאל, דתיים חילוניים וכו'.. שהמשחק מכור מראש וכל מי שאתה בוחר למעשה חבר המפלגה הנסתרת הזאת. שלא מעניין ימין שמאל, מלחמה שלום, העיקר הכסף וככה הם פועלים למלא את עטיני המושלים בהם בניסתרים. שיש ממשלת צללים שחרשה את אנשיהם בכל הפלגים והם מרבים בפלגים כהפרד ומשול. גם בני העדה האתיופית הופרדו מהמזרחים למרות שהם סובלים מאותן בעיות סוציואקונומיות.

 

אני אסביר זאת על המשלים האלה:

נגיד אישה עובדת שבעלה פוטר מהעבודה. וחודש, חודשיים, המצב הכלכלי קשה.. ואז מכתב מהבנק משכנתא.. לא עומדים בתשלומים והיא מבקשת עזרה מהבוס בעבודה.. והוא נותן לה הלוואה מהעבודה והיא מכסה את החוב למשכנתא. וככה הוא עוזר לה וגם לבעלה וילדיה…

כמובן שלאחר שחלקה עימו את קשייה בחייה נוצרה סוג של קרבה בינהם..ואז יום אחד הוא מתקרב אליה ומבקש לשכב עימה ולמרות שהיא לא רוצה, היא לא מתנגדת לו.. היא לא חשבה שהעזרה היא בתמורה לזה.. אבל הוא חילץ אותה ואת ילדיה מעוני ואיך היא תגיד לו לא אחרי כל זה.. ואם הוא יפטר אותה וידרוש את פרעון ההלוואה מוקדם יותר..

שחקן הסנוקר יודע שאם הוא יכה שם על משל הלכתי לשכת עבודה ואז לאחר שפגע שם הכדור ינוע משם לשם..

תחשבו על הילד והילדה שלאחר שאביהם הוכה שם ונהיה גנב ונכנס לכלא ואמא מתקשה לפרנס לבד, לעתים האמא הזאת נאלצה לעסוק בזנות. ויום אחד שהם בני שמונה שנים לפעמים קצת יותר או קצת פחות והוא או היא נוסעים באוטובוס עם אימא לפנימיא ואמא הולכת הביתה ולילה ראשון בלי אמא.

תראה יש גם את ילדת האינטרגציא.

היא יצאה מהשכונה ללמוד עם הצפונים ויום אחד אחרי הבית ספר היא הלכה לחברה מהכיתה והיא ראתה את הביית של חברה שלה בצפון וחזרה אחר כך הביתה.

ואז יום אחד האדם שחילץ אותך מעוני, מהרחוב, מהפשע, מבושת אביך וקנה לך כבוד מבקש ממך לעשות משהו שלא חשבת שתתבקש לעשותו …

אסור שתאשרו את אינוס השבויים כנקמה. יש כלים שאנו לא משתמשים בהם. אלה לא הכלים המשחיתים של ישראל. לא מעוקצו ולא מעוקצו. עצם מעשה סדום הוא אסור בישראל. הוא משחית את המשחית והמשחית מושחת על פי תורת ישראל. גם יהודים נאנסים בכלא.

על המשל הזה:

וַיִּשְׁלַח דָּוִד מְרַגְּלִים וַיֵּדַע כִּי בָא שָׁאוּל אֶל נָכוֹן:  וַיָּקָם דָּוִד וַיָּבֹא אֶל הַמָּקוֹם אֲשֶׁר חָנָה שָׁם שָׁאוּל וַיַּרְא דָּוִד אֶת הַמָּקוֹם אֲשֶׁר שָׁכַב שָׁם שָׁאוּל וְאַבְנֵר בֶּן נֵר שַׂר צְבָאוֹ וְשָׁאוּל שֹׁכֵב בַּמַּעְגָּל וְהָעָם חֹנִים (סביבתו) סְבִיבֹתָיו: וַיַּעַן דָּוִד וַיֹּאמֶר אֶל אֲחִימֶלֶךְ הַחִתִּי וְאֶל אֲבִישַׁי בֶּן צְרוּיָה אֲחִי יוֹאָב לֵאמֹר מִי יֵרֵד אִתִּי אֶל שָׁאוּל אֶל הַמַּחֲנֶה וַיֹּאמֶר אֲבִישַׁי אֲנִי אֵרֵד עִמָּךְ: וַיָּבֹא דָוִד וַאֲבִישַׁי אֶל הָעָם לַיְלָה וְהִנֵּה שָׁאוּל שֹׁכֵב יָשֵׁן בַּמַּעְגָּל וַחֲנִיתוֹ מְעוּכָה בָאָרֶץ (מראשתו) מְרַאֲשֹׁתָיו וְאַבְנֵר וְהָעָם שֹׁכְבִים (סביבתו) סְבִיבֹתָיו: וַיֹּאמֶר אֲבִישַׁי אֶל דָּוִד סִגַּר אֱלֹהִים הַיּוֹם אֶת אוֹיִבְךָ בְּיָדֶךָ וְעַתָּה אַכֶּנּוּ נָא בַּחֲנִית וּבָאָרֶץ פַּעַם אַחַת וְלֹא אֶשְׁנֶה לוֹ: וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶל אֲבִישַׁי אַל תַּשְׁחִיתֵהוּ כִּי מִי שָׁלַח יָדוֹ בִּמְשִׁיחַ יְהוָה וְנִקָּה: וַיֹּאמֶר דָּוִד חַי יְהוָה כִּי אִם יְהוָה יִגָּפֶנּוּ אוֹ יוֹמוֹ יָבוֹא וָמֵת אוֹ בַמִּלְחָמָה יֵרֵד וְנִסְפָּה: שמואל.

וַיֹּאמֶר אֲבִישַׁי אֶל דָּוִד סִגַּר אֱלֹהִים הַיּוֹם אֶת אוֹיִבְךָ בְּיָדֶךָ

וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶל אֲבִישַׁי אַל תַּשְׁחִיתֵהוּ

מבחינה רעיונית זה אותו משל מבחינת שיש דברים שאנחנו לא עושים, זה חטא להרוג משיח של בורא עולם. זה חטא לקיים משכב זכר. אתה לא עושה את זה ולא עושה את זה גם כשמדובר באויבך.

לזכות ישראל יאמר שהמדינה והצבא חוקר ומעמיד לדין חילים שעשו מעשה סדום בשבוי. המעשה אינו מהולל בישראל המפגינים בשדה תימן הם לא מדגם מיצג את הכלל.

 

 

.

 

אין צורך לעשות ועדת חקירה על מי נרדם בשמירה, כפי המדווח, כל השנה ישנים בשמירה, יכול להיות שהשומרים חשבו שמדובר בעובדים, לכן לא עשו דבר. עובדים שנכנסים דרך הגדר אלה עובדים שמביאים חיסכון רב בהוצאות התפעוליות ומשכך מגדילים את שורת הרווח של המעסיקים אותם ב: 5-6 ש' לשעה, כפי שדיווח מודי בראון בכביש תשעים גם קיבוצים מעסיקים עובדים כאלה.

נראה לי מגוכח לעשות ועדת חקירה לנוכח העובדה שהיה דיווח בעתונות שבשנת 2023* מליון וחצי שבחים נכנסו לישראל דרך פרצות בגדר. היתה בגידה כבר אז.

הצלחת התימנים מלמדת שהם יכולים לשלוח כטב"ם לפוצץ את המטוס של ביבי בדרך לאמריקה, כתגובה על התגובה.

.

 

שמעתי שליח שדיבר על מצלמה מזהה פנים ומשכך מתקבל או לא מתקבל אישור כניסה לבנין. הוא אמר שבפעם הראשונה שהוא היה בבנין בשליחות המצלמה לא זיהתה אותו ומשכך נדרש אישור של הלקוחה, בפעם השנית שהוא היה בבנין כבר לא נדרש אישור איך שהוא הגיע לבנין המצלמה זיהתה אותו ומשכך נפתחה הדלת ללא אישור הדיירת/הלקוחה.

השאלה אם יש למצלמה בינה לנתח את הדמות בכניסה.

יכול לבוא אדם עם PHOTO של השליח ולשים את הפוטו של השליח לעיני המצלמה והמצלמה שקולטת את הפוטו של השליח תיתן אישור כניסה לאדם ששם את הפוטו על פניו ומשכך קיבל אישור כניסה לבנין.

צריך לבדוק אם למצלמה יש את הבינה לדעת שזה לא בסדר שיד אחת של האדם הזה מחזיקה ב- PHOTO ומצמידה אותה לפנים שלו.

**לפי הספורות הנוצריות.

וַיֹּאמֶר שִׁמְעוּ נָא דְבָרָי אִם יִהְיֶה נְבִיאֲכֶם יְהֹוָה בַּמַּרְאָה אֵלָיו אֶתְוַדָּע בַּחֲלוֹם אֲדַבֶּר בּוֹ: לֹא כֵן עַבְדִּי מֹשֶׁה בְּכָל בֵּיתִי נֶאֱמָן הוּא: פֶּה אֶל פֶּה אֲדַבֶּר בּוֹ וּמַרְאֶה וְלֹא בְחִידֹת וּתְמֻנַת יְהֹוָה יַבִּיט וּמַדּוּעַ לֹא יְרֵאתֶם לְדַבֵּר בְּעַבְדִּי בְמֹשֶׁה: במדבר.

וּתְמֻנַת יְהֹוָה יַבִּיט

אֲנִי בְּצֶדֶק אֶחֱזֶה פָנֶיךָ אֶשְׂבְּעָה בְהָקִיץ תְּמוּנָתֶךָ: תהלים.

אֶשְׂבְּעָה בְהָקִיץ תְּמוּנָתֶךָ:

ניתן להבין מדבר תורה זה, שהמילה תמונה היא לא כמילה או המושג שהושם לו השם תמונה בישראל, אני מעדיפה להשתמש במילה PHOTO.

.

יש הנוהגים לברך לפני אכילה, הברכה היא בהתאם למה אוכלים, המוציא, מיני מזונות, פרי העץ וכו'.

אני אומרת שהכי קל לאמר ברוך את אדני אלהינו מלך העולם בורא הכל.

בורא עולם ברא לכם הכל, את כל הצורך לכם וסביבתכם ותנאי סביבתכם ואז ברא אתכם.

כמו שאתה מכין את כל הנדרש לילד שלך לפני שהוא בא הבית ואם נולד בבית אז לפני שנולד.