אגב, **בדקתם מי מהבנים של השרים והשרות בממשלה של ביבי משרת כקרבי או במילואים במלחמה הזאת, ושוב, בן גביר לא עשה צבא, וסמוטריץ אחרי שנה וחצי השתחרר.

גדי אייזנקוט שהצטרף לממשלה עם תחילת המלחמה מתוך מקום מאחד ונשאר בה גם לאחר מות בנו ובן אחותו והמשיך כחיל שממשיך להלחם לאחר שחברו הטוב מת לעיניו כך אייזנקונט המשיך לתרום מנסיונו גם לאחר  שאבד לו היקר לו מכל. ברור שהאדם הזה  לא פרש מהממשלה בשל אינטרסים פוליטים אישיים, אייזנקוט ששירת את העם שנים רבות הוא אוהב ישראל שלא מונע משיקולים כאלה אני מקווה שמשפחתו לא ידעו עוד צער ושבורא עולם ישמור עליהם ושינוחמו משמיים.

אדם כמו בן גביר שלא היה שם הוא כזר שלא יבין איפה היה אייזנקוט לכן הבחירה לאמר דברים כאלה או אחרים שאין להם כל אחיזה במציאות.

בשורה התחתונה השר לבטחון בן גביר שביקש להצטרף לקבינט, לא עשה צבא ושיחשוב עשר פעמים לפני שהוא מדבר דבר אודות כוונותיו הלא אוהבות ישראל של אייזנקוט עם פרישתו מממשלתו של ביבי.

נראה שהמלחמה נמשכת ללא קשר לתחילתה, תחילתה כתירוץ עלוב להמשכה יען כי נראה שביבי שפרש ממפלגת הלכוד עם פינוי גוש קטיף מבקש לתעל את מלחמה זאת להגשמת רצונו להשיב את גוש קטיף לשליטת ישראל.

לא לשם כך הצטרף גלנט לממשלה…

אגב,

**בדקתם מי מהבנים של השרים והשרות בממשלה של ביבי משרת כקרבי או במילואים במלחמה הזאת, ושוב, בן גביר לא עשה צבא, וסמוטריץ אחרי שנה וחצי השתחרר.

האם הבנים של, נענו לקריאת הקרב של אבותיהם ואמהותיהם או שהממשלה משחקת שלא על הראש של הילדים שלהם.

שלא כמו סמוטריץ' ובן גביר, יהונתן בן המלך שאול היה לוחם בצבא אביו, גם דוד וגם שאול היו לוחמים.

** אפשר גם לבדוק כמה מבני חברי וחברות הכנסת משרתים בקרבי או עושים מילואים.

.