"עופר ינאי, נדחף על המגרש בזמן המשחק נגד פנאתינייקוס על ידי אוהד הקבוצה היוונית שישב על הפרקט. הנהלת פנאתינייקוס הרחיקה את האוהד ושללה לו את המנוי לכל החיים" כאן- באמת תגובה יפה. אני דורשת משחק חוזר- ברור שהדבר פגע ביכולות הקבוצה לכן ההפסד של הפועל. למען יראו ויראו ולא יזידון עוד. יוון היא מלכת הספורט ובטוחה אני שיוון יקבלו את הדרישה בהבנה ובאהבה ויסכימו לה ולא יערערו על כך.