בְּיוֹם אֲכָלְכֶם מִמֶּנּוּ וְנִפְקְחוּ עֵינֵיכֶם וִהְיִיתֶם כֵּאלֹהִים יֹדְעֵי טוֹב וָרָע– אני טוענת שפצצת אטום שייכת למקום הזה שנולד מדעת טוב ורע ששם את האדם במקום הזה כאלהים שהוא לא נכון להיות בו וזאת מבחינת יצר לב האדם. ברור שאם X יראה ש- Y האויב שלו עשה פצצת אטום, אז גם הוא יעשה ולך תאשים אותו על כך, X יצר את הרצון של Y לעשות פצצת אטום.
גן עדן זה לא בשמיים.האדם נברא מהאדמה הזאת על הארץ הזאת והוא הושם בגן עדן.בארץ הזאת.גם עדן זה לא בשמיים.נקווה שיבוא דור שלא ידע טוב ורע ויבוא שלום.הדור שזכה להכנס לארץ היה דור כזה.
וְטַפְּכֶם אֲשֶׁר אֲמַרְתֶּם לָבַז יִֽהְיֶה וּבְנֵיכֶם אֲשֶׁר לֹא יָֽדְעוּ הַיּוֹם טוֹב וָרָע הֵמָּה יָבֹאוּ שָׁמָּה וְלָהֶם אֶתְּנֶנָּה וְהֵם יִֽירָשֽׁוּהָ: אַתֶּם פְּנוּ לָכֶם וּסְעוּ הַמִּדְבָּרָה דֶּרֶךְ יַם סֽוּף: דברים.
וּבְנֵיכֶם אֲשֶׁר לֹא יָֽדְעוּ הַיּוֹם טוֹב וָרָע הֵמָּה יָבֹאוּ שָׁמָּה:
אדם וחווה לפני שגורשו מגן עדן היו כאלה.וְהַנָּחָשׁ הָיָה עָרוּם מִכֹּל חַיַּת הַשָּׂדֶה אֲשֶׁר עָשָׂה יְהֹוָה אֱלֹהִים וַיֹּאמֶר אֶל הָאִשָּׁה אַף כִּי אָמַר אֱלֹהִים לֹא תֹאכְלוּ מִכֹּל עֵץ הַגָּן: וַתֹּאמֶר הָאִשָּׁה אֶל הַנָּחָשׁ מִפְּרִי עֵץ הַגָּן נֹאכֵל: וּמִפְּרִי הָעֵץ אֲשֶׁר בְּתוֹךְ הַגָּן אָמַר אֱלֹהִים לֹא תֹאכְלוּ מִמֶּנּוּ וְלֹא תִגְּעוּ בּוֹ פֶּן תְּמֻתוּן: וַיֹּאמֶר הַנָּחָשׁ אֶל הָאִשָּׁה לֹא מוֹת תְּמֻתוּן: כִּי יֹדֵעַ אֱלֹהִים כִּי בְּיוֹם אֲכָלְכֶם מִמֶּנּוּ וְנִפְקְחוּ עֵינֵיכֶם וִהְיִיתֶם כֵּאלֹהִים יֹדְעֵי טוֹב וָרָע: בראשית.
בְּיוֹם אֲכָלְכֶם מִמֶּנּוּ וְנִפְקְחוּ עֵינֵיכֶם וִהְיִיתֶם כֵּאלֹהִים יֹדְעֵי טוֹב וָרָע:
אדם וחווה יצאו מגן עדן:וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אֱלֹהִים הֵן הָֽאָדָם הָיָה כְּאַחַד מִמֶּנּוּ לָדַעַת טוֹב וָרָע וְעַתָּה פֶּן יִשְׁלַח יָדוֹ וְלָקַח גַּם מֵעֵץ הַֽחַיִּים וְאָכַל וָחַי לְעֹלָֽם: וַֽיְשַׁלְּחֵהוּ יְהֹוָה אֱלֹהִים מִגַּן עֵדֶן לַֽעֲבֹד אֶת הָאֲדָמָה אֲשֶׁר לֻקַּח מִשָּֽׁם: בראשית.
הדור החוטא לא נכנס לארץ:וַיִּשְׁמַע יְהֹוָה אֶת קוֹל דִּבְרֵיכֶם וַיִּקְצֹף וַיִּשָּׁבַע לֵאמֹר: אִם יִרְאֶה אִישׁ בָּאֲנָשִׁים הָאֵלֶּה הַדּוֹר הָרָע הַזֶּה אֵת הָאָרֶץ הַטּוֹבָה אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי לָתֵת לַאֲבֹתֵיכֶם: דברים.
No justice- No peace. No peace- No temple
אני טוענת שפצצת אטום שייכת למקום הזה שנולד מדעת טוב ורע ששם את האדם במקום הזה כאלהים שהוא לא נכון להיות בו וזאת מבחינת יצר לב האדם.
ברור שאם X יראה ש- Y האויב שלו עשה פצצת אטום, אז גם הוא יעשה ולך תאשים אותו על כך, X יצר את הרצון של Y לעשות פצצת אטום.
לכן, אם רוצים לחסל את האטום צריכה להיות החלטה שכווולם מפרקים את האטום כולל ארה"ב כולל רוסיא.
אֹכֶל תִּשְׁבְּרוּ מֵאִתָּם בַּכֶּסֶף וַאֲכַלְתֶּם וְגַם מַיִם תִּכְרוּ מֵאִתָּם בַּכֶּסֶף וּשְׁתִיתֶם: כִּי יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ בֵּרַכְךָ בְּכֹל מַעֲשֵׂה יָדֶךָ יָדַע לֶכְתְּךָ אֶת הַמִּדְבָּר הַגָּדֹל הַזֶּה זֶה אַרְבָּעִים שָׁנָה יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ עִמָּךְ לֹא חָסַרְתָּ דָּבָר:
העדכון בחלק האחרון של הכתובה:
מה אומר לכם קשה לראות מצד אחד את המתים בקרבות ומצד שני את בחורי הישיבות שטוענים שלימודיהם ותפילותיהם מושיעים את ישראל. והיום אני יושבת בסלון ושומעת אותם אומרים שהערבים פחדנים. וזה הביא לי כעס גדול. הם הפחדנים, הם לא מתגיסים למלחמה. לא חכמה לשרת בצבא ולא לשרת במלחמה.
שורה תחתונה, על פי תוצאה, גם תפילותיהם של אלה לא נענו. והם לא כף זכות לישראל.
נו ברור, הנציגים שלהם למדו בתורה שהומו זה טוב, הם אוהבים את אוחנה. ואוחנה הוא השופט בחידון תנ"ך, ממנו הם קיבלו תעודת כבוד.
וָאָבִיא אֶתְכֶם אֶל אֶרֶץ הַכַּרְמֶל לֶאֱכֹל פִּרְיָהּ וְטוּבָהּ וַתָּבֹאוּ וַתְּטַמְּאוּ אֶת אַרְצִי וְנַחֲלָתִי שַׂמְתֶּם לְתוֹעֵבָה: הַכֹּהֲנִים לֹא אָמְרוּ אַיֵּה יְהוָה וְתֹפְשֵׂי הַתּוֹרָה לֹא יְדָעוּנִי וְהָרֹעִים פָּשְׁעוּ בִי וְהַנְּבִיאִים נִבְּאוּ בַבַּעַל וְאַחֲרֵי לֹא יוֹעִלוּ הָלָכוּ: לָכֵן עֹד אָרִיב אִתְּכֶם נְאֻם יְהוָה וְאֶת בְּנֵי בְנֵיכֶם אָרִיב: ירמיהו.
אז הלכתי אליהם לישיבה ובישיבה נראו בחורים גם בני עשרים פלוס מינוס והבחור מהישיבה יצא בחוץ ואמרתי להם- תראה את אחיך נלחמים ולא תלחמו עימם.
צעק עלי - למה את עשית צבא, אמרתי לו שנתיים וחצי, ואני אישה.
הנלחמים למענה הם אוהביה, הם ינחלוה.
אמר לי תלכי מפה.
אני אסביר לך את זאת על מקרה הגבעונים, הגבעונים היו כנענים שהתחפשו לאנשים מארץ רחוקה וזאת כי הם פחדו מישראל, והנשיאים עשו עימם ברית למרות שאסור היה לעשות ברית עמם. אך בגלל שהם נשבעו בבורא עולם היתה חובה לקיים את ההסכם. וזאת בימי יהושע.
שאול הפר את ההסכם ובורא עולם החיל את הדין על ישראל בימי דוד, דוד ששאל את בורא עולם למה בצורת נענה כי שאול הפר את הברית.
בתחילת המלחמה, הלכתי לגבאי ונתתי לו כסף ואמרתי לו שזאת בעבור שהיה במקלט במקרה ו...
למחרת הגבאי שם לי קבלה בתיבת הדואר.
כך ששהותי במקלט היא לא שדי תרומות עלי.
וזאת בארץ הזאת ולא בארץ אדום.
אִם אֶסַּק שָׁמַיִם שָׁם אָתָּה וְאַצִּיעָה שְּׁאוֹל הִנֶּךָּ: תהלים.
למחשבה:
וַנֵּפֶן וַנִּסַּע הַמִּדְבָּרָה דֶּרֶךְ יַם סוּף כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר יְהֹוָה אֵלָי וַנָּסָב אֶת הַר שֵׂעִיר יָמִים רַבִּים: וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אֵלַי לֵאמֹר:רַב לָכֶם סֹב אֶת הָהָר הַזֶּה פְּנוּ לָכֶם צָפֹנָה: וְאֶת הָעָם צַו לֵאמֹר אַתֶּם עֹבְרִים בִּגְבוּל אֲחֵיכֶם בְּנֵי עֵשָׂו הַיֹּשְׁבִים בְּשֵׂעִיר וְיִירְאוּ מִכֶּם וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד: אַל תִּתְגָּרוּ בָם כִּי לֹא אֶתֵּן לָכֶם מֵאַרְצָם עַד מִדְרַךְ כַּף רָגֶל כִּי יְרֻשָּׁה לְעֵשָׂו נָתַתִּי אֶת הַר שֵׂעִיר: אֹכֶל תִּשְׁבְּרוּ מֵאִתָּם בַּכֶּסֶף וַאֲכַלְתֶּם וְגַם מַיִם תִּכְרוּ מֵאִתָּם בַּכֶּסֶף וּשְׁתִיתֶם: כִּי יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ בֵּרַכְךָ בְּכֹל מַעֲשֵׂה יָדֶךָ יָדַע לֶכְתְּךָ אֶת הַמִּדְבָּר הַגָּדֹל הַזֶּה זֶה אַרְבָּעִים שָׁנָה יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ עִמָּךְ לֹא חָסַרְתָּ דָּבָר: דברים.
ובשורה התחתונה שנצחק, גם הסרט של אתמול נחתם בנשיקה מפתיעה, על מדרגות בית הכנסת.
שישראל תיתן חצי קילומטר ועזה חצי קילומטר. ויעשו שתי גדרות מקבילות זו לזו באורך 60 ק"מ, אחת בצד העזתי אחת בצד הישראלי.
בחדשות אמרו שישראל רוצה לעשות רצועת בטחון בין עזה לישראל בעומק קילומטר באורך 60 קילומטר.
וזה שטח גדול שהעזתים לא יקבלו.
ומה אני אומרת.
שישראל תיתן חצי קילומטר ועזה חצי קילומטר. ויעשו שתי גדרות מקבילות זו לזו באורך 60 ק"מ, אחת בצד העזתי אחת בצד הישראלי.
בין שתי הגדרות שישימו משהו כמו 20-30 אלף *רוטווליירים, אמסטפים וכל מיני כלבים טורפים שתמיד קצת רעבים.
ומי שעובר את הגדר מסתכן בזאת משני הצדדים, גם אם יעבור מלמעלה באם יופל. וסגור חמש שנים.
כמובן הפסקת מלחמה עם ערבות של איראן וארה"ב בשבועה לבורא עולם.
כל החותמים ישבעו לבורא עולם שלא פותחים מלחמה חמש שנים.
ובתום חמש השנים שירגעו כל הצדדים נדבר על שלום.
וברור לכל מה יקרה למי שיפר ההסכם.
*אם לא בא לכם על כלבים שימו מוקשים בין הגדרות בצפיפות של סנטימטר בין מוקש למוקש.
כיוון חשיבה להחלת מעצר מנהלי, חוק עם סייגים. למשל- קיום החוק רק על אסירים משוחררים עד שלוש שנים. החוק לא יוחל על בני אדם שאין להם עבר פלילי בתחום האלימות.
"מעצר מִנהלי הוא צורת מעצר הנעשית בהחלטה מנהלית על ידי בעל סמכות ברשות מבצעת ולא על ידי בית משפט.[1] המעצר לא נועד לצורך חקירה או משפט ולא לצורך הגנה על העצור. לרוב, מעצר מנהלי נעשה מטעמי ביטחון, בטענה כי העצור עלול לסכן את ביטחון המדינה. מעצר מנהלי מוגדר בחוק בחלק מהמדינות הדמוקרטיות, אולם בדרך כלל לא נעשה בו שימוש וארגוני זכויות אדם מבקרים אותו תכופות בשל הפגיעה בזכות להליך משפטי הוגן ובשל הסכנה לניצולו לרעה." wikipedia
מדברים בענין המעצר המנהלי.
יש הטוענים שבגלל שהחוק לא מתיר את הדבר למשטרה, הדבר פוגע ביכולת של המשטרה למנוע פשעים כמו המקרה שקרה ברמלה.
מצד שני יש גם הגיון בטיעון לפירצה שתוביל לפגיעה בדמוקרטיא, שיש התכנות שמישהו ככה יתן הוראות ללא אבחנה ולך תדע מי יבוא אחר בן גביר... וגם בן גביר בעצמו לא כל כך מושל ביצרו כפי שלמדנו לאחרונה.
ומה אני אומרת.
אפשר לסייג את החוק.
שאת החוק הזה ניתן להחיל רק על אדם עם רישום פלילי מהסוג שישב בכלא וזאת בטווח של של שלוש שנים אחורה מיום הצו הנדרש. החוק לא יוחל על אסיר משוחרר מעל שלוש שנים שלא ביצע כל פשע מאז שיחרורו בכלא והלאה.
כיוון חשיבה להחלת מעצר מנהלי, חוק עם סייגים ושסייגים אלה יהיו כמעקה כדי שלא יפול הנופל.
הייתי זורקת קוביות לצד הלבן ומשחקת בהתאם לקוביות, ואחר כך הייתי זורקת קוביות לצד השחור ומשחקת בהתאם.
זכרון ישן.
ניסיתם פעם לשחק שש בש עם עצמכם שאתם גם השחור גם הלבן.
כשהייתי ילדה הייתי עושה זאת.
זורקת קוביות לצד הלבן משחקת בהתאם לקוביות, ואחר כך הייתי זורקת קוביות לצד השחור ומשחקת בהתאם.
בסופו של משחק הייתי גם מנצחת, גם מפסידה.
השחמטאים בינכם בוודאי עשו זאת.
למחשבה- הדבר יכול להיות תרגול מצוין לדע את האויב, דע את המתחרה.
בטח עשו משהו בסגנון בלימודי תורת המשחקים.
עין טובה ועין רעה- החרב המתהפכת- בעת הזאת המשטרה מציבה מצלמות בערים כדי למנוע פשע, ברור שהגנב יראה את עין המשטרה כעין רעה לו.
יש לעתים עין צופה בנו שהיא עין מקפידה עלינו, עין שונאת לנו ומשכך רואותיה רעות לנו.על משל השטן שהסית את דוד לתת לו את ספורות העם,וַיַּעֲמֹד שָׂטָן עַל יִשְׂרָאֵל וַיָּסֶת אֶת דָּוִיד לִמְנוֹת אֶת יִשְׂרָאֵל: וַיֹּאמֶר דָּוִיד אֶל יוֹאָב וְאֶל שָׂרֵי הָעָם לְכוּ סִפְרוּ אֶת יִשְׂרָאֵל מִבְּאֵר שֶׁבַע וְעַד דָּן וְהָבִיאוּ אֵלַי וְאֵדְעָה אֶת מִסְפָּרָם: דברי הימים.יואב שנתבקש לעשות זאת על פי דוד, קבל על פקודה זאת באומרו למלך שציווה אותו לעשות זאת- למה תבקש זאת, הרי כל העם עבדים לך ולמה תבקש להפיל אשמה על ישראל.וַיֹּאמֶר יוֹאָב יוֹסֵף יְהוָה עַל עַמּוֹ כָּהֵם מֵאָה פְעָמִים הֲלֹא אֲדֹנִי הַמֶּלֶךְ כֻּלָּם לַאדֹנִי לַעֲבָדִים לָמָּה יְבַקֵּשׁ זֹאת אֲדֹנִי לָמָּה יִהְיֶה לְאַשְׁמָה לְיִשְׂרָאֵל: דברי הימים.מדבריו של יואב אנו למדים שידיעת השטן את ספורות ישראל היתה להאשמת ישראל, על משמעות ידיעה שהיא כעין רעה לישראל, עין מרשיעה. שמבקשת להקים אשמה על ישראל.יואב מילא חלקית פקודתו של דוד הוא לא ספר את שבט הלוי ואת שבט בנימין.וַיִּתֵּן יוֹאָב אֶת מִסְפַּר מִפְקַד הָעָם אֶל דָּוִיד וַיְהִי כָל יִשְׂרָאֵל אֶלֶף אֲלָפִים וּמֵאָה אֶלֶף אִישׁ שֹׁלֵף חֶרֶב וִיהוּדָה אַרְבַּע מֵאוֹת וְשִׁבְעִים אֶלֶף אִישׁ שֹׁלֵף חָרֶב: וְלֵוִי וּבִנְיָמִן לֹא פָקַד בְּתוֹכָם כִּי נִתְעַב דְּבַר הַמֶּלֶךְ אֶת יוֹאָב: דברי הימים.בעת הזאת המשטרה מציבה מצלמות בערים כדי למנוע פשע, ברור שהגנב יראה את עין המשטרה כעין רעה לו, ברור שהאדם שהמשטרה מנעה מההגנב לעשוק אותו רואה את העין הזאת כעין טובה לו.ומשכך האם נכון לו לגנב ליחס לעין זאת עין רוע רק משום שהיא רעה לו.גם החמאס רואה את המצלמות על הגדר כעין רעה לו.הגנב לא יכול להאשים כל עין שצופה בו כעין רעה.ברור שאם נשווה את עין השוטר לעין רעה על שקמה למנוע מזה לעשות את זה, לא נוכל להאשים את זה שלא קם, וגם לא את זה שלא השכים-את זה שראה ושלא קם ואת זה שהיה צריך לראות ולא ראה ומשכך מי שהיה צריך לקום, לא קם.וכל זאת בהסתייגות,היום ידוע לנו שניתן לעוות את מראה העין, ילדים לקחו מראה עין ושתלו פרצוף אחר על מראה העין הזה. לעתים גם לקחו מראה עין ושתלו בו פסקול מדובב.יכול להיות שמישהו השתלט על עין התצפיתנים ושידר להם למחשב את יום האתמול. וזה מה שראו התצפיתניות על המסך בו הן צופות מעין ה- CAMERA.יוחזר שוטר המקוף- יש הבדל בין שוטר מקוף לבין יחידת סיור- תוכנית שיקום לעיר הפשע- חולון. |
בבחירה בגלות יש הצהרה שלמרות שיש מדינה ליהודים, ברירת הגלות, על הסימפטומים שלה- עדיפה- עודכן..
שלום,אני חשבתי על הדבר.לאחר אלפיים שנות גלות יש ליהודים מדינה.המדינה אושרה בגויים לפני כשבעים ושש שנים.ברור לכל שהזרז לאישור היה יותר מתוקף האנטישמיות, הגזענות והשואה בארופה.יש משהו לא נכון להתלונן על אנטישמיות בחוץ לארץ בעת הזאת כשיש מדינה ליהודים.בבחירה בגלות יש הצהרה שלמרות שיש מדינה ליהודים, ברירת הגלות, על הסימפטומים שלה- עדיפה.יש עתות שאני מסכימה עם הגולים מבחינה זאת.היום דברו בועידה המשפטית על העובדה שיש מיעוט שופטים שאבותיהם גלו בארצות האיסלאם ושבו הנה.ברור שהיו יהודים כאלה שמצאו את ברירת הגלות לאמריקה עדיפה על ברירת חרפת העוני בארץ הזאת.ובהמשך לזאת, ברור שיש הגיון ללכת משפחות החטופים בעלי האזרחות האמריקאית לאמריקה, כעדיפה על חרפת עוני הבטחון לאזרח בעת הזאת למשפחות אלה.אני עורכת טבלה השוואתית גם מבחינת בטחון לאזרחים.לא נכון להשוות את המלחמה הזאת לקודמותיה מבחינת הפגיעה באזרח, במלחמת יום כיפור מתו 17 אזרחים. בלבנון הראשונה מתו 10 אזרחים. בלבנון השנית מתו 44 אזרחים. ומלחמה זאת כ- 922 הרוגים- ו- 253 שבויים שרובם אזרחים.ומשכך לא נכון לנהל מבחינה רעיונית את המשא ומתן במקרה הזה כבמקרים שקדמו לזאת.גם במקרה הזה המשל הוא עוני הוא רעב ומשכך הלך לשבר מחוץ לארץ הזאת כשם שהלך יעקב לשבר מזון במצרים שהיה רעב בארץ.בשפתכם על משל הררכית הצרכים של מסלו שמחלקת את צרכי האדם למדרגות, במשל הזה האדם בישראל נמצא בדרגה הראשונה שלא סופקה- בטחון. בטחון קיומי.גם בעוני וגם במלחמות כמלחמות האלה, יש סכנת חיים.על חטא שלמה נקרעה מלכות ישראל, הממלכה חולקה לשניים,מלכות ישראל- עשרת השבטים.ומלכות יהודה- שבט אחד שבט יהודה.כאמור לוי ולוי כהן אין לו נחלה וחלק בישראל, אנחנו לא בסרט הזה.חלו השנים וחזרנו הנה.על המשל הזה של קריעת הממלכה ולכל ממלכה מלך,כך גם המפלגות שמייצגות את פלגי העם, זה התחיל עם הפלגנות העדתית שיחסה זהות נפרדת לפי ארץ הגלות. המשיך לפלגנות תוך עדתית להתפלגות פוליטית והלאה, היו גם התפלגוית בתוך הפלגים שהתפלגו, בציונות הדתית שלעצמה יש ארבע פלגים.. ולכל פלג מלך ולכל מלך מלך אם זה הרב ואם זה הטייקון.כתובת ראש חודש שנים עשר השני- בר מצווה.מירי רגב יודעת שקיום טקס זכרון בבית הנשיא מוסכם על הכלל, כך שלטקס הזה יבואו כולם.מירי רגב בגאוותה סלה מתעקשת לקיים את הטקס בניהולה.מירי רגב יודעת שבמקרה זה הדבר יחצה את העם, ובכל זאת מירי מתעקשת לחתוך את הילד לשנים.על משל משפט שלמה,מירי רגב היא לא האמא האמיתית, וביבי הוא לא שלמה, שלמה לא התיר לחצות את הילד לשנים ונראה שביבי מתיר לרגב לחצות את הילד ישראל לשנים.זה כמו שאתה לוקח נייר וקורע אותו לשניים (לא בחלקים שווים) ואחר כך קורע את שני החלקים, כל חלק לשניים, לארבעה חלקים. וכך אתה עושה עם ארבעת החלקים והלאה.. עד שיש מלא חלקים, לא שווים. לכן הקונפליקט.על המשל הזה:וְלֹֽא תִסֹּב נַֽחֲלָה מִמַּטֶּה לְמַטֵּה אַחֵר כִּי אִישׁ בְּנַחֲלָתוֹ יִדְבְּקוּ מַטּוֹת בְּנֵי יִשְׂרָאֵֽל: במדבר. |
בעת הזאת ששני ההורים נעדרים מן הבית, המשחר מוסר בנך הוא לא אוהבו כאביו ואימו. וברור שהוא חושך שבטו- עדכון כתובה.
כשהיינו ילדים אז היו תוכניות שאסור היה לנו לראות, בשעה של המבוגרים בטלויזיא היינו הילדים הולכים לישון.לפעמים הייתי קמה ויושבת בהול מבלי שאבי ואימי היו רואים אותי ורואה ניקוי ראש.אסור היה לנו לראות ניקוי ראש. היום ניקוי ראש מבחינת תכנים מקבילים לדור הזה, זה כמו תוכנית לפעוטות בהגזמה.. זה כמו שלעומת נועה קירל, פראנס גל ואן מארי דוד נראות כמו בפסטיגל..בעת הזאת ששני ההורים נעדרים מן הבית, המשחר מוסר בנך הוא לא אוהבו כאביו ואימו. וברור שהוא חושך שבטו.רבות מדברים על הסכנות האורבות לילדים באינטרנט.יש קושי לבודד את הילדים ממראות שלא לגילם או מסכנות האורבות מגישה לילדיך על ידי גורמים המנצלים תמימות ילדים ולא רק בתחום המיני, גם עיצוב דעת הוא סכנה לילד.אחת הבעיות שהמרחב האינטרנטי הוא מרחב יחיד והוא נגיש לכולם.אפשר לעשות עוד רשת שאליה יהיה היתר גלישה לגולשים עד גיל 18 ובשנית זאת הקיימת מבני שמונה עשרה ומעלה.בני 18 ומעלה יוצאים מרשת הילדים ועוברים לרשת המבוגרים ולא יורשו להכנס לרשת של עד בני שמונה עשרה.אפשר את הרשת הזאת לחלק לשניים האחד מבני שנה ועד מבני 14 ומבני 14 עד בן 18.ואותו דבר פה מבן 14 לא יורשה להכנס לרשת של מבן שנה ועד 14.בכל מקרה הרשת הזאת תהיה רשת נפרדת משל המבוגרים והכניסה אליה תהיה באמצעות שם משתמש- ת.ז וסיסמא שתונפק מבית הספר או ממשרדי החינוך במדינות העולם וזאת להבטיח מרחב שלמבוגרים אין יכולת לתקשר עם הילדים.ברור שיהיה להם רשת פייסבוק.. גם יוטיוב עם תכנים שמתאימים להם וללא יכולת גישה ליוטיוב של המבוגרים.זה יכול להיות מענין מפגש של ילדים מכל העולם ללא התערבות המבוגרים. ללא השפעות זרות.הם בוידאו של פול מקרטני פייפ אוף פיס ימשיכו לשחק כדורגל למרות שאמרו מלחמה עכשיו.הם יגידו לכם תעזבו אותנו , לכו תלחמו בינכם ואל תפריע לי באמצע המשחק. ככה יגיד לך הבן שלך והבן של מוחמד אם תתפוס אותם באמצע משחק.הטובות מרעיוני זה מבחינה כלכלית ברורות לכולם..זה יכול להיות יופי של מייזם של נשים היטקיסטיות מהסוג שעובד עד עשר בלילה.. מיזם עולמי של הייטקיסטיות מכוווווול העולם..שיהיה שבוע טוב. |
לרוב השוטרים הם יותר פאסיבים מאקטיבים. הם נענים לקריאה ואז באים למקום, לעתים הם מגיעים לזירה כשהגנב כבר סיים עבודתו וישן שנת לא ישרים במיטה של אישתו.
לרוב השוטרים הם יותר פאסיבים מאקטיבים. הם נענים לקריאה ואז באים למקום, לעתים הם מגיעים לזירה כשהגנב כבר סיים עבודתו וישן שנת לא ישרים במיטה של אישתו.אני אומרת צריך לפעול על מנע. אני טוענת ששוטרי מקוף בכל שכונה בעיר שנוכחים ברחוב מצאת שלושה כוכבים ועד עלות השחר ויפגינו נוכחות, ימנעו פשע ברחובות, ברור שנוכחות כזאת תרתיע שיכורים אלימים, גנבים ואנסים וסוטים ועוד מרעין ובישין.שיעשו בודקה של שומר בכל שכונה, שנים שלושה שוטרים בכל משרת שבכל רגע נתון יש שוטר בבודקה שצופה ב- CAMERA הפזורות בשכונה ושני שוטרים מפטרלים עם מכוניות חשמליות או כמו האופנוע עם שלושת הגלגלים שנוסעים עליו בעמידה וככה כל הזמן הם מפטרלים בשכונה עם סירנה עם קול חלש שלא נשמע בבתים.. השוטרים בכל מקרה בחוץ שהם נענים לקריאה כזאת או אחרת.. אפשר לכוון שהנוכחות תהיה יותר למנע מלתגובה.אפשר גם לגייס את הדוסים למשימה זאת , לאבטח את השכונות.הדבר נותן הרבה ערכים מוספים מבחינת הבטחון האישי שנפגע כל כך, לא רק לילדים גם למבוגרים.יכול ראש העיר ליזום מהלך שכזה תוך משכנע מקבלי החלטות להחשיב לדוסים את הדבר כשירות צבאי בעיר חולון. ירצו עוד ערים להצטרף למיזם , למה לא.עשיתי סקר, ויש הסכמה ששירות כזה יחשב לדוסים כשרות צבאי.בסקר השתתף השכן ממול, בחור צעיר שמשרת בצבא במלחמה זאת.שכונות העיר חולון:
|