משפט ודין.

פוליסה חדשה ותקדים משפטי.

לילדה מתרומת זרע יש אב, היא לא יתומה.

אשה שבחרה להוליד דרך תרומת זרע פטרה את האב מחובות לילד או לילדה.

ושוב הילדים האלה הם אינם יתומים הם ילדים שנולדו מתרומת זרע מאם שהתחייבה לא לתבוע את האב לקיים את חובתו לילדיו כחלק מתנאי התרומה.

וזה הסכם בין מבוגרים שנחתם מראש, תוך שהאם מראש מוותרת לתורם.

אֲבִי יְתוֹמִים וְדַיַּן אַלְמָנוֹת אֱלֹהִים בִּמְעוֹן קָדְשׁוֹ: תהלים.

(אלמנות לא אלמנים).

האמהות  של הילדים מתרומת זרע לא אלמנות  ומשכך הילדים לא יתומים.

לא יתכן שעם ישראל מכספי ביטוח לאומי וגם חברות הביטוח יקיימו את חובת האב לאחר שהאם ויתרה לו.

הילדה הזאת מקבלת לאחר מות אמה כמו כל ילד שאיבד את אימו ויש לו אב. וזה הנכון.

לנוכח ריבוי אמהות שמביאות ילדים בדרך זאת, על חברות הביטוח ,גם ביטוח לאומי, לדרוש מאמהות אלה פרמיא כפולה למקרה ו..

וזאת חברות הביטוח יכולות לעשות פוליסת ביטוח חדשה לאמהות אלה.

תגיד לזהבית כהן שהיא יכולה לדפוק בוחטות מפוליסה כזאת.

אני טוענת שהילדה יכולה לדרוש פתיחת תיק תרומה ולחשוף את התורם, לחשוף את אביה , יען כי היא לא אשמה בדרך שבחרו אביה ואמה להביאה לעולם והיא להבדיל מאמה לא התחייבה לאביה לא לתבוע אותו בעבור חובתו לה. האב חייב לילד לא לאם, האם לא יכולה לתבוע את האב מתוקף התחייבותה. לעומתה הבת הבגירה יכולה לתבוע גם רטרואקטיבית.

בלי כל קשר למקרה זה,

אני טוענת שכל ילד או ילדה מתרומת זרע יכולים לתבוע פתיחת תיק תורם הזרע מסיבה זאת.

אני טוענת שצריך לבחון שוב את תרומת הזרע מהבחינה הזאת:

וְאֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל תֹּאמַר אִישׁ אִישׁ מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל וּמִן הַגֵּר הַגָּר בְּיִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר יִתֵּן מִזַּרְעוֹ לַמֹּלֶךְ מוֹת יוּמָת עַם הָאָרֶץ יִרְגְּמֻהוּ בָאָֽבֶן:  וַֽאֲנִי אֶתֵּן אֶת פָּנַי בָּאִישׁ הַהוּא וְהִכְרַתִּי אֹתוֹ מִקֶּרֶב עַמּוֹ כִּי מִזַּרְעוֹ נָתַן לַמֹּלֶךְ לְמַעַן טַמֵּא אֶת מִקְדָּשִׁי וּלְחַלֵּל אֶת שֵׁם קָדְשִֽׁי: ויקרא.

גם מבחינת הסיכון כי תורם הזרע לא תמיד יודע למי הוא תורם/מוכר את זרעו, יש סיכון גבוה מאוד שהוא יתרום ללא ידיעתו זרע לבנות הערלים של כנען שהתחפשו ליהודים.

צריך לבדוק שוב גם אם הילדים האלה יהודים,

לעתים נתרמות מעדיפות זרע זר, ברור שילדים מזרע זר לא נחשבים יהודים.

הסללה- כזאת…

אני טוענת שקלמן כצנלסון לא היה יהודי.

ברור שלנוכח העובדה שקלמן כצנלסון לא הועמד לדין, אתה לא יכול להעמיד אותי למשפט בישראל.

ברור שלנוכח שימת שמו של נורדאו (שדרש להכחיד עמים שההגירה לארופה הכרח היא להם) כרחוב בכל ערי ישראל, אין לך כל יכולת להעמיד אותי למשפט בישראל.

זאת תוצאת ההגות של אשכנזים בסטייל של כצנלסון- הלכה למעשה:

יש פה ווידוי מטעם דת אשכנז על חטא. הגיעה העת שהמזרחים ידרשו פיצוי כספי על מעשה נבלה זה, בדיוק כמו שהאכנזים דרשו פיצוי מהגרמנים וקיבלו.

אני אשמח אם עורך דין יהודי מזרחי ממוצא גלות מרוקאי ירים את הכפפה ויגיש תביעה יצוגית.

עד אז האשכנזים חייבין.

משלם השכר קובע את גובה השכר.

תראה, הכסף המופקד בביטוח לאומי הוא כסף שלנו.

השכר לעובדת הסיעוד מטעם ביטוח לאומי הוא שכר שהמפקיד לביטוח לאומי משלם ממה שהוא הפקיד לסועד אותו.

משלם השכר שמגיע לו כ- שלוש עשרה שעות בשבוע עזרה  יקבע כמה שעות הוא רוצה להעסיק אותו ולתת לו שכר של שלוש עשרה שעות. מהכסף שלו הוא יכול להגדיל את שכר המינימום באם ירצה. המשלם בעבור השרות יכול לקבוע שאיכות השירות שווה לשלם בעבור שעה שכר של שעתיים.

הכסף המשולם לבטוח לאומי הוא אינו כסף ששיך למדינה הוא שיך למפקיד הכספים לביטוח לאומי, מקופת תשלומיו הוא צורך עזרה כדי לא להיות לנטל על החברה. או להיות זקוק לתרומות. ושימוש המפקיד גם בדרך כזו היא אינה מעל בכסף של העם. וכסף זה הוא אינו שלל חרם, שדבר כזה מחשיב אותו כמועל בחרם כמו השוטר שהחרים גראס ומכר אותו בטלגראס. 

או כמו עמלות יתר שאישרו השרים למנהלי הפנסיות שלכם.

או כמו אי דרישת ערבות אישית להלוואות שנותן המבורגר לטייקונים מכספים אלה.

הכסף שמנהל המבורגר הוא אינו כסף שלו. הזקן שצורך שרותי סיעוד משלם מכספו שלו.

פסח- כשצדיק לא ערב לחוטאים.

וְהִפְלֵיתִי בַיּוֹם הַהוּא אֶת-אֶרֶץ גֹּשֶׁן אֲשֶׁר עַמִּי עֹמֵד עָלֶיהָ לְבִלְתִּי הֱיוֹת-שָׁם עָרֹב לְמַעַן תֵּדַע כִּי אֲנִי יְהֹוָה בְּקֶרֶב הָאָֽרֶץ: שמות.

צדיקים בסדום אם היו, היו למעשה ערבים לסדום כדי שצדיקים וחוטאים באותו מגרש לא ימותו ביחד. למעשה צדיקים כאלה הם ערבים לחוטאים כשהם נמצאים באותו מגרש.

במקרה מצרים בורא עולם הפלה את ישראל כך שהיותם לא היתה ערובה למצרים.

זה המשמעות של פסח.

מהבחינה הזאת חשוב מאוד שחוטאים ידעו זאת, לא בכל מקרה צדיקים הם בני ערובה או חומת מגן אנושית לחוטאים.

במקרה סדום אם היו צדיקים, הצדיקים היו בני סדום.

במקרה מצרים, ישראל לא היו בני מצרים

והיו מקרים  שצדיקים נפגעו ביחד עם חוטאים:

וַיִּשְׁלְח֨וּ בְנֵֽי–יִשְׂרָאֵ֜ל אֶל–בְּנֵי–רְאוּבֵ֧ן וְאֶל–בְּנֵי–גָ֛ד וְאֶל–חֲצִ֥י שֵֽׁבֶט–מְנַשֶּׁ֖ה אֶל–אֶ֣רֶץ הַגִּלְעָ֑ד אֶת–פִּינְחָ֖ס בֶּן–אֶלְעָזָ֥ר הַכֹּהֵֽן:וַעֲשָׂרָ֤ה נְשִׂאִים֙ עִמּ֔וֹ נָשִׂ֨יא אֶחָ֜ד נָשִׂ֤יא אֶחָד֙ לְבֵ֣ית אָ֔ב לְכֹ֖ל מַטּ֣וֹת יִשְׂרָאֵ֑ל וְאִ֨ישׁ רֹ֧אשׁ בֵּית–אֲבוֹתָ֛ם הֵ֖מָּה לְאַלְפֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל:וַיָּבֹ֜אוּ אֶל–בְּנֵי–רְאוּבֵ֧ן וְאֶל–בְּנֵי–גָ֛ד וְאֶל–חֲצִ֥י שֵֽׁבֶט–מְנַשֶּׁ֖ה אֶל–אֶ֣רֶץ הַגִּלְעָ֑ד וַיְדַבְּר֥וּ אִתָּ֖ם לֵאמֹֽר:כֹּ֣ה אָמְר֞וּ כֹּ֣ל | עֲדַ֣ת יְהוָ֗ה מָֽה–הַמַּ֤עַל הַזֶּה֙ אֲשֶׁ֤ר מְעַלְתֶּם֙ בֵּאלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל לָשׁ֣וּב הַיּ֔וֹם מֵאַחֲרֵ֖י יְהוָ֑ה בִּבְנֽוֹתְכֶ֤ם לָכֶם֙ מִזְבֵּ֔חַ לִמְרָדְכֶ֥ם הַיּ֖וֹם בַּיהוָֽה:הַמְעַט–לָ֙נוּ֙ אֶת–עֲוֹ֣ן פְּע֔וֹר אֲשֶׁ֤ר לֹֽא–הִטַּהַ֙רְנוּ֙ מִמֶּ֔נּוּ עַ֖ד הַיּ֣וֹם הַזֶּ֑ה וַיְהִ֥י הַנֶּ֖גֶף בַּעֲדַ֥ת יְהוָֽה:וְאַתֶּם֙ תָּשֻׁ֣בוּ הַיּ֔וֹם מֵאַחֲרֵ֖י יְהוָ֑ה וְהָיָ֗ה אַתֶּ֞ם תִּמְרְד֤וּ הַיּוֹם֙ בַּֽיהוָ֔ה וּמָחָ֕ר אֶֽל–כָּל–עֲדַ֥ת יִשְׂרָאֵ֖ל יִקְצֹֽף: עָרִ֖ים לָשָׁ֑בֶת וּמִגְרְשֵׁיהֶ֖ן- כֹּהֵֽן: וַעֲשָׂרָ֤ה נְשִׂאִים֙. 

וְאַתֶּם֙ תָּשֻׁ֣בוּ הַיּ֔וֹם מֵאַחֲרֵ֖י יְהוָ֑ה וְהָיָ֗ה אַתֶּ֞ם תִּמְרְד֤וּ הַיּוֹם֙ בַּֽיהוָ֔ה וּמָחָ֕ר אֶֽלכָּלעֲדַ֥ת יִשְׂרָאֵ֖ל יִקְצֹֽף

כשכל ישראל נענשים בגלל מעשה של חלק מישראל. אתה לא יכול לאמר לישראלי לשתוק כשהוא מעיד על "תקלה"  כמו שאומרים.

.

כשכל ישראל נענשים בגלל מעשה של חלק מישראל,

וַיִּשְׁלְח֨וּ בְנֵֽי–יִשְׂרָאֵ֜ל אֶל–בְּנֵי–רְאוּבֵ֧ן וְאֶל–בְּנֵי–גָ֛ד וְאֶל–חֲצִ֥י שֵֽׁבֶט–מְנַשֶּׁ֖ה אֶל–אֶ֣רֶץ הַגִּלְעָ֑ד אֶת–פִּינְחָ֖ס בֶּן–אֶלְעָזָ֥ר הַכֹּהֵֽן:וַעֲשָׂרָ֤ה נְשִׂאִים֙ עִמּ֔וֹ נָשִׂ֨יא אֶחָ֜ד נָשִׂ֤יא אֶחָד֙ לְבֵ֣ית אָ֔ב לְכֹ֖ל מַטּ֣וֹת יִשְׂרָאֵ֑ל וְאִ֨ישׁ רֹ֧אשׁ בֵּית–אֲבוֹתָ֛ם הֵ֖מָּה לְאַלְפֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל:וַיָּבֹ֜אוּ אֶל–בְּנֵי–רְאוּבֵ֧ן וְאֶל–בְּנֵי–גָ֛ד וְאֶל–חֲצִ֥י שֵֽׁבֶט–מְנַשֶּׁ֖ה אֶל–אֶ֣רֶץ הַגִּלְעָ֑ד וַיְדַבְּר֥וּ אִתָּ֖ם לֵאמֹֽר:כֹּ֣ה אָמְר֞וּ כֹּ֣ל | עֲדַ֣ת יְהוָ֗ה מָֽה–הַמַּ֤עַל הַזֶּה֙ אֲשֶׁ֤ר מְעַלְתֶּם֙ בֵּאלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל לָשׁ֣וּב הַיּ֔וֹם מֵאַחֲרֵ֖י יְהוָ֑ה בִּבְנֽוֹתְכֶ֤ם לָכֶם֙ מִזְבֵּ֔חַ לִמְרָדְכֶ֥ם הַיּ֖וֹם בַּיהוָֽה:הַמְעַט–לָ֙נוּ֙ אֶת–עֲוֹ֣ן פְּע֔וֹר אֲשֶׁ֤ר לֹֽא–הִטַּהַ֙רְנוּ֙ מִמֶּ֔נּוּ עַ֖ד הַיּ֣וֹם הַזֶּ֑ה וַיְהִ֥י הַנֶּ֖גֶף בַּעֲדַ֥ת יְהוָֽה:וְאַתֶּם֙ תָּשֻׁ֣בוּ הַיּ֔וֹם מֵאַחֲרֵ֖י יְהוָ֑ה וְהָיָ֗ה אַתֶּ֞ם תִּמְרְד֤וּ הַיּוֹם֙ בַּֽיהוָ֔ה וּמָחָ֕ר אֶֽל–כָּל–עֲדַ֥ת יִשְׂרָאֵ֖ל יִקְצֹֽף: עָרִ֖ים לָשָׁ֑בֶת וּמִגְרְשֵׁיהֶ֖ן- כֹּהֵֽן: וַעֲשָׂרָ֤ה נְשִׂאִים֙. 

וְאַתֶּם֙ תָּשֻׁ֣בוּ הַיּ֔וֹם מֵאַחֲרֵ֖י יְהוָ֑ה וְהָיָ֗ה אַתֶּ֞ם תִּמְרְד֤וּ הַיּוֹם֙ בַּֽיהוָ֔ה וּמָחָ֕ר אֶֽלכָּלעֲדַ֥ת יִשְׂרָאֵ֖ל יִקְצֹֽף

כשכל ישראל נענשים בגלל מעשה של חלק מישראל. אתה לא יכול לאמר לישראלי לשתוק כשהוא מעיד על "תקלה"  כמו שאומרים.

עקום לא מישר עקום.

וַיִּקַּח סֵפֶר הַבְּרִית וַיִּקְרָא בְּאָזְנֵי הָעָם וַיֹּאמְרוּ כֹּל אֲשֶׁר-דִּבֶּר יְהוָֹה נַֽעֲשֶׂה וְנִשְׁמָֽע: שמות.

נַֽעֲשֶׂה וְנִשְׁמָֽע:

כשעם ישראל קיבל את התורה הוא אמר שיעשה את דבר הבורא בתורתו ורק לאחר מכן ישמע, גם במשמעות של לא מבינים מדוע או מה התועלת או מה הרע בדבר או מה הטוב בדבר.

מאז חלו הרבה מאוד שנים, שנים בהן למד עם ישראל, שנים בהן שמע עם ישראל.

ולאחר כל השנים האלה יש דברים שעם ישראל  עודו מחויב לעשות ולקבל למרות שלא שמע, או לא הבין למה או לא מבין מה רע או טוב בדבר ועודו נבחן על נכונותו לעשות לפני ששמע.

.

העיקום של האדם שהתעקם להיות הומוסקסואל, אינו העיקם היחיד שאנו יכולים לזהות בחברה בישראל היום. יש עוד כמה וכמה עיקומים חברתיים שקיימים בעת הזאת וזאת על פי תורתנו הקדושה כפי שהיא בוחנת מה ישר ומה לא ישר.

העובדה שהזכר ההטרוסקסואלי הוגדר כ"סטרייט" אינה מעידה עליו שהוא ישר על פי דבר תורה.

נצפתה התופעה בה אדם עקום, שאינו הומוסקסואל, מבקש ליישר עצמו בעיני עצמו או בעיני החברה וזאת באמצעות הבדלת עצמו ביחס להומוסקסואל. כשהעקמות של ההומוסקסואל מקוימת כדי לישר את העקום הסטרייט.

עקום לא מישר עקום אחר.

עקום לא מישר עקום אחר. הסטרייט ששכב עם בעולת בעל לא יכול להתישר לעומת ההומו. זה לא מנקה את זה.

.

"עברינים קלאסים"

""רוב הישראלים עם חשבון בשווייץ מבוגרים מאד ומפוחדים"

עו"ד מאיר לינזן משבח את מנהל רשות המסים, משה אשר, על פגישתו עם ראשי הבנקים השווייצרים כדי להביא לחשיפת ישראלים המחזיקים חשבונות לא מדווחים - אך מבהיר: "לא מדובר בעבריינים הקלאסיים"" גלובס. 2.1.2015 .

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000997870#fromelement=hp_morearticles

האם לפי הגדרת הבחור אנו צריכים להבין שעבריינים קלאסיים הם עבריינים ממעמד סוציואקונומי נמוך?

כמו במקרה הזה:

"מסתמן: עסקה לנערים שהואשמו באונס ילדה11 נערים מאזור המרכז, שהואשמו בביצוע עבירות מין קשות בבת 12, קרובים לחתום על הסדר טיעון מקל. עורכת הדין שלה דורשת פיצוי מקסימלי: "היא תשלם מחיר נפשי וכלכלי כבד בעוד הם ימשיכו בחייהם". בפרקליטות תומכים בדרישה שהואשמו בתחילת 2014 בביצוע אונס, מעשי סדום, מעשים מגונים בכוח, פגיעה בפרטיות ועוד, קרובים לחתום עם הפרקליטות על הסדר טיעון פתוח שבמסגרתו התקבלו טיעוני הסנגורים להקל בעונשם בשל גילם הצעיר ומצבם הסוציו-אקונומי. בנוסף עורכת דינה של הילדה דורשת פיצויים בגובה 2.8 מיליון שקלים ובפרקליטות תומכים בפיצוי גבוה. בפרקליטות אמרו: "איננו מתייחסים להסדרי טיעון לפני הצגתם בבית המשפט". עסקת הטיעון תיחתם ככל הנראה בשל קשיים בראיות. " ynethttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4566343,00.html

כנראה שמצבם הסוציואקונומי טוב אם מסוגלים לשלם פיצויים בסך 2.8 מליון שקל..

כמו וורמוס ששילם כופר כדי לא לשבת בכלא על הרצת מניות בשרות פסגות..

נו, מה זה כמה מליונים לעומת ה-75 מליון שקיבל פיצויים מפסגות.."ההר הוליד כופר: חצי מיליון שקל תמורת סגירת התיק נגד רועי ורמוסרשות ני"ע: ורמוס לא יישא באחריות פלילית כלשהי ■ לאחר תשלום הקנס, ורמוס יוכל לשוב ולכהן כנושא משרה בכירה בגוף מפוקח ■ ב-2010 נחשד ורמוס במעורבות בהרצת אג"ח ממשלתיות וקונצרניות בתיק הנוסטרו של פסגות" גלובס 23.7.2013

"רועי ורמוס עזב את פסגות

פרסום ראשון:

05.12.10 - 15:55

יקבל 75 מיליון ש"ח פיצויים" רשת ב'

http://www.iba.org.il/bet/?entity=694909&type=1כמו החבר'ה מקיבוץ שומרת.."פרשת האונס בקיבוץ שמרת אירעה בחודש אוגוסט 1988. במשך ארבעה ימים הפכה הקורבן, ילדת חוץ בת 14, למטבע עובר לסוחר. הנערים המעורבים השתמשו בה כאילו הייתה חפץ, והעבירו אותה מאחד לשני, תוך שהם מאיימים כי יפיצו עליה שמועות ברחבי הקיבוץ. הנערה האומללה אזרה אומץ והתלוננה, חרף ניסיונות הקיבוץ לשכנעה לוותר על כך...."ערכן של הנשים נמחק"עילם מזכירה את קשר השתיקה, בה נהג הקיבוץ כשהתפוצצה הפרשה. "הנערה התלוננה לאחר שנפגעה בצורה אנושה, והקיבוץ ממש הקיא אותה ואת משפחתה מקרבו, עשה חרם, והגן על הבנים" Ynet.http://www.ynet.co.il/articles/0%2C7340%2CL-3592503%2C00.html

"שנתיים לאחר שהפרשה נחשפה הוגש כתב אישום באונס נגד שמונה נערים. כתב האישום לווה בלחץ ציבורי למצות את הדין בפרשה זו. בשנת 1992 הם זוכו מחמת הספק על ידי השופט מיכה לינדנשטראוס בבית המשפט המחוזי בחיפה[1]. השופט טען כי גרסתה של הנאנסת לא אמינה:"העדה עשתה עלי רושם של צעירה אינטֶליגנטית, בעלת כושר הבעה טוב, המוכנה נפשית היטב ל'מערכה' עם הסניגורים הנכבדים. מאידך, צר לי לציין, כבר בשלב זה, כי היו סתירות מהותיות ורציניות בעדותה של המתלוננת, סתירות אשר לא מצאתי להן הסברים מניחים את הדעת"" וויקיפדיה.

"פרקליטות המדינה הגישה ערעור לבית המשפט העליון על זיכוים של ארבעה מהנאשמים: אופיר בארי, נדב ביטון, צפריר צביסון ואריק חזון. לאחר דיון בפני הרכב שכלל את נשיא בית המשפט העליון מאיר שמגר ואת השופטים מישאל חשין ואליעזר גולדברג הורשעו הארבעה פה אחד.‏[2] פסק דין זה נחשב ציון דרך בפסיקה העוסקת בפשיעה המינית.... בפסק הדין נאמר כי חובה על הגבר לחפש ולוודא את הסכמתה המפורשת של האישה לפני מגע מיני איתה. אם לא ניתן אישור כזה, קבעו השופטים, מדובר באונס. וכך כתב השופט מישאל חשין: "גבר היוזם מגע אישות עם אישה, עליו הנטל לבקש הסכמתה של האישה, ועליו הנטל לקבל הסכמתה. ורק במקום בו הסכימה האישה – באחת מדרכי ההסכמה המקובלות: בין מקובלות על בני-אדם בכלל ובין מקובלות על הגבר והאישה המיוחדים – ניתן לומר כי מעשה האישות נעשה בהסכמתה של האישה. ואם לא נתנה האישה הסכמתה – הסכמה מפורשת או הסכמה במשתמע – יהיה מעשה האישות שלא בהסכמה. במקום בו עולה ספק אם הסכימה האישה למעשה אישות – או אם לא הסכימה – המסקנה חייבת להיות כי מעשה האישות היה שלא בהסכמה, וממילא נעשה "שלא בהסכמתה החופשית" של האישה." "וויקיפדיה.

שורה תחתונה:

"לשם קביעת העונש חזר התיק לבית המשפט המחוזי בחיפה, זה שבתחילה זיכה את הנאשמים. על נדב ביטון, אריק חזון ואופיר בארי נגזרו 15 חודשי מאסר בפועל. על צפריר צביסון - 12 חודשי מאסר בפועל." וויקיפדיה.

קצב קיבל על אותו מעשה 7 שנים. בצדק.

"בינואר 2001 התראיינה הנאנסת בתוכנית הטלוויזיה של יאיר לפיד, ולראשונה נחשף בציבור שמה: יעל גרימברג. בראיון סיפרה שהיא אם חד הורית לשלוש בנות.‏[3] במהלך שנת 2007 חלה התדרדרות במצבה, ובנותיה נמסרו למשפחות אומנה. היא עצמה שהתה מספר פעמים בבית חולים פסיכיאטרי. בנובמבר 2007 שלחה גרימברג הודעת ביפר לעיתונאי ובה היא הודיעה שבכוונתה להתאבד. עקב הודעת העיתונאי למשטרה נמצא בביתה מכתב התאבדות. גרימברג נמצאה, בחיים, מספר שעות לאחר מכן.‏‏‏[4]" וויקיפדיה.

4.1.2015. מכתבים לעיתונות- עבריינים קלאסיים

נאמן. לינדנשטראוס.

 
 

אומרים לטוב רע ולרע טוב.

נקודה למחשבה.

מִזְמוֹר לְאָסָף אֱלֹהִים נִצָּב בַּעֲדַת אֵל בְּקֶרֶב אֱלֹהִים יִשְׁפֹּט: עַד מָתַי תִּשְׁפְּטוּ עָוֶל וּפְנֵי רְשָׁעִים תִּשְׂאוּ סֶלָה: שִׁפְטוּ דַל וְיָתוֹם עָנִי וָרָשׁ הַצְדִּיקוּ: פַּלְּטוּ דַל וְאֶבְיוֹן מִיַּד רְשָׁעִים הַצִּילוּ: לֹא יָדְעוּ וְלֹא יָבִינוּ בַּחֲשֵׁכָה יִתְהַלָּכוּ יִמּוֹטוּ כָּל מוֹסְדֵי אָרֶץ: אֲנִי אָמַרְתִּי אֱלֹהִים אַתֶּם וּבְנֵי עֶלְיוֹן כֻּלְּכֶם:  אָכֵן כְּאָדָם תְּמוּתוּן וּכְאַחַד הַשָּׂרִים תִּפֹּלוּ: קוּמָה אֱלֹהִים שָׁפְטָה הָאָרֶץ כִּי אַתָּה תִנְחַל בְּכָל הַגּוֹיִם: תהלים.

אני טוענת שאתה לא יכול לשים שם לבית משפט ששופטיו בני אדם את התואר בית משפט עליון.

בשורה התחתונה בבית המשפט בישראל חסים ומחלצים את העשיר ואת העני מרשיעים ללא הקלה בסיבת החטא.

אני טוענת שיש משפחות פשע בישראל שראשית הכניסה שלהם לעולם הפשע נולד בגלל הצורך של האב העני שהיה צריך לדאוג להאכיל את ילדיו.

מבחינת חוקי התורה אדם שסוחר או צורך גראס הוא לא פושע. אדם שסוחר באלכוהל הוא יותר קרוב לעולם הפשע כהשגתנו מאדם שסוחר בגראס.

יש בני אדם שנכנסו לכלא בגלל פשעים של חקקי אוון והכניסה לכלא עשתה מהם פושעים.

זה בדיוק כמו שעורך הדין של העשירים טען שהמעלימים מס שמפקידים כסף בשוויץ הם אינם עברינים קלאסים לכן יש להקל עימם.

או כמו הפרקליטות שהסכימה לקבל הצעת הקלה לעונש של אנסים כי הם ממעמד סוציואקונומי גבוה ולכן קיבלה הסדר תשלום ככופר לחטא האנסים.

מה שאמרה הפרקליטות הוא תקדים למשפט הבא שבן עשירים יאנוס וישלם כסף וינקה עצמו. ובכך יהפוך את הנאנסת לזונה ואותו לצרכן זנות לגיטימי.

להצעה כזאת סירבו לוי ושמעון.

יעקב הוקיע את לוי. בורא עולם יעד את לוי לכהן לו והוציאו מבית יעקב. להזכירכם ללוי אין חלק ונחלה עמכם.

דינה.

הפרדת דת מעסקים.

אני טוענת שיש לעשות הפרדת דת ולאום מעסקים גלובלים שראשיהם מזוהים  כיהודים. כולל עסקיו של הבן של סטן פישר. כולל עסקיו של צוקרברג כולל עסקיו של עידן עופר.

מבחינתי עידן עופר למרות ששולט בים המלח הוא איש עסקים זר נוכח מגוריו . בדיוק כמו INTEL.

עסקיו של עידן לא יכולים להקרא- החברה לישראל.