משפט ודין.

קיום את עצת הזקנים כדי שלא תקוים עצת הילדים הזאת:

תועד בדרך:

**בדרך על קו 88 ראיתי גרפיטי של עצת הילדים בענין הטייקונים. אני מציעה לטייקונים לקיים את עצת הזקנים כדי שלא תקוים עצת הילדים הזאת:

עצת הילדים ועצת הזקנים לבן שלמה, בן שלמה קיים את עצת הילדים ולא את עצת הזקנים, ומשכך נקרעה מלכות שלמה מיד בנו כפי שנמסר לשלמה בידי אחיה השילוני:

וַיֵּ֥לֶךְ רְחַבְעָ֖ם שְׁכֶ֑ם כִּ֥י שְׁכֶ֛ם בָּ֥א כָל־יִשְׂרָאֵ֖ל לְהַמְלִ֥יךְ אֹתֽוֹ׃  וַיְהִ֞י כִּשְׁמֹ֣עַ ׀ יָֽרָבְעָ֣ם בֶּן־נְבָ֗ט וְהוּא֙ עוֹדֶ֣נּוּ בְמִצְרַ֔יִם אֲשֶׁ֣ר בָּרַ֔ח מִפְּנֵ֖י הַמֶּ֣לֶךְ שְׁלֹמֹ֑ה וַיֵּ֥שֶׁב יָֽרָבְעָ֖ם בְּמִצְרָֽיִם׃ וַֽיִּשְׁלְחוּ֙ וַיִּקְרְאוּ־ל֔וֹ ויבאו (וַיָּבֹ֥א) יָֽרָבְעָ֖ם וְכָל־קְהַ֣ל יִשְׂרָאֵ֑ל וַֽיְדַבְּר֔וּ אֶל־רְחַבְעָ֖ם לֵאמֹֽר׃ אָבִ֖יךָ הִקְשָׁ֣ה אֶת־עֻלֵּ֑נוּ וְאַתָּ֡ה עַתָּ֣ה הָקֵל֩ מֵֽעֲבֹדַ֨ת אָבִ֜יךָ הַקָּשָׁ֗ה וּמֵעֻלּ֧וֹ הַכָּבֵ֛ד אֲשֶׁר־נָתַ֥ן עָלֵ֖ינוּ וְנַֽעַבְדֶֽךָּ׃ וַיֹּ֣אמֶר אֲלֵיהֶ֗ם לְכוּ־עֹ֛ד שְׁלֹשָׁ֥ה יָמִ֖ים וְשׁ֣וּבוּ אֵלָ֑י וַיֵּֽלְכ֖וּ הָעָֽם׃ וַיִּוָּעַ֞ץ הַמֶּ֣לֶךְ רְחַבְעָ֗ם אֶת־הַזְּקֵנִים֙ אֲשֶׁר־הָי֣וּ עֹֽמְדִ֗ים אֶת־פְּנֵי֙ שְׁלֹמֹ֣ה אָבִ֔יו בִּֽהְיֹת֥וֹ חַ֖י לֵאמֹ֑ר אֵ֚יךְ אַתֶּ֣ם נֽוֹעָצִ֔ים לְהָשִׁ֥יב אֶת־הָֽעָם־הַזֶּ֖ה דָּבָֽר׃ וידבר (וַיְדַבְּר֨וּ) אֵלָ֜יו לֵאמֹ֗ר אִם־הַ֠יּוֹם תִּֽהְיֶה־עֶ֜בֶד לָעָ֤ם הַזֶּה֙ וַֽעֲבַדְתָּ֔ם וַֽעֲנִיתָ֕ם וְדִבַּרְתָּ֥ אֲלֵיהֶ֖ם דְּבָרִ֣ים טוֹבִ֑ים וְהָי֥וּ לְךָ֛ עֲבָדִ֖ים כָּל־הַיָּמִֽים׃ וַֽיַּעֲזֹ֛ב אֶת־עֲצַ֥ת הַזְּקֵנִ֖ים אֲשֶׁ֣ר יְעָצֻ֑הוּ וַיִּוָּעַ֗ץ אֶת־הַיְלָדִים֙ אֲשֶׁ֣ר גָּֽדְל֣וּ אִתּ֔וֹ אֲשֶׁ֥ר הָעֹֽמְדִ֖ים לְפָנָֽיו׃ וַיֹּ֣אמֶר אֲלֵיהֶ֗ם מָ֚ה אַתֶּ֣ם נֽוֹעָצִ֔ים וְנָשִׁ֥יב דָּבָ֖ר אֶת־הָעָ֣ם הַזֶּ֑ה אֲשֶׁ֨ר דִּבְּר֤וּ אֵלַי֙ לֵאמֹ֔ר הָקֵל֙ מִן־הָעֹ֔ל אֲשֶׁר־נָתַ֥ן אָבִ֖יךָ עָלֵֽינוּ׃ וַיְדַבְּר֣וּ אֵלָ֗יו הַיְלָדִים֙ אֲשֶׁ֨ר גָּֽדְל֣וּ אִתּוֹ֮ לֵאמֹר֒ כֹּֽה־תֹאמַ֣ר לָעָ֣ם הַזֶּ֡ה אֲשֶׁר֩ דִּבְּר֨וּ אֵלֶ֜יךָ לֵאמֹ֗ר אָבִ֨יךָ֙ הִכְבִּ֣יד אֶת־עֻלֵּ֔נוּ וְאַתָּ֖ה הָקֵ֣ל מֵֽעָלֵ֑ינוּ כֹּ֚ה תְּדַבֵּ֣ר אֲלֵיהֶ֔ם קָֽטָנִּ֥י עָבָ֖ה מִמָּתְנֵ֥י אָבִֽי׃ וְעַתָּ֗ה אָבִי֙ הֶעְמִ֤יס עֲלֵיכֶם֙ עֹ֣ל כָּבֵ֔ד וַֽאֲנִ֖י אוֹסִ֣יף עַֽל־עֻלְּכֶ֑ם אָבִ֗י יִסַּ֤ר אֶתְכֶם֙ בַּשּׁוֹטִ֔ים וַֽאֲנִ֕י אֲיַסֵּ֥ר אֶתְכֶ֖ם בָּֽעַקְרַבִּֽים׃ וַיָּב֨וֹ יָֽרָבְעָ֧ם וְכָל־הָעָ֛ם אֶל־רְחַבְעָ֖ם בַּיּ֣וֹם הַשְּׁלִישִׁ֑י כַּֽאֲשֶׁ֨ר דִּבֶּ֤ר הַמֶּ֨לֶךְ֙ לֵאמֹ֔ר שׁ֥וּבוּ אֵלַ֖י בַּיּ֥וֹם הַשְּׁלִישִֽׁי׃ וַיַּ֧עַן הַמֶּ֛לֶךְ אֶת־הָעָ֖ם קָשָׁ֑ה וַֽיַּעֲזֹ֛ב אֶת־עֲצַ֥ת הַזְּקֵנִ֖ים אֲשֶׁ֥ר יְעָצֻֽהוּ׃ וַיְדַבֵּ֣ר אֲלֵיהֶ֗ם כַּֽעֲצַ֤ת הַיְלָדִים֙ לֵאמֹ֔ר אָבִי֙ הִכְבִּ֣יד אֶֽת־עֻלְּכֶ֔ם וַֽאֲנִ֖י אֹסִ֣יף עַֽל־עֻלְּכֶ֑ם אָבִ֗י יִסַּ֤ר אֶתְכֶם֙ בַּשּׁוֹטִ֔ים וַֽאֲנִ֕י אֲיַסֵּ֥ר אֶתְכֶ֖ם בָּֽעַקְרַבִּֽים׃ וְלֹֽא־שָׁמַ֥ע הַמֶּ֖לֶךְ אֶל־הָעָ֑ם כִּֽי־הָיְתָ֤ה סִבָּה֙ מֵעִ֣ם יְהוָ֔ה לְמַ֜עַן הָקִ֣ים אֶת־דְּבָר֗וֹ אֲשֶׁ֨ר דִּבֶּ֤ר יְהוָה֙ בְּיַד֙ אֲחִיָּ֣ה הַשִּֽׁילֹנִ֔י אֶל־יָֽרָבְעָ֖ם בֶּן־נְבָֽט׃ וַיַּ֣רְא כָּל־יִשְׂרָאֵ֗ל כִּ֠י לֹֽא־שָׁמַ֣ע הַמֶּלֶךְ֮ אֲלֵהֶם֒ וַיָּשִׁ֣בוּ הָעָ֣ם אֶת־הַמֶּ֣לֶךְ ׀ דָּבָ֣ר ׀ לֵאמֹ֡ר מַה־לָּנוּ֩ חֵ֨לֶק בְּדָוִ֜ד וְלֹֽא־נַחֲלָ֣ה בְּבֶן־יִשַׁ֗י לְאֹֽהָלֶ֨יךָ֙ יִשְׂרָאֵ֔ל עַתָּ֕ה רְאֵ֥ה בֵֽיתְךָ֖ דָּוִ֑ד וַיֵּ֥לֶךְ יִשְׂרָאֵ֖ל לְאֹֽהָלָֽיו׃ וּבְנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל הַיֹּֽשְׁבִ֖ים בְּעָרֵ֣י יְהוּדָ֑ה וַיִּמְלֹ֥ךְ עֲלֵיהֶ֖ם רְחַבְעָֽם׃ מלכים.

וַיֵּ֥לֶךְ רְחַבְעָ֖ם שְׁכֶ֑ם כִּ֥י שְׁכֶ֛ם בָּ֥א כָל־יִשְׂרָאֵ֖ל לְהַמְלִ֥יךְ אֹתֽוֹ׃  וַיְהִ֞י כִּשְׁמֹ֣עַ ׀ יָֽרָבְעָ֣ם בֶּן־נְבָ֗ט וְהוּא֙ עוֹדֶ֣נּוּ בְמִצְרַ֔יִם אֲשֶׁ֣ר בָּרַ֔ח מִפְּנֵ֖י הַמֶּ֣לֶךְ שְׁלֹמֹ֑ה וַיֵּ֥שֶׁב יָֽרָבְעָ֖ם בְּמִצְרָֽיִם׃ וַֽיִּשְׁלְחוּ֙ וַיִּקְרְאוּ־ל֔וֹ ויבאו (וַיָּבֹ֥א) יָֽרָבְעָ֖ם וְכָל־קְהַ֣ל יִשְׂרָאֵ֑ל וַֽיְדַבְּר֔וּ אֶל־רְחַבְעָ֖ם לֵאמֹֽר׃ אָבִ֖יךָ הִקְשָׁ֣ה אֶת־עֻלֵּ֑נוּ וְאַתָּ֡ה עַתָּ֣ה הָקֵל֩ מֵֽעֲבֹדַ֨ת אָבִ֜יךָ הַקָּשָׁ֗ה וּמֵעֻלּ֧וֹ הַכָּבֵ֛ד אֲשֶׁר־נָתַ֥ן עָלֵ֖ינוּ וְנַֽעַבְדֶֽךָּ׃ וַיֹּ֣אמֶר אֲלֵיהֶ֗ם לְכוּ־עֹ֛ד שְׁלֹשָׁ֥ה יָמִ֖ים וְשׁ֣וּבוּ אֵלָ֑י וַיֵּֽלְכ֖וּ הָעָֽם׃

וזה לימודים מתורת חסד, שנאמר, הכל צפוי והרשות נתונה.

מענין לענין...

תראה המדינה פירסמה דוח שהיא לא תעמוד ביעדי מיגור החממה.. אני טוענת שוב ושוב, אוטבוס חשמלי בערים זה על הכיפאקמבחינת פליטה בערים אך עדין צריך את הגז לייצר חשמל לאוטובוס .

מהבחינה הזאת מירי רגב הלכה קדימה לצעד אחורה.. יש להורות ליבא אוטובוס חשמלי עם סולאר על הגג, שהמדינה תעזור בהלוואה לחברות האוטובוסים.. יען כי אוטבוס מוטען כל השבת בעמידה ואחר ממשיך להטען בנסיעה יביא לחסכון של כ- 30 אחוז בצריכה של גז ונפט (הרבה יותר מחוק השקיות) ומשכך יביא לרווחים גדולים יותר לחברות האוטובוסים, לאחר הסיבסוד האחרון, אני מפרגנת, אין צורך להוזיל עוד.. שירוויחו ויהנו, אולי גם יעורר הדבר רצון להעלות שכר העובדים כאות תודה לבורא עולם שברא את השמש שמייצרת חשמל חופש לכווווולם..  אותו הדבר לגבי מוניות, יש יופי של מרצדסים סולארים.. וגם האוטובוסים הסולארים יפיפיים...

אחריות מנהיג, אחריות מפקד.

ואני אומרת מפה אם החיל הזה ירדם בשמירה על הבסיס שלו בעת חדירה של מחבלים שיטווחו בחיילים ובמפקד שלהם, אתה הרמטכ"ל, אתה שר הבטחון, אתה ראש הממשלה-

אשם אשם אשם.

חייל עני שנאלץ לעבוד בחופשתו כדי לאכול ולעזור למשפחתו יהיה עייף במשמרת.

כמו יורם גלבוע קודמך שהיה אשם- גם אתה תהיה אשם באם יקרה שחייל נרדם בשמירת בעת חדירת מחבלים לבסיס.

כנראה, שמהמקום הזה:

 

בא זה:

.

דין מוות למחבלים- עדכון.

בעקבות החלת חוק דין מוות למחבלים, ובעקבות הארוע בחווארה ומות אדם חף מפשע, אני מציעה לחשוב שוב על חוק דין מוות למחבלים, מבחינת חוק התורה- לֹא יִֽהְיֶה לְךָ בְּבֵֽיתְךָ אֵיפָה וְאֵיפָה גְּדוֹלָה וּקְטַנָּֽה: דברים.

אם המדינה תנקוט בחוקי הרתעה ותרתיע פה ולא תרתיע פה, המדינה תאבד משילות מבחינת מדינה עם צבא ומשטרה ומערכת אכיפה מסודרת. השטח הזה הוא שטח קונפליקט ויש בו אפרוריות,  יהיו שיגידו שהמתנחלים ביודעין הכניסו את ילדיהם לשטח סכנה, אך על פי- עין תחת עין, שן תחת שן, הבחורים האלה לא רצחו ומשכך אין דין מוות עליהם ומשכך, חפים מפשע לדבר. אותו הדבר עם ההרוג מחווארה.

דבריו שלך בעל נסיון בתחום הטרור:

"אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, אמר אתמול (שלישי) בריאיון למיכל רבינוביץ' בחדשות הערב בכאן 11 כי בצבא לא נערכו היטב למהומות שהתרחשו בכפר חווארה על ידי פורעים יהודים, שאותן כינה "פעולות טרור והפחדה". לדבריו של פוקס, "לא נערכנו לפוגרום כפי שהוא היה שם. לא נערכנו לעשרות רבות של אנשים שבאים עם בקבוקי תבערה ואמצעי הדלקה, ו-20 נקודות ויותר של הצתות ופעולות טרור והפחדה של האוכלוסייה שם"." כאן.

פוגרום

פעולות טרור והפחדה של האוכלוסייה שם

אסור בעת שאין נביא עמנו היודע עד מה, להחיל דין שאין יכולת לתקנו. בעת שאין נביא עמנו, לשפיטה אין מאה אחוז ודאות כנכונה. קרה שאנשים נאשמו על רצח שלא עשו, אם היו מוציאים אותם להורג לא היה ניתן לתקן טעות.

בשני הארועים ההרוגים חפים מפשע.

בשורה התחתונה אין עילה למלחמה, זה לא יכול לנקום על זה וזה לא יכול לנקום על זה. לנוכח סוף האירוע של היום הזה.

שער מובנה- פירצה מובנית.

עבדתי בחברה Y והיא היתה מתחרה לחברה X. ואז יום אחד שלחתי הודעה ללקוח. ואז רציתי לרשום עוד דבר בהמשך להודעה. ופתחתי את ההודעה וראיתי שההודעה נשלחה לאדם שעובד בחברה X ששמו כשם הלקוח.

כדי להבין את הסרט, לא היה לי את הטלפון של העובד מחברה X בזכרון הטלפון.

מהר התקשרתי למנהל המכירות ודיווחתי לו וגם את תוכן ההודעה.

אמר אין בעיה והלאה.

אני טוענת שיש יכולת של בני אדם שאינם מאנדרואיד לייצר תיעול שיחה שכזה.

וכמו שלאנדרואיד יש פתח , שער לטלפון ללא סים, כך יש את המפתח לשער הזה לגורמים אינטרסנטים שאינם מחברת אנדרואיד.

חברת אנדרואיד בנתה טלפון עם שער. זאת תוכנה פרוצה מיסודה, כך שברור לנו שהיכולת הזאת שמורה לא רק לאנדרואיד.

אותו הדבר עם המצלמות האינטרנטיות, גם אלה במקום שחברת הביטוח דורשת אותן כתנאי לביטוח...

הידע הזה שלי נאמר לפני הוידוי של אנדרואיד בדבר.

הידיעה הזאת, אינה תוצר של גאונות. הכח הזה פעל עלי כמבקש להרשיעני.

כספו לא נתן בנשך.

כַּסְפּ֤וֹ | לֹא-נָתַ֣ן בְּנֶשֶׁךְ֮ וְשֹׁ֥חַד עַל-נָקִ֗י לֹ֥א לָ֫קָ֥ח עֹֽשֵׂה-אֵ֑לֶּה לֹ֖א יִמּ֣וֹט לְעוֹלָֽם: מזמור חמישה עשר.

כַּסְפּ֤וֹ | לֹא-נָתַ֣ן בְּנֶשֶׁךְ֮

לתת כסף בנשך זאת הכוונה לריבית נשך שהרבה מבינים את משמעות המילה, ריבית נשך היא ריבית גבוהה מאוד על הלוואה שנותן חשיר מכספו.

בארץ נהוג לשים את בנקאי השוק האפור במקום הזה וזאת ביחס לבנקאות הרגילה .

אני טוענת שגם הבנקאות הזאת גובה ריבית שיכולה להחשב כריבית נשך, העובדה שבשוק האפור לוקחים ריבית גבוהה מהם לא סותרת את העובדה שגם הם לוקחים ריבית נשך.

אני טוענת שדמי הניהול הקבועים בניהול הפנסיות משולים לריבית נשך בתחום ניהול הפנסיות כי הדבר קבוע על פי חוקת המדינה שהפריטה את ניהול כספים אלה לטייקונים.

יש התכנות שהחקיקה הנלווית להפרטה זאת של נקי כזה באה מהמקום של שוחד על נקי.

ישפוט, יושיע וידכא.

כותרות היום:

אֶת יְהוָה צְבָאוֹת אֹתוֹ תַקְדִּישׁוּ וְהוּא מוֹרַאֲכֶם וְהוּא מַעֲרִצְכֶם:

רֹעוּ עַמִּים וָחֹתּוּ וְהַאֲזִינוּ כֹּל מֶרְחַקֵּי אָרֶץ הִתְאַזְּרוּ וָחֹתּוּ הִתְאַזְּרוּ וָחֹתּוּ: עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר דַּבְּרוּ דָבָר וְלֹא יָקוּם כִּי עִמָּנוּ אֵל:

עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר דַּבְּרוּ דָבָר וְלֹא יָקוּם

כָּל כְּלִי יוּצַר עָלַיִךְ לֹא יִצְלָח וְכָל לָשׁוֹן תָּקוּם אִתָּךְ לַמִּשְׁפָּט תַּרְשִׁיעִי זֹאת נַחֲלַת עַבְדֵי יְהוָה וְצִדְקָתָם מֵאִתִּי נְאֻם יְהוָה:הכל מישעיהו.

אֶת יְהוָה צְבָאוֹת אֹתוֹ תַקְדִּישׁוּ וְהוּא מוֹרַאֲכֶם וְהוּא מַעֲרִצְכֶם:

רֹעוּ עַמִּים וָחֹתּוּ וְהַאֲזִינוּ כֹּל מֶרְחַקֵּי אָרֶץ הִתְאַזְּרוּ וָחֹתּוּ הִתְאַזְּרוּ וָחֹתּוּ: עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר דַּבְּרוּ דָבָר וְלֹא יָקוּם כִּי עִמָּנוּ אֵל:

עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר דַּבְּרוּ דָבָר וְלֹא יָקוּם

כָּל כְּלִי יוּצַר עָלַיִךְ לֹא יִצְלָח וְכָל לָשׁוֹן תָּקוּם אִתָּךְ לַמִּשְׁפָּט תַּרְשִׁיעִי זֹאת נַחֲלַת עַבְדֵי יְהוָה וְצִדְקָתָם מֵאִתִּי נְאֻם יְהוָה:הכל מישעיהו.לִשְׁלֹמֹה אֱלֹהִים מִשְׁפָּטֶיךָ לְמֶלֶךְ תֵּן וְצִדְקָתְךָ לְבֶן מֶלֶךְ: יָדִין עַמְּךָ בְצֶדֶק וַעֲנִיֶּיךָ בְמִשְׁפָּט: יִשְׂאוּ הָרִים שָׁלוֹם לָעָם וּגְבָעוֹת בִּצְדָקָה: יִשְׁפֹּט עֲנִיֵּי עָם יוֹשִׁיעַ לִבְנֵי אֶבְיוֹן וִידַכֵּא עוֹשֵׁק:זאת תפילת המלך דוד לבנו שלמה מעט לפני מותו של דוד.תפילתו זאת של דוד היא בעת שהיה דוד מלך בישראל, ברור שהוא לא היה עני וגם בנו לא היה עני ובתפילתו זאת דוד מתפלל שבנו יהיה מלך שעושה צדק לעני ומושיע אביונים..

 יִשְׁפֹּט עֲנִיֵּי עָם יוֹשִׁיעַ לִבְנֵי אֶבְיוֹן וִידַכֵּא עוֹשֵׁק:

כדי להבין את יופיו של דוד כרועה, כמנהיג בישראל, יש לראות את את דוד לעומת ביבי שיושב בכיסא רועה בישראל בעת הזאת.ברור שעם השנים שחלו מעתו של דוד המלך, יש ירידה באיכות המנהיגים באם מודדים את תיפקודם במדד ביחס לדוד.מה שמוכיח את טענתי שאתם הולכים REGRESIVE ולא PROGRESIVE.תראה, אתם אומרים שאם קונים בזול אז יש מחיר לדבר , על מה שקונים בזול לפעמים משלמים ביוקר ואומרים שיש מחיר לאייכות..ברור שדוד המלך היה עשיר הרבה יותר מביבי.. שכרו כמלך היה הרבה הרבה יותר גדול משל ביבי.

הצלחה מה היא..

וְכֹ֖ל אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂ֣ה יַצְלִֽיחַ: תהלים מזמור אחד.

מבחינת הצלחה,

זה תלוי ביעדים של האדם ורואות האדם כהשגותיו הצלחה מה היא.

גם המשפט בישראל במקרה זה הוא יכול להיות כמשל ללהסביר הצלחה מה היא לאדם,

עַל-כֵּ֤ן | לֹא-יָקֻ֣מוּ רְ֭שָׁעִים בַּמִּשְׁפָּ֑ט וְ֝חַטָּאִ֗ים בַּעֲדַ֥ת צַדִּיקִֽים: תהלים מזמור אחד.

לֹא-יָקֻ֣מוּ רְ֭שָׁעִים בַּמִּשְׁפָּ֑ט:

גם במקרה זה, תלוי באיזה משפט האדם נשפט.  משפט מדינת ישראל בעת הזאת סותר את תורת ישראל בכמה וכמה חוקים שחוקקו בו.

יש מקרים שבמשפט מדינת ישראל בעת הזאת שהנשפט קם בהם אך לא קם כמשפט תורת ישראל, ומשכך, אפילו שקם במשפט, לא באמת קם..

וְ֝חַטָּאִ֗ים בַּעֲדַ֥ת צַדִּיקִֽים:

יש מקרים הפוכים במשפט זה שחוטא במשפט מדינת ישראל, הוא זכאי על פי תורת ישראל. ויושב בכלא על לא עוון בכפיו.

גם במקרה הזה אפילו שקמו חטאים בעדה זאת, לא באמת קמו..

הכל תלוי באיזה משפט אתה נשפט.. מי השופט שלך. אולי הזיכוי במשפט הזה שקמת בו יהיה הרשעה בפני מי שאתה עתיד לתת את הדין בסופו של יום.. ולמרות שקמת שם, לא תקום שם..

על כך נאמר בישעיהו:

הוֹי הַחֹקְקִים חִקְקֵי אָוֶן וּמְכַתְּבִים עָמָל כִּתֵּבוּ: לְהַטּוֹת מִדִּין דַּלִּים וְלִגְזֹל מִשְׁפַּט עֲנִיֵּי עַמִּי לִהְיוֹת אַלְמָנוֹת שְׁלָלָם וְאֶת יְתוֹמִים יָבֹזּוּ: ישעיהו.

אלמנה- לא אלמנה- עדכון.

כשגבר מגרש אישה הוא מתיר אותה לכל אדם.

אשה אלמנה נחשבת אלמנה עד הרגע שהיא מתירה עצמה לכל אדם.

במשכב עם איש לאחר שנתאלמנה, היא מתגרשת מאלמנותה.

מבחינת קצבת אלמנות.

מדינת ישראל כמו שאינה מקבלת ואף סותרת את תורת ישראל מבחינת חוקה, לא יכולה להשתמש בדבר (לפחות לא רטרואקטיבית) לשלילית קצבת אלמנות.

במגרש הזה על פי חוקת הביטוח במדינה, אשה זאת נחשבת עודה אלמנה ומשכך מקבלת קצבת אלמנות.

מהבחינה הזאת מדינת ישראל היא ככל הגויים ובמקרה הזה חוקת הביטוח היא שקובעת כי על פיה נעשה ההסכם ושולמו הפרמיות הביטוחיות/התשלומים החודשיים לביטוח. הסכם ככל ההסכמים שלא נוגד דבר תורה מבחינת הכסף.

גם בסיס החוקה של הגויים נשען על חוקת ישראל בבסיסו כחוקות הגויים הנלמדות מתורתנו מבחינת איסורים והיתרים כחוקת הגויים. בתורתינו משכב זכר הוא אסור, על פי חוקת המדינה , מותר.

כך שגם מבחינה זאת חוקת מדינת ישראל אינה נבדלת ממדינות הגויים.

לכן מבחינת חוקת אלמנות לצורך קצבה מביטוח לאומי אישה זאת נחשבת אלמנה אפילו שבן הזוג החדש (שאינו בעלה) אוכל מהכסף הזה.

מבחינה זאת יהודים, כהנים , לווים , מוסלמים, נוצרים נחשבים גרים במדינה זאת כמו יהודים בגלות במצרים בעת שאחרי ימי קדם, גם להם היה חופש דת מלא, כולל חופש מהעבודה במועדים כמו פה. בארץ בעת הזאת גם מוסלמים ונוצרים יש להם חופש דת מלא שאינה כדת ישראל ומשכך לא נחשבים גרים ביחס ליהודים.

נקודה למחשבה- ברור שהאלמנה לא היתה מתחתנת עם אדם אחר אם בעלה לא היה מת.

לכן נכון הדבר להמשיך לשלם לאלמנה כזאת לאחר שהתגרשה מבעלה השני. ברור שבעלה השני לא אמור לשאת בעול היתומים.

.

הפלות- חטיפת ביציות מופרות- עדכון.

מדברים כעת על הטעות באסותא בה הפרו בהפריא חוץ גופית עובר שאינו העובר של האם המופאית הנושאת אותו, עובר לא שלה.

היכולת לעשות הפריא חוץ גופית ולשתול את העובר לאחר מכן מלמדת שיש אפשרות להוציא את ביצית מופרית מאשה בהריון  ולשתול אותה באשה עקרה שלא מייצרת ביציות שאפשר להפרותן.

לנוכח מקרים שקרו במערכת הבריאות (כמו חטיפת ילדי העדה התימנית והבולגרית) תחשבו שיש התכנות שיש נשים שבאו לעשות הפלה באסותא ובמקום הפלה הם הוציאו הביצית המופרית ולשתול אותה באשה עקרה וזאת ללא ידיעתה של האשה והאיש שהזריע בה.

שזאת הדרך החדשה לחטוף ילדים.

בהסכמה כזאת של בית החולים, יכול זוג שהאשה עקרה לעשות קומבינה בה האשה שולחת את בעלה לנהל רומן ועם הרומן כניסה להריון של המאהבת ומשם הפלה.. ובמקרה זה, שאיבה והפריית העקרה.